נקעה נפשנו, תושבי שכונת רמות בירושלים

מצב
הנושא נעול.

aryeri

Member
נקעה נפשנו, תושבי שכונת רמות בירושלים

נקעה נפשנו, תושבי שכונת רמות בירושלים
אני תושב שכונת רמות. אלפי אנשים משכונתי המונה למעלה מ-50,000 איש, מאחרים מדי בוקר לעבודה, לבתי הספר, לאוניברסיטה, למכללה, לבסיס...

אנחנו, ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית, עומדים כבר שנים ארוכות בפקק אינסופי לאורך קילומטרים ההולך ומתארך עם הימים. הפקקים השבוע הגיעו לשיא בלתי נסבל: אנשים עמדו בפקק כזה שבו הם יצאו ב-7:00 בבוקר מביתם שבשכונה, והגיעו לעבודה או לבית הספר בעיר בשעה 11:00 לפני הצהרים.

הפקקים מתחילים כל יום יותר אחורה מאתמול.

הבוקר הם התחילו כמעט בקצה הצפוני של השכונה, לאורך גולדה מאיר, עד שד' בגין והר חוצבים.
בנוסף, מדי יום הפקקים נכנסים עוד ועוד לתוך הרחובות הפנימיים ביותר של השכונה, כדוגמת דרך החורש, רחוב יגאל ומשעול העוזרד. ה-Waze לוקח את הנהגים לנסוע דרך רחובות פנימיים ביותר, והשכונה נצבעת אדום כהה. משעול העוזרד הוא סמטה קטנה שגרים בה אנשים, והרחוב שלהם הופך מדי יום לנתיבי איילון.

הסיבה לכל הפקקים הנוראיים והבלתי מתקבלי על הדעת האלה, היא תנועת מלקחיים, השתזרות, שנוצרת מהרכבים שבאים מרמות ורוצים לנסוע לכביש בגין, לבין הרכבים שבאים מדרך יצחק שמיר -כביש מס' 1 הארצי מכיוון תל אביב (כביש 9 העירוני, ורוצים לנסוע לעבודתם בהר חוצבים.
לו זו בלבד, אלא שבדרום מזרח השכונה הולך ונבנה פרוייקט מגורים חדש עם כ-700 יחידות דיור, וכמובן שהתושבים החדשים גם יצטרכו לעבור בשד' גולדה מאיר הסתום בבוקר.

עפ"י התוכנית, העירייה מתכוונת לסלול בקרוב את המשך המת"צ של הקו הכחול עד צומת רמות, ושם לבנות מסוף גדול של תחבורה ציבורית וחניון חנה וסע גדול. בהמשך מתוכננת הארכה של הקו עד הכניסה הצפונית לשכונה ולעיר, והפיכת הקו הכחול לקו רכבת קלה.
לו היינו יכולים לקום ביום ראשון הקרוב בבוקר ולנסוע ברכבת הקלה לעבודה או ללימודים - הידד! אבל כל התהליך הארוך הזה ייקח שנים, ובהן יצומצמו שד' גולדה מאיר לשני נתיבים במקום שלושה, דבר שיאריך את הפקקים לתוך רחובות קטנטנים נוספים בשכונה ויביא לכאוס תחבורתי חסר תקדים.

הפתרון הטוב ביותר יהיה סלילת כביש מצומת רמת שלמה שעתיד להפוך למחלף - אל תוך הר חוצבים. הדבר הזה יקח את כל מי שבא מחוץ לעיר - לשד' יגאל ידין מזרחה הריק בבוקר, ויחסוך מאיתנו תושבי השכונה את העמידה הבלתי נסבלת ביציאה היחידה מהשכונה לתוך העיר. הכביש עתיד להיסלל עוד הרבה זמן, אבל צריכים לקדם אותו ולתקצב אותו לפני שמתחילים לסלול מת"צ בשדרות גולדה מאיר, לפני שמקימים שם מסוף, לפני הכל. כי עכשיו פשוט רמות במצור.

