נשים וגברים יקרות ויקרים!!!

karnity

New member
נשים וגברים יקרות ויקרים!!!

בוקר טוב לכולם! מאתמול בצהריים לא יצא לי להיכנס לפורום שלנו ... והבוקר גיליתי שהפכו ל"פורום-חובבי-חתולים-שלא-רוצים-ילדים"... אני שמחה מאד שיש לנו הרבה במשותף, כמו אהבת בע"ח וצימחונות ... אך עם זאת, אני מקווה שנשאיר את הפורום במהותו המקורית.... יום נפלא!
 

QueenOfMagic

New member
סליחה...

טוב...לפחות יש משהו משותף...חחחחחחחחחחח התפוצצתי מצחוק...סליחה אבל כתבת את זה בצורה שנונה ונכונה!!
 
סליחה, אני לא מבינה את ההערה שלך

בתור אישה שבוחרת לא להביא ילדים לעולם, מעניין אותי מה משותף ביני לבין נשים אחרות שעושות בחירה דומה, אני לא מבינה למה נושא שאני מעלה לא לגיטימי בעיניך. את לא רוצה - על תגיבי, אבל בבקשה, מותר לי לפתוח נושאים לדיון, ובעיני זה דיון מאוד מעניין ורלוונטי. את לא חייבת להשתתף בדיונים שלא מעניינים אותך.
 

karnity

New member
מרי יקרה!

חלילה לא טענתי שלא לגיטימי... קראי שוב את הודעתי וכן את תגובתה של queenofmagic...
 
אני עדין לא מבינה, למה להעלות נושא

שמעניין אותי, זה לא מהותו המקורית של הפורום? מהותו של הפורום בעיני היא מפגש בין נשים שעושות בחירה מסוימת בחיים, ומעוניינות לשוחח עם נשים אחרות שעשו את אותה הבחירה. גם באמצעות הדיון על אהבת חתולים, אני לומדת משהו על עצמי ועל הבחירה שלא להביא ילדים לעולם. עצם העובדה שהדיון התפתח מלמדת שהוא מעניין את הנשים והגברים של הפורום. זו לא שאלה שמתאימה לפורום חתולים, היות ורוב האנשים שם כן מביאים ילדים, ולכן זו שאלה שמתאימה לכאן.
 

karnity

New member
לא אמרתי שנושא החתולים או האימוץ..

או כל נושא אחר שמשותף לחברות/חברי הפורום אינו מתאים או אינו לגיטימי... רק הבעתי, בצורה הומוריסטית, את החשש שנושאים אחרים שעולים כאן בפורום ישתלטו על נושא הדיון המקורי שלנו.... זה הכל.
 
למעלה