נקבעו החמישיות הסופיות לאוסטאר

OrEl74

Well-known member
מנהל
נקבעו החמישיות הסופיות לאוסטאר

בפוטו פיניש של השבוע האחרון אלן אייברסון עובר את טרייסי מגריידי בקצת יותר מ-10,000 קולות ונכנס לחמישיה. השחקן המפתיע במערב הוא כרמלו אנתוני שמקבל את כמות הקולות הגדולה ביותר בקרב הפורוורדים, יותר מדאנקן ונוביצקי. החמישיות במערב: יאו מינג כרמלו אנתוני טים דאנקן קובי בראיינט אלן אייברסון במזרח אין הפתעות בחמישיות אבל קצת מפתיע שווינס קארטר מקבל מעט הצבעות יחסית ומדורג רביעי בקרב הגארדים במזרח ועוד יותר מפתיע שגילברט ארינס שכמט ולא יחק העונה מדורג חמישי. החמישיות במזרח: קווין גארנט (שקיבל הכי הרבה קולות השנה) לברון ג'יימס דוויט האוורד דווין וויד ג'ייסון קיד המאמנים יקבעו סופית ב-3 לפברואר אבל כבר עכשיו ברור שדוק ריוורס יאמן את המזרח כיוון שאף קבוצה לא תשיג את בוסטון במשחקים שנותרו בשבוע הקרוב. שבוע לאחר מכן יוכרזו שחקני הספסל שיבחרו אחרי המאמנים ושאלת השאלות באולסטאר הזה היא האם כריס פול יהיה בסגל, במיוחד בהתחשב בעובדה שהאול סטאר נערך השנה בניו אורלינס.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
משהו שמסקרן אותי

בהנחה שמגריידי לא מודיע שהוא פורש מהאולסטאר הקרב, האם המאמנים יבחרו אותו בכל זאת? למרות שברור לכולנו שלא מגיע לו להיות שם. מה אתם חושבים?
 

סלים וארזה

New member
מנהל
כמה עוד שוטינג גארדס טובים יש במערב? היחידי שנראה לי מתאים הוא ג'ינובילי במקום טימאק.
 
החמישייה של המזרח חזקה...

אני חושב שזאת החמישייה שהייתי בוחר בשרשור החמישיות, רק עם קריס פול במקום קיד.
 
התכוונתי לשרשור החמישיות הכי טובות

הייתי בוחר את אותה חמישייה שיש למזרח פה, רק עם קריס פול מהמערב בPG...
 

WorldCenter

New member
חמישיות אול סטאר 2008

מערב: אייברסון קובי כרמלו דנקן מינג מזרח: קיד וויד להברון גארנט האוורד היה קרב צמוד בין אייברסון וטי מאק, בסוף הצדק ניצח ואייברסון בפנים, טי מאק עם העונה מלאת הפציעות שלו כנראה לא ייכנס העונה כלל לאולסטאר. עוד משהו מעניין, שאקיל אוניל במצב שאלה לאולסטאר, ויש מצב גדול שהוא לא ייכנס אחרי 14 פעם רצוף. קיד ניצח את אלן וקארטר (שאולי גם לא ישחק העונה באולסטאר וכך כל המשפחה תצפה יחד באולסטאר מהבית).
 

tal901

New member
תיראה...

נאש רכז מדהים. אבל קיד לא פחות טוב באסיסטים, קצת פחות בנקודות, אבל הגנה וריבאונדים אין מה להשוות... כשיש לך רכז שלוקח 10 ריבאונדים במישחק ומזנק על הפרקט כמו רוקי טרי מהדראפט זה יתרון עצום!!!
 
