נקודות ממשחקי ה-18/2

Rapgamer

Well-known member
* אטלנטה- בוסטון: ההוקס קוטעים רצף של 4 הפסדים. טריי יאנג היה אדיר ברבע האחרון מול מגוון שומרים של בוסטון, סיים את המשחק עם 40 נקודות. הסלטיקס בתקופה לא טובה, זה הפסד חמישי שלהם מתוך 5 האחרונים וזה טמון במעט מאוד עזרה שמקבלים צמד הכוכבים מסביב. סמארט עדיין חסר.
* פילדלפיה- יוסטון: הרוקטס כבר היו בפיגור 26 והורידו לחד ספרתי אבל אמביד היה שם כדי להבטיח את ה-W. היה במרחק אסיסט אחד מטריפל דאבל. יוסטון בהפסד שביעי רצוף.

* יוטה פגשה את הקליפרס בלי קוואי וג'ורג' ובכך נמנע מאיתנו המשחק הכי מעניין היום. הקליפרס לחצו על הכדור ופגעו בהנעת הכדור של יוטה אבל הנוכחות של גובר בצבע מנעה מהם לעלות ליתרון משמעותי. מיצ'ל החזיק את יוטה בעניינים באותן דקות, כאשר ראינו את בוגדנוביץ' (שנמצא בסלאמפ התקפי לאחרונה) לוקח לפוסט את הגארדים הקטנים של הקליפרס אבל החטיא ואיבד. במחצית השנייה משחק הבין-שניים של אינגלס וגובר בא לידי ביטוי וההפרש צמח עד 20 ברבע האחרון.
גובר הצטיין עם 23-20. משחק התקפי טוב מאוד שלו בגלגול לסל, בריב' התקפה ומהעונשין. הגנתית היו לו לפחות 3 חסימות ועוד המון זריקות ששינה, משום מה נרשם לזכותו בלוק אחד בלבד. מיצ'ל קלע 24, אינגלס עם מספרים צנועים אבל שיחק נהדר.
הקליפרס היו צמודים במשך 3 רבעים אבל הם החטיאו יותר מדי מהעונשין במשחק בסקור נמוך. בסוף יוטה ברחה בכל מקרה אבל גם אם זה לא היה קורה, במשחק מול קבוצות ברמה של הג'אז אתה לא יכול להרשות לעצמך לאבד נקודות קלות.
הג'אז עם ניצחון מספר 20 מתוך ה-21 האחרונים.

* צריך להעביר לשדרנים סדנה בנושא מהי זריקה wide open. זה נהיה ביטוי שגור בכל פעם שמישהו מסוגל לשחרר זריקה, אפילו אם רגע אחרי השחרור יש לו יד בפרצוף. הייתי מגדיר את המבטים האלה kind of open.

*לילארד ה-GOAT מנצח עוד משחק בקלאץ', הפעם את הפליקנס. זה היה אחד המשחקים הגדולים בקריירה שלו עם 43 נקודות, 16 אסיסטים (שיא קריירה) וסל ניצחון-
לא מאמין שואן גנדי השאיר את לונזו בול על island מול לילארד בלי עזרה.
בצד המפסיד ציון קולע 36 ויש לו ממוצעים מפלצתיים בחודש פברואר- 27 נקודות ב-67% מהשדה. הוא עדיין לא מפותח במספר אלמנטים בכדורסל אבל היכולת שלו להגיע לצבע ולסיים הופכת לאחת הנדירות שיש היום בליגה.
 
* יוטה - מרשים לראות אותם מנצחים גם בלי לקבל תפוקה מבויאן.

* לילארד - אמרתי כבר שאני אוהב אותו, אבל אוסיף עוד משהו לגביו: אחד השחקנים היחידים בליגה שגורמים לי לרצות לקנות נעליים שלו. אני לא כזה חובב של מרצ'נדייז ומותגים, ואין לי קטע עם נעליים [שנים לקח לי עד שהעפתי את הנעליים של רעייתי מהארון המשותף...], אבל אם היה לי, זה השחקן. כיף לראות את ההתנהלות שלו על המגרש ומחוצה לו, הכי לייקבל, הכי כיף להיות אוהד שלו גם אם אתה משחק נגדו. אני אוהב לראות איך הגדילה שלו ברחוב באה לידי ביטוי במגרש מהבחינה הזו שאין לו פחד להחטיא, כאילו, אין למשחק משמעות גדולה, זה לא חיים ומוות, יש צרות גדולות בחיים, אז לוקחים אחריות בלי לחץ, וכשאין לחץ נפשית אתה בנוי יותר טוב לקלוע את הדגרים האלה. אני אוהב שחקנים כאלה שלא מלחיצים אותי כצופה. בגדול, זה לא סתם משחק, אכן, יש אחריות כבדה [הימורים מסביב, המון כסף שמשקיעים בך, במיוחד כשאתה הפרנצ'ייז פלייר], ובכל זאת איתו לא מרגישים. מספיק עם הקיטש! משחק הבא הוא נגדנו! "הרמתי" לו רק כדי שהנפילה תהיה כואבת יותר!

* שיקאגו קיבלה סל קלאץ' אדיר מפטריק וויליאמס, הבחירה מס' 4, בדרך לניצחון על דטרויט במשחק שהסתבך שלא לצורך. וויליאמס בשקט עושה עונה מוצלחת כ-3-אנד-D עם יכולת להיות נוכח בצבע, למרות גודלו הקטן יחסית. אי-הבחירה של הבולס בדני היא כל כך מאחוריי/מאחורינו... אני סתם מזכיר את זה תמיד בשביל הקטע, אין באמת יריבות, אבל בכל אופן, וויליאמס שחקן שמתאים לליגה ונראה טוב. זה לא רמת הכישרון של השלושה שנבחרו לפניו, אבל נראה יותר טוב מרוב הבחירות שהגיעו אחריו.
 

Krit123

Well-known member
תנו לדיים את ה-MVP. עוד לא ראיתי את המשחק, אני רק אומר שיש להם מאזן כמעט זהה לשל פילי, רק כמה משחקים מאחורי לברון, והקבוצה שלו מנצחת בניגוד ליוקיץ'. הרוויח את זה.
טריי יאנג היה מדהים ברבע האחרון, כשמתלבש לו הוא בלתי עציר בעליל. 3 מ-4 הפיינליסטיות נראות עייפות מהחיים.
 
למעלה