הרי התחנת ויסות שלה היא במרכז,לא בהגנה
הרי התחנת ויסות שלה היא במרכז,לא בהגנהכנראה שבגלל זה היא התעכבה בהגנה
הרי התחנת ויסות שלה היא במרכז,לא בהגנהכנראה שבגלל זה היא התעכבה בהגנה
והעצירה בצומת חולון היא מיותרתנסעתי היום לראשונה
במקטע הדרומי של הרכבת פרברית. 20 דקות מיוספטל לרכבת מרכז,20 דקות.
היתרון של הרכבת הוא בזמנים שאיילון פקוק.נסעתי היום לראשונה
במקטע הדרומי של הרכבת פרברית. 20 דקות מיוספטל לרכבת מרכז,20 דקות.
היא עדיין הרבה יותר מהירה מהקוים של בת יםהיתרון של הרכבת הוא בזמנים שאיילון פקוק.
בשעות השפל אני לא רואה סיבה לשלם יותר על מנת לנסוע בה בקטע הזה.
רכבת פרברים אמורה להיות יותר מהירה.
כשיהיו רכבות או קרונועים חשמליים העצירות הללוהיא עדיין הרבה יותר מהירה מהקוים של בת ים
לא מבין למה היא נעמדת למשל בתחנות של וולפסון וההגנה
אבל עובדה שלפני ההכפלהכשיהיו רכבות או קרונועים חשמליים העצירות הללו
תהיינה משולות לעצירה של רכבת תחתית, לא סיבה לעיכוב של שלוש דקות כל עצירה.
לפחות יש פחות איחורים,אבל עובדה שלפני ההכפלה
הרכבות מכפר סבא לתל אביב לא היו נעמדות 3 דקות כל תחנה,נראה לי זה לא שייך לחשמול
רכבת פרברית אף פעם לא היתה ידועה באיחורים שלהלפחות יש פחות איחורים,
נקווה שבלוז הבא יהיה קיצור, ואם לא אז זה יקרה בלוז שאחריו.
כבר כעת קיצרו את זמן הרכבות מראשון מערב לתל אביב + רכבות שלא עוצרות בוולפסון וצומת חולון.
לפני סיום ההכפלה היו לא מעט איחוריםרכבת פרברית אף פעם לא היתה ידועה באיחורים שלה
לפחות לא בכמה שנים שאני נוסע בה. האיחורים יותר מאפיינים את הקוים הארוכים.
אם היו איחורים אז זה של כמה דקותלפני סיום ההכפלה היו לא מעט איחורים
היו הרבה מקרים שרכבת הייתה צריכה להמתין בבני ברק לרכבת שמגיעה מהכיוון השני.
עם סיום ההכפלה איחורים ברכבת אחת לא משפיעים על רכבת מהכיוון השני וזה שיפור משמעותי.
הסיבה שרכבות ממתינות לעיתים בסביבות 2 דקות בתחנות היא שלוח הזמנים לא השתנה מאז סיום ההכפלה ורכבות שמקדימות מחכות עד שיגיע הזמן המדוייק לעזוב את התחנה.
זה קשור לתלונות הרבות שיש כאן בפורום על "הריפודים" בלוחות הזמנים.
צריך לראות האם יהיה שינוי בזמנים בלוח הזמנים הבא שיפורסם.
איחורים של יותר מחצי שעה חריגים גם בקוויםאם היו איחורים אז זה של כמה דקות
לא משהו שיכריע אם תאחר לעבודה או לא. מהכמה שנים שאני נוסע ברכבת זכור לי רק פעם אחת שרכבת איחרה ביותר מחצי שעה.
על מה אתה מדבראיחורים של יותר מחצי שעה חריגים גם בקווים
אחרים.
איחור בסדר גודל כזה בדרך כלל נובע מתקלה.
אבל כשמדובר באיחורים רגילים, כל איחור הוא איחור, כולל איחור של 5 דקות.
אני נוסע די קבועעל מה אתה מדבר
כל פעם כמעט שאני מגיע לרכבת מרכז או האוניברסיטה אני שומע את הכרוז מכריז על איחור של 10-20 דקות באחד הקוים שהם לא הפרברית. לא סתם אוהבים לצחוק על האיחורים של הרכבת.
רגע רגעאני נוסע די קבוע
בין הרצליה לת"א - כלומר ברכבות מאשקלון\רחובות לנתניה\בנימינה. זה כבר לא בדיוק רכבת פרברית.
איחור רציני כמעט לא חוויתי בכלל, וכבר כמה שבועות שלא חוויתי איחור של יותר משתיים-שלוש דקות.
בוקר טוב אליהו או דרוריקו ,זה דבר ישן כבררגע רגע
אתה אומר שברכבת בין אשקלון לבנימינה אין איחורים,אבל עמוד שדרה אומר שיש שם הרבה איחורים,לפחות תתאמו בינכם עמדות
לא בשבילי(למזלי)בוקר טוב אליהו או דרוריקו ,זה דבר ישן כבר
העיכוב בוולפסון של 3 דק' הוא משהו ישן .
חשוב להדגיש שהחלק הדרומי מאזן !!!!!!!!!!!בוקר טוב אליהו או דרוריקו ,זה דבר ישן כבר
העיכוב בוולפסון של 3 דק' הוא משהו ישן .
רכבת הוד השרון -מערב יבנה על מסילה אחת בתל אבחשוב להדגיש שהחלק הדרומי מאזן !!!!!!!!!!!
כלומר אם עד עכשיו הרכבת הייתה מאחרת מכיוון הוד השרון אז היה לה זמן רזרבה להשלים בקטע הדרומי וכך היא מגיעה בזמן
כלומר הקטע יבנה -ההגנה יכול לקחת 26-27 מכיוון יבנה ומכיוון ההגנה 27-28 דק' ,אבל הרכבת מתעכבת בתל אביב ואז מוספים עוד 3-2 דק' לקטע .
במילים פשוטות הרכבת של XX:43 מגיעה ב XX:44-5רכבת הוד השרון -מערב יבנה על מסילה אחת בתל אב
רכבת הוד השרון -מערב יבנה על מסילה אחת בתל אביב
ואז יוצא שהרכבת מתעכבת מכיוון הוד השרון ואז הרכבת ממול מכיוון דרום מחכה שהיא תגיע לתחנת הגנה .
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.