קם קול זעקה השבוע וסרטונים שמתעדים את הפקקים ואורכם רצים בווצאפ. ראש העיר ניר ברקת בליווי כמה מחברי מועצת העירייה יבקרו במקום עם מהנדסים ביום ראשון ב-7 בבוקר כדי לאמוד את המצב.
דב קלמנוביץ' חבר מועצת העיר הודיע שהוא הזמען את שר התחבורה לבקר אף הוא במקום.

אנו תושבי שכונת רמות בירושלים לא יכולים יותר. אנא עזרו לנו!
 

ציוניסט

New member
מסכים עם כל מילה.

נקעה נפשנו, תושבי שכונת רמות בירושלים
אני תושב שכונת רמות. אלפי אנשים משכונתי המונה למעלה מ-50,000 איש, מאחרים מדי בוקר לעבודה, לבתי הספר, לאוניברסיטה, למכללה, לבסיס...

אנחנו, ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית, עומדים כבר שנים ארוכות בפקק אינסופי לאורך קילומטרים ההולך ומתארך עם הימים. הפקקים השבוע הגיעו לשיא בלתי נסבל: אנשים עמדו בפקק כזה שבו הם יצאו ב-7:00 בבוקר מביתם שבשכונה, והגיעו לעבודה או לבית הספר בעיר בשעה 11:00 לפני הצהרים.

הפקקים מתחילים כל יום יותר אחורה מאתמול.

הבוקר הם התחילו כמעט בקצה הצפוני של השכונה, לאורך גולדה מאיר, עד שד' בגין והר חוצבים.
בנוסף, מדי יום הפקקים נכנסים עוד ועוד לתוך הרחובות הפנימיים ביותר של השכונה, כדוגמת דרך החורש, רחוב יגאל ומשעול העוזרד. ה-Waze לוקח את הנהגים לנסוע דרך רחובות פנימיים ביותר, והשכונה נצבעת אדום כהה. משעול העוזרד הוא סמטה קטנה שגרים בה אנשים, והרחוב שלהם הופך מדי יום לנתיבי איילון.

הסיבה לכל הפקקים הנוראיים והבלתי מתקבלי על הדעת האלה, היא תנועת מלקחיים, השתזרות, שנוצרת מהרכבים שבאים מרמות ורוצים לנסוע לכביש בגין, לבין הרכבים שבאים מדרך יצחק שמיר -כביש מס' 1 הארצי מכיוון תל אביב (כביש 9 העירוני, ורוצים לנסוע לעבודתם בהר חוצבים.
לו זו בלבד, אלא שבדרום מזרח השכונה הולך ונבנה פרוייקט מגורים חדש עם כ-700 יחידות דיור, וכמובן שהתושבים החדשים גם יצטרכו לעבור בשד' גולדה מאיר הסתום בבוקר.

עפ"י התוכנית, העירייה מתכוונת לסלול בקרוב את המשך המת"צ של הקו הכחול עד צומת רמות, ושם לבנות מסוף גדול של תחבורה ציבורית וחניון חנה וסע גדול. בהמשך מתוכננת הארכה של הקו עד הכניסה הצפונית לשכונה ולעיר, והפיכת הקו הכחול לקו רכבת קלה.
לו היינו יכולים לקום ביום ראשון הקרוב בבוקר ולנסוע ברכבת הקלה לעבודה או ללימודים - הידד! אבל כל התהליך הארוך הזה ייקח שנים, ובהן יצומצמו שד' גולדה מאיר לשני נתיבים במקום שלושה, דבר שיאריך את הפקקים לתוך רחובות קטנטנים נוספים בשכונה ויביא לכאוס תחבורתי חסר תקדים.

הפתרון הטוב ביותר יהיה סלילת כביש מצומת רמת שלמה שעתיד להפוך למחלף - אל תוך הר חוצבים. הדבר הזה יקח את כל מי שבא מחוץ לעיר - לשד' יגאל ידין מזרחה הריק בבוקר, ויחסוך מאיתנו תושבי השכונה את העמידה הבלתי נסבלת ביציאה היחידה מהשכונה לתוך העיר. הכביש עתיד להיסלל עוד הרבה זמן, אבל צריכים לקדם אותו ולתקצב אותו לפני שמתחילים לסלול מת"צ בשדרות גולדה מאיר, לפני שמקימים שם מסוף, לפני הכל. כי עכשיו פשוט רמות במצור.