נאש וקיד - אין מה להשוות

נתחיל בסטטיסטיקות: נאש מוסר 12 אס' למשחק, קולע 17.7 נקודות, קולט 3.5 ריבאונדים, חוטף 0.7 חט' למשחק ויש לו יחס אס'-איבודים של 1 ל4. קיד, לעומתו : מוסר 10.5, קולע 11.3, קולט 8.3, חוטף 1.6 ויש לו יחס איבודים הרבה פחות טוב (מאבד 3.8 למשחק). מה יש לנו כאן? נאש מוסר יותר אסיסטים (לא בהרבה), וקולע יותר נקודות (בהפרש די ניכר). ידית מטורפת, מהווה איום הרבה יותר גדול על הסל כך שלא מספיק לנסות לסגור לו את אינסוף נתיבי המסירה שהוא תמיד מוצא, צריך גם להזהר מהזריקות שלו, מה שאין לקיד להציע. נאש קולט הרבה יותר ריבאונדים, וגם חוטף יותר, זה הופך אותו לשומר טוב יותר, וזו תכונה חשובה מאוד בעמדת הרכז (לשמור על דרון וויליאמס, אלן אייברסון וכו'). אפשר לראות שקבלת ההחלטות שלו הרבה פחות טובה משל נאש ביחס האיב'-אס'. מסקנה מהשורה הסטטיסטית - נאש לוקח בקצת. במבחן התוצאה - סטיב נאש היה MVP שנתיים ברציפות והיה זוכה בפעם השלישית ברציפות אלמלא זו היתה הפעם השלישית ברציפות, מה שהיה שם אותו בשורה אחת עם ג'ורדן, מג'יק וכו' (ואין ספק שהוא לא קרוב לזה). פיניקס קבוצת צמרת, ושנה שעברה היתה מאוד מאוד קרובה לאליפות כבר כמה שנים. גם השנה יש לה מאזן 31:13, לעומת ניו ג'רזי עם 18:25. עכשיו, אפשר לבוא ולהגיד שלנאש יש את סטודמאייר, מריון, ברבוסה, בל שעל פניו עדיפים על הצוות שמסייע לקיד (קרטר וג'פרסון), אבל האמת היא, שכל הכוכבים של פיניקס כוכבים רק בזכות נאש (במיוחד סטודמאייר). ואין כאן ויכוח - פשוט תעיף מבט במשחק הבא של פיניקס ותראה איך הם נראים בדקות המנוחה של נאש. הכוכבים של ניו ג'רזי הרבה יותר עצמאיים, ובכל זאת, איפה הם ואיפה פיניקס. אנשים מסתנוורים מהטריפל-דאבלים של קיד. זה מרשים, אני לא אומר שלו, אבל טריפל דאבל של 30-10-10, כמו שאנחנו רואים לפעמים אצל לברון או קובי, לא דומה לטריפל דאבל של 10-10-10. האמת היא, שהדבר היחיד שמיוחד בטריפל דאבלים האלה הוא כמות הריבאונדים הגדולה יחסית לעמדה. מרשים, אני לא אומר שלא, אבל זה לא בהכרח מספיק כדי להיות בין שני הרכזים הגדולים בNBA. מוזר, הייתי בטוח שיש קונצנזוס (זה גם מה שהיה במשאל פרשני הNBA לפני כמה חודשים) בנוגע לזה שנאש הוא הרכז הטוב ב NBA, והוא מאויים רק על ידי כוכבי העתיד - דרון וויליאמס וכריס פול. כנראה שגולשי האינטרנט חושבים אחרת.
 
99.9 מגולשי האינטרנט חושבים ככה

נאש מזמן שחקן הרבה יותר טוב ממה שקיד נהיה - אבל לדעתי חיבים לראות את כריס פול כדי לראות את הרכז הטוב בליגה עוד נתון שלא ציינת ומוסיף להבחנה הם האחוזים = אחוזי השדה של גייסון קיד בשנתיים האחרונת עומד על 40 אחוז -עלוב מכל צורה השנה הוא הגדיל לעשות וירד ל. 7 36 אחוזים שקוין דוראנט היה מתבייש בהם ובאמת שחייבים לראות את משחקי הנטס כדי להבין את הממוצעים : הוא ממש לא שולט במשחק באומנות כפי שעשה לפני 5 שנים אלא הרוב מקרי בהחלט (רוב האסיסטים שלו היום הם אסיסטים שבאירופה לדוגמא לא היו נחשבים) ואני רחוק מלהחזיק מסטיב נאש שחקן מדהים -קיד של לפני כמה שנים לא היה רואה אותו אבל הימים הללו היו חלפו
 

cache

New member
נאש קונטרול, הרכז מספר אחד

אני בכל אופן לא חושב שיש כאן מקום להשוואה, ראיתי המון משחקים של סטיב נאש בשנים האחרונות והוא ללא צל של ספק הרכז הכי טוב והכי גדול בעולם כיום. אני יאמר יותר מזה, הוא הרכז הכי גדול מאז שסטוקטון פרש. נאש משום מה אנדרייטד על ידי המון אוהדים שלא זוכים ממש לראות אותו משחק. קשה לעיתים לאוהדים לקבל את העובדה ששחקן לבן ולא אתלטי זוכה בתואר האם.וי.פי. מדובר בשחקן ענק, פשוט ענק, שכייף לראות אותו משחק, אין רגע משעמם שנאש על המגרש, לצפות בו משחק זאת חויה צרופה.
 

chaiel

New member
אולי נאש יותר טוב עכשיו.

