נקודות לחשיבה

נקודות לחשיבה../images/Emo41.gif

בנות יקרות, כבר זמן רב שאני מתלבטת עם עצמי, אני נמצאת בתהליך של למידה עצמית, השתתפתי בסדנא בנושא הגשמה עצמית ואף יש לי מורה רוחנית שמלווה אותי. בכל מקרה, לאחרונה איני מצליחה להתנער מצורך שכנראה חזק ממני והיום הוא יוצא בפעם הראשונה החוצה, זהו צורך לעשיה, ליצירה, לשינוי מהותי. כוונתי היא בעצם ליצירת שינוי חברתי. אני מרגישה ויודעת כי כאדם וכאישה יש לי הכח והיכולת ליצור סביבה טובה ובריאה יותר בהרבה תחומים חברתיים אך איני מרגישה כי הדבר מתבטא כרגע בחיי. אני מרגישה כי אני מחמיצה את ייעודי וכי כישורי ויכולותי אינם מנותבים כרגע למקומות הראויים והמשמעותיים באמת. אני חושבת שאולי זה בעצם מה שהניע אותי להיכנס לפורום הזה ואשמח לקבל תגובות של נשים שגם הן, כמוני, מרגישות שהן רוצות וגם להן יש צורך פנימי שלא מרפה מהן, בעשייה משמעותית יותר בחייהן. יש לי ההרגשה כי אולי זהו המקום להעלאת רעיונות לשינויים בהם היינו רוצות להיות מעורבות ואולי...רק אולי...להתחיל במקום הזה גם עשייה והירתמות למען מטרה נעלה כלשהי.
 
מטרה נעלה= מטרה שיופקו ממנה תועלות

לטובת הכלל. אני עכשיו שמתי לב שאת מאמנת אישית. מי כמוך יודעת מהי ההרגשה של סיוע לאנשים שקצת הלכו לאיבוד בדרך, בהכוונתם אל התובנות בחייהם, תובנות שיגרמו להם בסופו של דבר לעסוק בתחומים המתאימים להם ביותר ואשר יובילו אותם להיות אנשים מאושרים יותר. אנשים אלו, בעתיד ישנו את פני החברה היות והם פועלים על פי רצונותייהם האמיתיים, הם חיים בשלמות עם עצמם ולא בתחושה של החמצה, כך הם יאפשרו גם לילדיהם לצמוח ולגדול בסביבה תומכת שמאפשרת גם להם לפעול על פי צו ליבם וייעודם. איזה כיף לך.
 

hayapollak

New member
כישרונית

מטרה לטובת הכלל - מקסים. אני אשמח ללות ולעזור וירטואלית ואם יהיה צורך ביותר מזה להגשמת המטרה שהעלת. קראתי את שכתבת -(מקסים) את יכולה לכתוב את זה בלשון יחיד, בזמן הווה?
 
כיוונת לדעתי

כאשר פתחתי את הפורום כ"מעגל נשים וירטואלי" חשבתי לעצמי שאני רוצה להפוך את המקום הוירטואלי גם לאמיתי וממשי. במחשבה שלי היה רעיון - לקיים מעגל נשים ממשי אחת לחודש, למשל בליל ירח מלא. ניפגש אחת לחודש, נקיים מעגל נשים כהילכתו וממנו נצמח אישית ולאחר מכן גם כללית. הרעיון שאני אנחה את המעגל וכמובן כל אחת אחרת שתרצה. לא העלתי עדיין את הרעיון כי חשבתי שזה מוקדם מדי... והנה את ! תודה לך :)
 

hayapollak

New member
הילה -

רוצה, רוצה, להצטרף למעגל, להיות, ללות, לצמוח ולהצמיח.
 
יש../images/Emo70.gif יש../images/Emo70.gif יש../images/Emo70.gif

ב- 11/6 יום ראשון יהא ירח מלא אני רואה אותנו כמעגל נשים עוצמתי נפלא במיוחד על שפת הים. בקרוב אתחיל לגבש את הרעיון ואביא אותו בפניכם כמובן שכל אחת ואחת מאיתנו מוזמנת להעלות ולשרשר כאן את הרעיונות שלה, מה היא היתה רוצה לחוות ו/או לקבל ו/או לתת במעגל שלנו. אני מתרגשת !
 
ווואוווו....

יצאתי לכמה דקות לארוחת צהריים ואני פשוט מתרגשת ממראה עיניי.... מי יתן וזו תהיה תחילת דרכה של ידידות מופלאה... בנות, יש לנו הרבה עבודה לעשות. אני חושבת שכל אחת מאיתנו צריכה לבדוק עם עצמה מהו הצורך שבה, מה היא הייתה רוצה "להוציא החוצה" לעולם, מהי התמונה האופטימלית שכל אחת מאיתנו רואה לנגד עיניה? מהם הדברים הזקוקים לשינוי בחיינו/ בסביבתינו? אני פשוט המומה שיש כ"כ הרבה שותפות לתחושותיי... תודה לכן...
 
תקראי מה שפינוקיו כתב/ה לי

ניסיתי להקים את הפורום הזה בשני מקומות אחרים ולא כל כך הצלחתי. לא היתה היענות. לא היתה בעיה לפתוח כאן כי בסך הכל אני מנהלת פורום בפרדס כבר שלוש שנים אבל חשבתי אולי לצאת קצת מהמסגרת... והנה שבתי וזה כל כך מוצלח ואני כל כך שמחה ו... נשיקה !
 

daily

New member
גם לי היתה תחושה כזו

ואז נפגשתי עם מאמנת מופלאה יחד בניתי את מפעל הפעולה שלי מתוך הערכים, היכולות והתנועה שלי פתחתי מעגל נתינה לשכבות קשות יום זה מכיל במיוחד נתינה חומרית (בגדים כלים, ספרים כל דבר בעצם) אך גם התנדבות בעזרה בשעורי בית. אני ממליצה לך לעבור את התהליך דרך אגב, יש לי הרגשה לא נעימה עם פרסום בפורומים, גם אם זה כאילו מושתק. אימון זה משהו מאוד אישי ואינטימי לא הבנתי את התפתחות תהליך האימון שניתן פה מן משיכת פרפר אל האור יום טוב
 
הרעיונות שלך יפים ואפילו חשבתי

ללכת למתנ"ס המקומי ולהציע את שירותי בנתינת שיעורי עזר למתקשים ולחסרי אמצעים. אבל אני בכל זאת חושבת שזה לא מספיק, אני רוצה לחשוב טיפה "בגדול" יותר. אני קראתי איפשהו באחד הפורומים על מיזם נהדר של קבוצת אנשים (אני חושבת שהם פתחו עמותה) שעוזרת לנזקקים בתמורה לכך שהם יעזרו לאחרים. כלומר- יש מעין "בנק שעות" אני יכולה להשתמש בשעת עזרה של מישהו תמורת הפקדת שעות עזרה למישהו אחר שביכולתי לסייע לו. לדעתי זהו רעיון אדיר וניתן לשאוב ממנו השראה.
 

daily

New member
יש עוד אין סוף רעיונות

אולי באמת כדי לך להתנסות במין חווית ניעור התאים כמו שאני קראתי לו - ואז גם תעשי את שאת רוצה וגם תהיי מחוברת למקום שלך בהצלחה
 
למעלה