קם קול זעקה השבוע וסרטונים שמתעדים את הפקקים ואורכם רצים בווצאפ. ראש העיר ניר ברקת בליווי כמה מחברי מועצת העירייה יבקרו במקום עם מהנדסים ביום ראשון ב-7 בבוקר כדי לאמוד את המצב.
דב קלמנוביץ' חבר מועצת העיר הודיע שהוא הזמען את שר התחבורה לבקר אף הוא במקום.

אנו תושבי שכונת רמות בירושלים לא יכולים יותר. אנא עזרו לנו!
מסכים עם כל מילה.
הכביש לפני הר חוצבים לא מצליח להכיל את כמות המכוניות העצומה. לדעתי המחדל הוא העובדה שאין נת''ץ לכל אורך שדרות גולדה, עוברים שם עשרות אוטובוסים מדי שעה ואין שום שיתקעו ביחד עם הרכב הפרטי בפקק.
&nbsp
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
עוד כבישים זה לא פתרון לפקקים

נקעה נפשנו, תושבי שכונת רמות בירושלים
אני תושב שכונת רמות. אלפי אנשים משכונתי המונה למעלה מ-50,000 איש, מאחרים מדי בוקר לעבודה, לבתי הספר, לאוניברסיטה, למכללה, לבסיס...

אנחנו, ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית, עומדים כבר שנים ארוכות בפקק אינסופי לאורך קילומטרים ההולך ומתארך עם הימים. הפקקים השבוע הגיעו לשיא בלתי נסבל: אנשים עמדו בפקק כזה שבו הם יצאו ב-7:00 בבוקר מביתם שבשכונה, והגיעו לעבודה או לבית הספר בעיר בשעה 11:00 לפני הצהרים.

הפקקים מתחילים כל יום יותר אחורה מאתמול.

הבוקר הם התחילו כמעט בקצה הצפוני של השכונה, לאורך גולדה מאיר, עד שד' בגין והר חוצבים.
בנוסף, מדי יום הפקקים נכנסים עוד ועוד לתוך הרחובות הפנימיים ביותר של השכונה, כדוגמת דרך החורש, רחוב יגאל ומשעול העוזרד. ה-Waze לוקח את הנהגים לנסוע דרך רחובות פנימיים ביותר, והשכונה נצבעת אדום כהה. משעול העוזרד הוא סמטה קטנה שגרים בה אנשים, והרחוב שלהם הופך מדי יום לנתיבי איילון.

הסיבה לכל הפקקים הנוראיים והבלתי מתקבלי על הדעת האלה, היא תנועת מלקחיים, השתזרות, שנוצרת מהרכבים שבאים מרמות ורוצים לנסוע לכביש בגין, לבין הרכבים שבאים מדרך יצחק שמיר -כביש מס' 1 הארצי מכיוון תל אביב (כביש 9 העירוני, ורוצים לנסוע לעבודתם בהר חוצבים.
לו זו בלבד, אלא שבדרום מזרח השכונה הולך ונבנה פרוייקט מגורים חדש עם כ-700 יחידות דיור, וכמובן שהתושבים החדשים גם יצטרכו לעבור בשד' גולדה מאיר הסתום בבוקר.

עפ"י התוכנית, העירייה מתכוונת לסלול בקרוב את המשך המת"צ של הקו הכחול עד צומת רמות, ושם לבנות מסוף גדול של תחבורה ציבורית וחניון חנה וסע גדול. בהמשך מתוכננת הארכה של הקו עד הכניסה הצפונית לשכונה ולעיר, והפיכת הקו הכחול לקו רכבת קלה.
לו היינו יכולים לקום ביום ראשון הקרוב בבוקר ולנסוע ברכבת הקלה לעבודה או ללימודים - הידד! אבל כל התהליך הארוך הזה ייקח שנים, ובהן יצומצמו שד' גולדה מאיר לשני נתיבים במקום שלושה, דבר שיאריך את הפקקים לתוך רחובות קטנטנים נוספים בשכונה ויביא לכאוס תחבורתי חסר תקדים.