אבל מי יותר טוב בשיאו? קיד, בלי ספק בכלל. ולגבי נאש, למה תמיד טוענים שהשחקנים האחרים כוכבים רק בגללו? אולי זה ההיפך? עד שהוא בא לפיניקס הוא לא היה כ-זה כוכב... ומריון וסטודמאייר תמיד היו כוכבים, בל תמיד היה הגנה טובה וברבוסה תמיד היה מהיר.
 
פשוט מאוד

ראה מה קורה כשנאש לא על המגרש. נאש לא נעשה טוב בגלל הצוות שמסביבו (אם כי הוא בהחלט מתאים לו יותר ממה שהיה בדאלאס) אלא פשוט כי לקח לו הרבה מאוד זמן להבשיל ולמצוא את המקום שלו על המגרש. שים אותו בכל קבוצה, והוא נשאר גדול והופך את כל מי שמסביבו לעוד יותר גדול. הסגל של פיניקס, ללא נאש, לא שווה את המאזן שלהם. אגב נאש כבר התחיל לככב בעונה האחרונה בדאלאס.
 
אלמלא סטיב קר

ייתכן ודאלאס היתה אלופה עוד ב2003, עם שלושת היהלומים שלה קיובן ניקה את האורוות בשביל הגרמני. פינלי כבר עונד טבעת. השנה שנת הכרעה לשניים האחרים
 

chaiel

New member
כבר דנו בזה.

אולי השחקנים האחרים פשוט צריכים רכז טוב, לאו דווקא נאש, תשים את פול וויליאמס או קיד במקום ויהיה אותו דבר (אני יודע ששלושתם לא אותו סוג רכזים אבל בשעה כזאת אין לי כח לחשוב) תשים את נאש עם קבוצה מסוג אחר הוא לא יהיה כזה טוב. ושוב, הוא שחקן מצוין, אבל לדעתי לא כ"כ טוב כמו שעשו ממנו.
 
כמה נקודות לשיקולך

נאש קנדי, מאוד צנוע בלי מניירות של כוכב, ואין לו יחסי ציבור טובים כמו לכוכבים אחרים. קיד מאוד פופולרי והמשיך להיבחר כגארד לאולסטאר גם עם ירידה ביכולתו. לקבוע מי "יותר טוב" תמיד עושה עוול מסוים לשני הצדדים. קיד בשיאו היה ה-רכז והוביל את הנטס לגמר פעמיים (במזרח עם ואקום אחרי גורדן). לפני כן שניהם שיחקו בדאלאס, שידרגו אותה ועזבו אחרי שמיצו. נאש היום בשיאו, אז אני מציע להמתין ולראות לאן יגיעו פיניקס השנה. צריך גם לזכור שכל שנה הם נעצרו ע"י אלופת המערב החזקה, פעמיים עם נסיבות מקלות (בלי אמארה, עם השעיות מעוררות מחלוקת). אשתקד הם שיחקו ברמה של סן אנטוניו והיו היחידים שנתנו להם פייט אמיתי. ניו גרזי מעולם לא שיחקה ברמה של אלופת ה-nba וחטפה על הראש בגמרים. בגדול, להבנתי, השליטה של נאש היום במשחק יותר גדולה מהשליטה שהיתה לקיד לפני 5-6 שנים. וסטוקטון עדיין מדהים משניהם בעיניי, בעיקר כי הוא ממש נראה קטן וצנום כזה ילד-טוב-סולט-לייק-סיטי, והם לידו אתלטים. מאוד נהניתי לראות את קיד, היום לא יוצא לי לראות אותו כי הקבוצה שלו גרועה מה לעשות. נאש הוא השחקן שאני הכי נהנה לראות היום. מבחינתי הוא מייצג כל מה שכדורסלן וספורטאי אמור באשר לשחקנים סביבו, לעולם אין לדעת "מה היה אם". גם מבחן התוצאה של ישיבתו על הספסל לא מדויק. אבל הוא מנהיג וכל כך בטוח בעצמו שזה תורם לאחרים מעבר לעזרה הטריויאלית של סלים קלים שהוא מייצר להם. מריון, אמארה, ברבוסה, בל, דיאו, שחקנים מוכשרים מאוד. אבל הוא מחבר אותם. אנחנו כצופים נוהגים בדרך כלל לחפש איזה שחקן יותר טוב, ופחות שמים לב לאפקט הקבוצתי. נאש מהבחינה הזו באמת mvp, בעל הערך הסגולי הגבוה ביותר לקבוצתו
 
למעלה