"נערה ישראלית שהותקפה מינית על-ידי 4 פלסטינים כשהייתה בת 14"

Berethor

New member
"נערה ישראלית שהותקפה מינית על-ידי 4 פלסטינים כשהייתה בת 14"

"תוכר כנפגעת פעולת איבה, על-פי חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה, ותזכה למלוא הזכויות והסיוע המוענק לנפגעי טרור מהמוסד לביטוח לאומי."

"ההחלטה התקדימית של "הרשות המאשרת" במשרד הביטחון התקבלה בתום חקירה מעמיקה, שארכה חודשים רבים וכללה גביית עדויות, בחינת חומרי חקירה והתייעצות עם גורמים שונים במערכת אכיפת החוק."

"עו"ד רוני אלוני-סדובניק, שייצגה את הנערה, מסרה ל"גלובס": "החלטת משרד הביטחון מהווה למעשה קליטה של הדין הבינלאומי. שגרירת האו"ם לפליטים, אנג׳לינה ג'ולי, העבירה במועצת הביטחון של האו"ם בספטמבר 2009 החלטה מספר 1820, לפיה 'תקיפה מינית המבצע בן לאום אחד כלפי בן לאום שני באזור המוכר כמצוי בסכסוך לאומי בין שני העמים, ייחשב פשע מלחמה'."

""נהלי משטרת ישראל מחייבים, בנסיבות אירועים בהם הפוגע פלסטיני והנפגע יהודי, לזמן לזירת האירוע את השב"כ, שהינו הרשות המוסמכת היחידה בישראל לקבוע מה היה המניע לאירוע - פלילי או לאומני."

""מתברר שבאותו קו תפר בירושלים, בו נערים פלסטינים מיידים אבנים, שורפים תחנות דלק, דוקרים בסכין או מיידים בקבוקי תבערה - כל אלה מיד מוכרים כפעולות איבה. אבל כשבאותן נסיבות מבצעים נערים פלסטינים תקיפות מיניות במרחב הציבורי - המשטרה לא מזמנת את השב"כ, ולכן תשובת הרשות המאשרת הייתה תמיד כי אין ראיה לקיום מניע לאומני, ונטל הראיה מוטל על הנפגעת להמציא ראיה למניע איבה."

""הצגנו גם נתונים, לפיהם רק בקו התפר בירושלים בין 2006 ל-2014 דווחו למשטרה יותר מ-800 מקרי תקיפה מינית, מהם 70 מקרי אונס. הצגנו למשרד הביטחון ראיות גם מתוך עדויות במשטרה של ארבעת הנאשמים, בהן הם מכנים את הנערה ואת מי שסייעו לה 'המתנחלת' או 'המתנחלים', תוך שהם מציינים את עובדת היותם תושבי מחנות פליטים ואת היות הנפגעת תושבת אזור הנתפס בעיניהם שטח כבוש. כל אלה שכנעו בסופו של דבר משרד הביטחון להכיר באירוע כאירוע טרור לכל דבר ועניין"".

"הנערה עצמה הגיבה ואמרה: "אני חשה הקלה ותחושת חיבוק שהמדינה מחבקת אותי. כמו הנדקרים והנרצחים, גם אני נפגעתי מ'טרור בודדים' עממי רק בשל היותי ישראלית ויהודייה, ולכן זה טרור"".

[URL]http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001074887[/URL]



 

ga26

Member
בצדק היא תוכר כנפגעת פעולות איבה. רק חבל שזה לקח כל כך הרבה

זמן. הרי בלא מעט מקרים (אולי אפילו ברובם) פגיעה מינית קשה יותר מסתם פגיעה פיזית (אם היא לא קטלנית). אז לא ברור למה היהצריך דיון כל כך ארוך ומסורבל.
 

A לוןA

New member
ברחבי הארץ משתולל גל של פעילות פלילית לאומנית

ביחוד ב"ספר" של הנגב והגליל.
בדרך כלל זה פוגע "רק" בחקלאים, אז לא שומעים את זה הרבה בחדשות
אבל ישנן כנופיות פליליות שמניעהן לאומניים שפוגעות בחקלאים, גונבות צאן ובקר, כוורות ויבול- ותוך כדי זה משמידות תשתיות- טפטפות, חממות ושדות.
הן עושות את זה במובהק רק ליהודים, ובמובהק מתוך מניעים לאומניים (שרווח פלילי נאה בצידם)
אז גם בנושא הזה- אין חדש תחת השמש (למעט ההכרה המשפטית)

(וברטור- נו, באמת. לפחות אם אתה מביא תמונות של זורקי אבנים שתהיינה אותנטיות ולא של "דוגמני הפגנות")
 
למעלה