הפתרון הטוב ביותר יהיה סלילת כביש מצומת רמת שלמה שעתיד להפוך למחלף - אל תוך הר חוצבים. הדבר הזה יקח את כל מי שבא מחוץ לעיר - לשד' יגאל ידין מזרחה הריק בבוקר, ויחסוך מאיתנו תושבי השכונה את העמידה הבלתי נסבלת ביציאה היחידה מהשכונה לתוך העיר. הכביש עתיד להיסלל עוד הרבה זמן, אבל צריכים לקדם אותו ולתקצב אותו לפני שמתחילים לסלול מת"צ בשדרות גולדה מאיר, לפני שמקימים שם מסוף, לפני הכל. כי עכשיו פשוט רמות במצור.

קם קול זעקה השבוע וסרטונים שמתעדים את הפקקים ואורכם רצים בווצאפ. ראש העיר ניר ברקת בליווי כמה מחברי מועצת העירייה יבקרו במקום עם מהנדסים ביום ראשון ב-7 בבוקר כדי לאמוד את המצב.
דב קלמנוביץ' חבר מועצת העיר הודיע שהוא הזמען את שר התחבורה לבקר אף הוא במקום.

אנו תושבי שכונת רמות בירושלים לא יכולים יותר. אנא עזרו לנו!
עוד כבישים זה לא פתרון לפקקים
הם רק מזיזים את הפקקים מצד אחד לצד שני, ובטווח הרחוק מחמירים את הפקקים. הפתרון ההגיוני היחיד הוא תחבורה ציבורית יעילה.
 
תעברו לאוטובוסים, תלכו יותר ברגל תסעו יותר באופניים

נקעה נפשנו, תושבי שכונת רמות בירושלים
אני תושב שכונת רמות. אלפי אנשים משכונתי המונה למעלה מ-50,000 איש, מאחרים מדי בוקר לעבודה, לבתי הספר, לאוניברסיטה, למכללה, לבסיס...

אנחנו, ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית, עומדים כבר שנים ארוכות בפקק אינסופי לאורך קילומטרים ההולך ומתארך עם הימים. הפקקים השבוע הגיעו לשיא בלתי נסבל: אנשים עמדו בפקק כזה שבו הם יצאו ב-7:00 בבוקר מביתם שבשכונה, והגיעו לעבודה או לבית הספר בעיר בשעה 11:00 לפני הצהרים.

הפקקים מתחילים כל יום יותר אחורה מאתמול.

הבוקר הם התחילו כמעט בקצה הצפוני של השכונה, לאורך גולדה מאיר, עד שד' בגין והר חוצבים.
בנוסף, מדי יום הפקקים נכנסים עוד ועוד לתוך הרחובות הפנימיים ביותר של השכונה, כדוגמת דרך החורש, רחוב יגאל ומשעול העוזרד. ה-Waze לוקח את הנהגים לנסוע דרך רחובות פנימיים ביותר, והשכונה נצבעת אדום כהה. משעול העוזרד הוא סמטה קטנה שגרים בה אנשים, והרחוב שלהם הופך מדי יום לנתיבי איילון.

הסיבה לכל הפקקים הנוראיים והבלתי מתקבלי על הדעת האלה, היא תנועת מלקחיים, השתזרות, שנוצרת מהרכבים שבאים מרמות ורוצים לנסוע לכביש בגין, לבין הרכבים שבאים מדרך יצחק שמיר -כביש מס' 1 הארצי מכיוון תל אביב (כביש 9 העירוני, ורוצים לנסוע לעבודתם בהר חוצבים.
לו זו בלבד, אלא שבדרום מזרח השכונה הולך ונבנה פרוייקט מגורים חדש עם כ-700 יחידות דיור, וכמובן שהתושבים החדשים גם יצטרכו לעבור בשד' גולדה מאיר הסתום בבוקר.

