נראה לי שעד רעידת האדמה הבאה

time forain

New member
נראה לי שעד רעידת האדמה הבאה

יהיו אולי עוד 5 הודעות בפורום הזה.. לא שאני נגד פתיחת הפורום הזה, אבל רק ביומים הראשונים לאחר הרעידה היו הודעות. עכשו קצב ההודעות הוא הודעה ביומיים. אין כבר על מה לדבר
 

time forain

New member
אפרופו אין הודעות

איפה המנהלת של הפורום הזה? כבר 11 ימים שלא כתבה הודעות בפורום הזה! האמת, אם חושבים על זה, בהחלט סתם פורום שנפתח..
 
כשאין מה לכתוב, אז לא כותבים...

ואכן זמנו של פורום זה הסתיים. ובתקווה ענקית שלא נזדקק לו עוד... פורים שמח, טלי
 
איזה כייף לדעת שאתה כאן

שומר על הגחלת... תודה על עזרתך בפורום, ואתה תמיד מוזמן לפורומים האחרים שלי ב"דוקטורס"," דפי בריאות" וכו'. פורים שמח, טלי
 

time forain

New member
../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif

שלא יסגרו את הפורום. טלי, אולי שישנו את שם הפורום ל-"רעידת אדמה" בלבד, הרי יש המון אבל המון לדבר על זה. ועשיתי עבודות רבות על זה, ואני יכול לתרום הרבה.
 

nizanm

New member
טלי. את השתגעת?

1. אני סבור שהפורום עשה שרות נאה לאלה שסבלו מחששות או פחדים (ויותר מכך) שלאחר רעידת האדמה האחרונה. 2. לדעתי, עם הזמן פחתו והתפוגגו החששות והפחדים שאת מקומם חזרה ותפשה שגרת חיי היום יום. 3. אין זאת אומרת שצריך לקפל את הבסטה וללכת הביתה.בגדר של:מילא! יש לי עוד שני פורומים דרכם אפעל ואשיג את שלי. 4. אני חושב שהפורום אסור שייסגר, אלא עליו לעבור שדרוג והתאמה לצרכים החדשים של הצרכנים(למדנו לקרוא להם: "לקוחות"). 5. לדעתי הכיוון צריך להיות או רצוי שיהיה גם התמודדות עתידית וגם ההיבטים הטכניים . 5.1 לגבי התמודדות עתידית: יש להגדיר תחומי עניין שימשוך למעורבות פעילה את האזרח הישראלי המצוי שנתון בשגרה דחוסה ולחצנית עד עייפה. 5.2 לדעתי, אם אחד הדגשים העיקריים שאליהם ינווטו את את הפורום יהיה טכני - על כל היבטיו, זה עשוי למשוך את הציבור -ראש טכני. ראיתי כמה "חולים" כאן כמו 007 והחברה שעשתה עבודות רבות, שיוכלו ליצור עניין מתמשך בנושאי הפורום. אולי שניכם תשתלטו על העניינים. מה דעתכם?
 

time forain

New member
מסכים איתך.../images/Emo45.gif

פורום לא יכול להפתח ולהסגר אחרי 3 שבועות. הבאתי כאן כמה דברים שקשורים לרעידות אדמה, שלפחות תוכלי לשים כותרת כלשהי.
 

nizanm

New member
זמן ואור.

גם פה ובמקומות רבים אחרים כדוגמת אלה שהביאה זמן,ניתן להעזר. להפעלת פורום דרוש מנהל/ים שיקים ויוביל בעקביות. אכן שם הפורום הוא רק אחד מהפרטים כפי שאור ציין, אבל פרט מהותי. בקיצ. מי כאן מוכן להרים את הכפפה ? גם טל תסייע בזה,אני מניח כך. תשובות !
 

אור007

New member
מסכים במאה אחוז!../images/Emo45.gif

אחד הדברים שצריך להתחיל איתו הוא לשנות את שם הפורום ל- "רעידות אדמה"
 

nizanm

New member
אור, זמן וטלי.

אור. אולי במקום רעידות אדמה, שם יותר אטרקטיבי שימשוך יותר אנשים בעלי עניין המשכי ורצוף. תחשבו על כמה רעיונות. אני הייתי מגבש שם ממושגים כמו : גאולוגיה או קליפת כדור הארץ או תנודות טקטוניות או טקטוניקה והתגוננות. תחשבו על שמות שאנשים ימשיכו ויתמידו את השתתפותם הפעילה בפורום. השם כמובן גם מחייב לרכז את העניין של הגולשים(=הלקוחות) בנושא שנובע ממנו. יחד עם זאת:השם המשודרג צריך 1. להיות רלוונטי לרעידות אדמה:הכנות לקראת, התהליך,התוצאות והמענה . 2. למנהלי הפורום צריך להיות מושגים בסיסיים ובעלי יכולת פיתוח עצמי של ידע בתחומים השונים הנוגעים לעניין. נראה לי שלאור ולזמן יש פוטנציאל ראלי שכדאי לבנות עליו. אני מציע לכם שכבר תפנו להנהלת הפורומים בעניין זה. תעדכנו אותי. בהצלחה.
 

אור007

New member
השם היה סתם הצעה.

כמובן שצריכים שם יותר קיטצ'י ותופס! השאלה היא, אם באמת יש רצון של מספר גדול של אנשים, להמשיך ולתפעל פורום בנושא רעידות האדמה.
 

nizanm

New member
נו, אז קדימה

תכינו את הפגישה שלכם עם הנהלת הפורומים על מנת להקים פורום עם חדש ומושך - וכמובן עם שם0 חדש. הולך,007 וזמן ואחרים? או שאפסיק להיזה ר ממך, 007
 

time forain

New member
שלחתי מסר להנהלת הפורומים..

והם אמרו שהפורום עתיד להסגר בימים הקרובים.. אמרו שישקלו אך סיכויים נמוכים לפתיחת פורום חדש.
 

nizanm

New member
אני מציע שמפנה שנית להנהלת

הפורומים עם הצעה חדשה. ברור שההנהלה תדחה הצעה להחליף מנהל פורום, כי הנהלת הפורומים מניחה שהמנהלת הנוכחית עשתה את כל שניתן לעשות. גבשו קודם שם לפורום.קחו למשל: טקטוניקה תוצאות ומענה או שם אחר שתבחרו. תצרף את 007 ותראו שתוכלו למשוך גולשים(אמרנו לקוחות
). נסיון שני: צא !
 

אור007

New member
אני מאוד רוצה...

להיות מנהל ביחד עם נדב. השאלה היא, האם הנהלת הפורומים תסכים לפתיחת פורום נוסף. כמובן שהוא יהיה שונה מהמתכונת של הפורום הזה.
 

time forain

New member
בשורות טובות

אמרו להגיש תופס, ויש סיכויים טובים שיהיה פורום חדש. השאלה, איך מגישים תופס?? צ'טער על הבורות.
 
למעלה