נס חנוכה

נס חנוכה

ידידי היקרים, היום באופן ספונטני, עברתי עם משפחתי בדרך הביתה בשרות הוטרינרי, ואימצנו כלבה!! זה היה כל-כך מהיר, והילדים צהלו והתרגשו והנה מוטלת לידי החמודה, כלבה טובה ויפה. אז טיפול באמצעות בעלי חיים יהיה לנו כאן בבית.... מזל טוב וברוכה הבאה בצל קורתנו. יו... אני לא מאמינה.................................. איך נכנעתי להפצרותיהם? (של הבעל בעיקר)
 
מזל טוב! ומבטיחה לך שמהר מאוד תביני

שכל ההבטחות שלהם בטלות והטיפול בכלב יפול על כתפייך ושל בעלך....
 
הבטחות...

הקטנים עדיין ממש קטנים ואסור להם לצאת איתה לבד. היום הם התמקחו איתנו על הגיל שכבר נרשה להם, וחישבו עוד כמה שנים זה יקרה. ה"גדול" התלוננן שלא העירו אותו לטיול הבוקר, הבטחתי לו שלא ירחק היום שבו הוא יתלונן "למה דוקא אני?" כך שעל ההבטחות שלהם לא בניתי. נראה לי שהבעל דוקא יקיים. האחריות על חבורת המכרסמות בגינה היא עלי אז אנחנו תיקו.
 

הלנה

New member
תתחדשו ../images/Emo140.gif

גם אני היתי בסרט הזה.. ולמרות הקושי אני מברכת על הסכמתי (למרות שכל חיי פחדתי מכלבים) לקבל את דיצה בצל קורותינו ...
 
../images/Emo49.gif איזה יופי../images/Emo20.gif ואיך תקראו לכלבה החדשה../images/Emo35.gif

אולי שולה, או ברכה או נחמה... או שאולי חנוכיה או סופגניה
 
כל הכבוד על ההחלטה......./images/Emo140.gif

נראה לי שמעתה ועד עולם , חג החנוכה יהיה החג המשמעותי עבור הכלבה שלכם
תהנו ממנה ואני משוכנעת שהיא כבר נהנית............
 

דהוז

New member
../images/Emo217.gifמזל וברכה! ורק נחת .....

היה לכם קודם כלב או שזה נסיון ראשון? ומי בדיוק נמצא בחצר? לא ממש הבנתי....
 
מה אגיד

ומה אומר, לי היה כלב רק לפני גיל 5 ובחצר שלנו יש כלוב עם כמה מכרסמות חמודות אבל נצטרך לפטפט מעכשיו על עניינים שעל דא ועל הא בפורום הכללי וזה די מוזר. במיוחד שזה נופל כהחלטה כה פתאומית, בלי הודעה מוקדמת או אזהרה. לא ידעתי שבתקופות יובש סוגרים את הברז. אבל אם זה כך, אז נפגש שם. באמת מוזר.
 

דהוז

New member
או,קיי, הבנתי שהן מכרסמות../images/Emo118.gif

אבל זה עדיין ספקטרום נרחב - ארנבות? עכברות? שרקניות? אוגרות? אולי תרנגולות?ציפורים? נו, תגלי לי.... ולמה אני שואלת? כי חלק מן המכרסמות הן אוכל לכלבים..... אז נראה לי שאולי הולכת להיות כאן בעיה.
 
דהוז

כן כמובן שהן אוכל לכלבים אבל הן מוגנות בכלוב. מקסימום ימותו מפחד.או מקור. איזה מזל הספקתי להגיד את זה לפני שסגרו את הפורום. אז נפגש בפורום הכללי, שם ארגיש חובה לשוחח על הטיקים שהתגברו, והתקפי הזעם ובולמוסי האכילה. ולי מתחשק דוקא לפעמים להדחיק וסתם להרגיש קרובה לחבורה של אנשים שאת רובם לא פגשתי אבל מבינים לליבי
 
למעלה