עפ"י התוכנית, העירייה מתכוונת לסלול בקרוב את המשך המת"צ של הקו הכחול עד צומת רמות, ושם לבנות מסוף גדול של תחבורה ציבורית וחניון חנה וסע גדול. בהמשך מתוכננת הארכה של הקו עד הכניסה הצפונית לשכונה ולעיר, והפיכת הקו הכחול לקו רכבת קלה.
לו היינו יכולים לקום ביום ראשון הקרוב בבוקר ולנסוע ברכבת הקלה לעבודה או ללימודים - הידד! אבל כל התהליך הארוך הזה ייקח שנים, ובהן יצומצמו שד' גולדה מאיר לשני נתיבים במקום שלושה, דבר שיאריך את הפקקים לתוך רחובות קטנטנים נוספים בשכונה ויביא לכאוס תחבורתי חסר תקדים.

הפתרון הטוב ביותר יהיה סלילת כביש מצומת רמת שלמה שעתיד להפוך למחלף - אל תוך הר חוצבים. הדבר הזה יקח את כל מי שבא מחוץ לעיר - לשד' יגאל ידין מזרחה הריק בבוקר, ויחסוך מאיתנו תושבי השכונה את העמידה הבלתי נסבלת ביציאה היחידה מהשכונה לתוך העיר. הכביש עתיד להיסלל עוד הרבה זמן, אבל צריכים לקדם אותו ולתקצב אותו לפני שמתחילים לסלול מת"צ בשדרות גולדה מאיר, לפני שמקימים שם מסוף, לפני הכל. כי עכשיו פשוט רמות במצור.

קם קול זעקה השבוע וסרטונים שמתעדים את הפקקים ואורכם רצים בווצאפ. ראש העיר ניר ברקת בליווי כמה מחברי מועצת העירייה יבקרו במקום עם מהנדסים ביום ראשון ב-7 בבוקר כדי לאמוד את המצב.
דב קלמנוביץ' חבר מועצת העיר הודיע שהוא הזמען את שר התחבורה לבקר אף הוא במקום.

אנו תושבי שכונת רמות בירושלים לא יכולים יותר. אנא עזרו לנו!
תעברו לאוטובוסים, תלכו יותר ברגל תסעו יותר באופניים
הפקקים נוצרו ברובם על ידי תושבי רמות, שנקעה נפשם ממה שהם יצרו.
ואגב אין 50,000 תושבים בשכונת רמות.
 
על פי עיריית ירושלים, מעט יותר מ-50,000 תושבים

תעברו לאוטובוסים, תלכו יותר ברגל תסעו יותר באופניים
הפקקים נוצרו ברובם על ידי תושבי רמות, שנקעה נפשם ממה שהם יצרו.
ואגב אין 50,000 תושבים בשכונת רמות.
על פי עיריית ירושלים, מעט יותר מ-50,000 תושבים
https://www.jerusalem.muni.il/City/Neighborhood/Statistics/Pages/ramot.aspx
 
המספרים היום גבוהים יותר, זה היה נכון ל2013. וכ 90% מהציבור

על פי עיריית ירושלים, מעט יותר מ-50,000 תושבים
https://www.jerusalem.muni.il/City/Neighborhood/Statistics/Pages/ramot.aspx
המספרים היום גבוהים יותר, זה היה נכון ל2013. וכ 90% מהציבור
חרדי, ומיעוט רכבים פרטיים מאפיין את הציבור. הפקקים נגרמים מזרימת הרכבים מחוץ לעיר.
ומי ששולח אנשים לתחבורה הציבורית- התפוסה שם היא הרבה יותר מ100%
צריך להיות אטום כדי להאשים את התושבים בשכונה
 
הנתונים נכונים לסוף יולי 2016, בכל השאר את צודקת

המספרים היום גבוהים יותר, זה היה נכון ל2013. וכ 90% מהציבור
חרדי, ומיעוט רכבים פרטיים מאפיין את הציבור. הפקקים נגרמים מזרימת הרכבים מחוץ לעיר.
ומי ששולח אנשים לתחבורה הציבורית- התפוסה שם היא הרבה יותר מ100%
צריך להיות אטום כדי להאשים את התושבים בשכונה
הנתונים נכונים לסוף יולי 2016, בכל השאר את צודקת
לעירייה התהפכו המספרים: 6102/7/13 במקום 31/7/2016
כנראה בעיריית ירושלים גם ספרות כותבים מימין לשמאל :)
 

