נקודות לחשיבה

טל30י

New member
רוצה גם ../images/Emo24.gif

היי בנות, שמחתי מאד לקרוא מה שכתבתם. אני כבר כמה זמן בתחושה של צורך במעגל נשים נעים,נותן ותורם. (מישהי אמרה "רצות עם זאבים"?:) לפני חודש במסיבת הרווקות שלי היה ערב בנות עם מנחה מדהימה שהיא גם מטפלת בי בשיאצו, והיה כל כך טוב וחוייתי, עם המון עוצמות ומקום לצמוח ולהתבטא בחופש ובקבלה. (וכמובן אוכל משובח כל אחת לפי מומחיותה...) החלטנו להיפגש שוב, מקווה שהבנות לא יעלמו שוב לעולם הסידורים. אני משתתפת לעתים בפורום תרומה והתנדבות, ונדהמת לגלות איזה כיף של דבר נתינה יכולה להיות, וכמה אני רוצה להתפתח בקטע הזה של לצאת מד' אמותיי. (יותר נכון, טלויזייתי).. ולעשות משהו חשוב ולמען הכלל. רוצה להגיע מהמחשבות אל המעשים, למרות שלטיפוס אדמה שכמותי זה לא תמיד קל :) ניפגש במעגל. סופ"ש מקסים, טלי
 
מאד שמחה לראות את הפורום הזה

כבר תקופה שאני מחפשת דרך להתחבר עם נשים ששואפות לצמוח, והמקום הזה נראה כמו דרך נהדרת.
להילה בסגול ו-
לכולנו
 
מזדהה

גם לי יש איזה צורך כזה, או דומה לפחות, ליצור משהו שונה בחיי. בנתיים אני פועלת במישורים הקטנים, לאט לאט. לא כל כך הבנתי על אילו שינויים את מדברת- כלליים? אישיים? רוחניים?
 
השינוי מתחיל בנו...

אני חושבת שכל אחת מאיתנו חייבת קודם כל לפעול מתוך שלמות עם עצמה, היא חייבת לאהוב את עצמה ולחיות עם עצמה בשלום. בסופו של דבר- אנחנו מתעוררות בבוקר עם עצמנו (ובמקרה הטוב עם מישהו נוסף) ולכן כדאי שלא יהיו לנו נקיפות מצפון על כי אנו לא אומרות לאדם מסויים כיצד אנו חשות, או על כך שמקום העבודה בו אנו נמצאות אינו מפרה אותנו בשום צורה וכו'. ואני מאמינה שכדיי לתת ממני לסביבה וכדיי ליצור שינוי חברתי מהותי וזה יכול להתבטא גם מבחינה רוחנית, תחילה עליי לרפא את עצמי. מה את עושה כדיי להרגיש טוב עם עצמך בבוקר?
 
למעלה