ציוניסט

New member
אין ברמות 90% חרדים

המספרים היום גבוהים יותר, זה היה נכון ל2013. וכ 90% מהציבור
חרדי, ומיעוט רכבים פרטיים מאפיין את הציבור. הפקקים נגרמים מזרימת הרכבים מחוץ לעיר.
ומי ששולח אנשים לתחבורה הציבורית- התפוסה שם היא הרבה יותר מ100%
צריך להיות אטום כדי להאשים את התושבים בשכונה
אין ברמות 90% חרדים
לפי ההשערות, המצב השכונה הוא חצי חצי בין בציבור החרדי ושאר המגזרים.
 
קודם כל, אתה מדבר בבורות. סיבוב אחד קטן בשכונה יוכיח לך

אין ברמות 90% חרדים
לפי ההשערות, המצב השכונה הוא חצי חצי בין בציבור החרדי ושאר המגזרים.
קודם כל, אתה מדבר בבורות. סיבוב אחד קטן בשכונה יוכיח לך
שנית, אכן, 90% מהילדים בגיל חינוך חובה הם חרדים. לא 90% מסך התושבים הכללי. אבל לא רחוק
(בכל רמות, רק איזורי הצמודי קרקע/וילות/קוטג'ים/יו ניים איט לא התחרדו ומעט ברמות א וב)
 

ציוניסט

New member
אז לא, אני לא מדבר מבורות.

קודם כל, אתה מדבר בבורות. סיבוב אחד קטן בשכונה יוכיח לך
שנית, אכן, 90% מהילדים בגיל חינוך חובה הם חרדים. לא 90% מסך התושבים הכללי. אבל לא רחוק
(בכל רמות, רק איזורי הצמודי קרקע/וילות/קוטג'ים/יו ניים איט לא התחרדו ומעט ברמות א וב)
אז לא, אני לא מדבר מבורות.
אני מכיר היטב את השכונה הזאת, נכון ש90 אחוז מילדי הגן הם חרדים, אך זה ממש לא מצביע על האוכלוסייה כולה, זה בעיקר מראה שלחרדים יש הרבה ילדים.
 

aryeri

Member
לו היה מקום לעמוד באוטובוס בבוקר

תעברו לאוטובוסים, תלכו יותר ברגל תסעו יותר באופניים
הפקקים נוצרו ברובם על ידי תושבי רמות, שנקעה נפשם ממה שהם יצרו.
ואגב אין 50,000 תושבים בשכונת רמות.
לו היה מקום לעמוד באוטובוס בבוקר
ייתכן שזה היה נראה אחרת והתושבים היו נוסעים באוטובוס.
חוץ מזה, שהפקק נוצר מההשתזרות שתיארתי.
זה כשל תחבורתי ענק, שייפתר עם הרק"ל, אבל כל השנים שהרק"ל תהיה בחפירות, נסבול עוד יותר.
 

aryeri

Member
ולו היית מכיר את השטח

תעברו לאוטובוסים, תלכו יותר ברגל תסעו יותר באופניים
הפקקים נוצרו ברובם על ידי תושבי רמות, שנקעה נפשם ממה שהם יצרו.
ואגב אין 50,000 תושבים בשכונת רמות.
ולו היית מכיר את השטח
היית יודע שרמות ושאר העיר מופרדות ביניהן ע"י עמק ארזים, ולא כל אחד יכול לעשות את המרחק העצום הזה באופניים ובטח לא ברגל. רמות רחוקה משאר העיר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל


ולו היית מכיר את השטח
היית יודע שרמות ושאר העיר מופרדות ביניהן ע"י עמק ארזים, ולא כל אחד יכול לעשות את המרחק העצום הזה באופניים ובטח לא ברגל. רמות רחוקה משאר העיר.
 
עדיין מי שיוצר את הפקק מאשים גורמים אחרים במקום לקחת אחראיות

ולו היית מכיר את השטח
היית יודע שרמות ושאר העיר מופרדות ביניהן ע"י עמק ארזים, ולא כל אחד יכול לעשות את המרחק העצום הזה באופניים ובטח לא ברגל. רמות רחוקה משאר העיר.
עדיין מי שיוצר את הפקק מאשים גורמים אחרים במקום לקחת אחראיות
וידוע לי שמחוץ לרמות רצוי בתחבורה ממונעת, אך בתוך רמות אפשר ורצוי ללכת ברגל ובאופניים, גם מוריד חלק מהנסיעות.
 

aryeri

Member
כבודו שוב מאשים בלי לבדוק

עדיין מי שיוצר את הפקק מאשים גורמים אחרים במקום לקחת אחראיות
וידוע לי שמחוץ לרמות רצוי בתחבורה ממונעת, אך בתוך רמות אפשר ורצוי ללכת ברגל ובאופניים, גם מוריד חלק מהנסיעות.
כבודו שוב מאשים בלי לבדוק
הבעיה נוצרת עבור יציאה החוצה מהשכונה. ראה מה מנהל הפורום הגיב.

אכן, בתוך השכונה אנשים משתדלים ללכת ברגל. אבל גם בתוך השכונה יש פערי גבהים, ולרוב הנסיעה בתוך השכונה היא עבור הבאת ילדים לבית הספר, דבר שמצריך אוטו. ילדים קטנים בני 4-6 אינם יודעים לרכוב על אופנים.

תמשיך לחיות בבועה שלך, אבל אל תאשים את תושבי רמות. זאת כבר חוצפה. למה פקק באיילון זה באחריות המדינה אבל פקק על עורק תחבורה ראשי בירושלים עם פערי גבהים זה באחריות התושבים? די למוסר הכפול.
 
גם פקק באיילון הוא באחראיות הנוסעים

כבודו שוב מאשים בלי לבדוק
הבעיה נוצרת עבור יציאה החוצה מהשכונה. ראה מה מנהל הפורום הגיב.

אכן, בתוך השכונה אנשים משתדלים ללכת ברגל. אבל גם בתוך השכונה יש פערי גבהים, ולרוב הנסיעה בתוך השכונה היא עבור הבאת ילדים לבית הספר, דבר שמצריך אוטו. ילדים קטנים בני 4-6 אינם יודעים לרכוב על אופנים.

תמשיך לחיות בבועה שלך, אבל אל תאשים את תושבי רמות. זאת כבר חוצפה. למה פקק באיילון זה באחריות המדינה אבל פקק על עורק תחבורה ראשי בירושלים עם פערי גבהים זה באחריות התושבים? די למוסר הכפול.
גם פקק באיילון הוא באחראיות הנוסעים
זה קטע במדינה להאשים את הממשלה והממסד בכל דבר ושהאזרחים יתנערו מאחראיות.
ולהביא ילדים לבית ספר זה לא מצריך אוטו, רוב ההורים והילדים מסוגלים פיזית ,ללכת גם בעליות, זה פינוק של המעמד שיש לו כסף לרכב, ומקלקל את הילדים , לא פלא שאח"כ יש ילדים שמנים.
האחראיות היא קודם כל של הציבור, ולא של הממשלה.
 

Ccyclist

Well-known member
לרמות יש רק כביש אחד שמחבר אותה לעיר דרך פלומטר מחלפים שלם.

גם פקק באיילון הוא באחראיות הנוסעים
זה קטע במדינה להאשים את הממשלה והממסד בכל דבר ושהאזרחים יתנערו מאחראיות.
ולהביא ילדים לבית ספר זה לא מצריך אוטו, רוב ההורים והילדים מסוגלים פיזית ,ללכת גם בעליות, זה פינוק של המעמד שיש לו כסף לרכב, ומקלקל את הילדים , לא פלא שאח"כ יש ילדים שמנים.
האחראיות היא קודם כל של הציבור, ולא של הממשלה.
לרמות יש רק כביש אחד שמחבר אותה לעיר דרך פלומטר מחלפים שלם.
תחבורתית מדובר במובלעת. כשמוסיפים את היוממים מישובי 5 הדקות שבינה לגבעת זאב אפשר לפצות בקלות על מספר החרדים שלא יוצא את השכונה בשעות העומס. יש גם בעיה של שני צמתים מרומזרים על המחלף ביציאה מהשכונה.
&nbsp
יעדיהם של תושבי רמות הם במקומות כמו מלחה, מרכז העיר והר הצופים. אי אפשר לצפות שילכו ברגל 2 קילומטר (בקו אווירי) לכניסה לעיר דרך כביש כמו שדרות בגין שלא נועד להולכי רגל ורק אז יתחברו למערכת התח"צ העירונית.
&nbsp
קשה גם לראות מה אפשר לשפר בוואדיות שם, אולי חיבור עתידי לאייתולה יוסף שיעקוף את הכל ממערב. את רק"ל הקו הכחול אני מאד מקווה שיעבירו בגשר או חפיר כך שלא יהיה תלוי במחלפים ובצמתים שביציאה מרמות.
 


גם פקק באיילון הוא באחראיות הנוסעים
זה קטע במדינה להאשים את הממשלה והממסד בכל דבר ושהאזרחים יתנערו מאחראיות.
ולהביא ילדים לבית ספר זה לא מצריך אוטו, רוב ההורים והילדים מסוגלים פיזית ,ללכת גם בעליות, זה פינוק של המעמד שיש לו כסף לרכב, ומקלקל את הילדים , לא פלא שאח"כ יש ילדים שמנים.
האחראיות היא קודם כל של הציבור, ולא של הממשלה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בהחלט יש. ולא - אופניים הן לא פתרון.

תעברו לאוטובוסים, תלכו יותר ברגל תסעו יותר באופניים
הפקקים נוצרו ברובם על ידי תושבי רמות, שנקעה נפשם ממה שהם יצרו.
ואגב אין 50,000 תושבים בשכונת רמות.
בהחלט יש. ולא - אופניים הן לא פתרון.
אני רוצה לראות אותך נוסע לעבודה, נגיד באזור התעסוקה הקרוב ביותר לשכונה - הר חוצבים באופניים.
בחום ובגשם, לאורך כביש סואן עם הפרשי גובה המגיעים לכמה מאות מטרים?
ואת זה אני אומר מניסיון של מי שבפועל עשה כך במשך תקופה לא קצרה. לי כאדם צעיר בזמנו זה היה קשה עד בלתי אפשרי להגיע לעבודה באופניים ולא להסריח מזיעה כל היום היום.
 

Bus Nerd

Active member
בלא מעט מקומות עבודה יש היום מקלחות

בהחלט יש. ולא - אופניים הן לא פתרון.
אני רוצה לראות אותך נוסע לעבודה, נגיד באזור התעסוקה הקרוב ביותר לשכונה - הר חוצבים באופניים.
בחום ובגשם, לאורך כביש סואן עם הפרשי גובה המגיעים לכמה מאות מטרים?
ואת זה אני אומר מניסיון של מי שבפועל עשה כך במשך תקופה לא קצרה. לי כאדם צעיר בזמנו זה היה קשה עד בלתי אפשרי להגיע לעבודה באופניים ולא להסריח מזיעה כל היום היום.
בלא מעט מקומות עבודה יש היום מקלחות
הבנתי שמעסיקים מקבלים הנחה בארנונה אם הם מציעים מקלחת במשרד, כדי לעודד רוכבי אופניים... לפחות בת"א. לא יודע בקשר לירושלים.
&nbsp
אבל באמת בירושלים יש בעיה של טופוגרפיה שהופכת אופניים ללא מאוד נוחים. כמובן שאם רוב תושבי השכונה היו נוסעים בתח"צ (והתח"צ הייתה מתוגברת בהתאם) לא הייתה הבעיה הזו שעליה דנים בשרשור הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה