נתמ"מ

mehashefa

New member
נתמ"מ

לא יאמן! כבר אפשר להגיד ששבוע הבא אני מגייסת... שבוע הבא יום חמישי. 19 לאפריל 2007. ניהול תשתיות מערכות מיחשוב. יש כאן עוד מישהו/מישהי? שאלות: * מישהו יודע כמה זמן טירונות? איפה טירונות? * בד"כ כשמגייסים יום חמישי, יוצאים הביתה שישי-שבת? * יום שלישי אחרי זה זה יום העצמאות, ישחררו אותי ליום הזיכרון? יום העצמאות? * אמא'ללללההה!!! כל טיפים, רעיונות, דברים שעולים על הראש יתקבלו בברכה! :) תודה מראש על תשומת הלב... חיים מאושרים, רותם :)
 

purple rose

New member
יוציאו אתכם ביום שישי...

עד שכל תהליך הבקום יגמר ותגיעו לבסיס יהיה כבר חמישי בערב... יעשו לכם את כל הקליטה לבסיס ויגידו לכם ללכת לישון... בכלל לא יתחילו אתכם תכני טירנות... יום אחרי זה ישר הביתה
בקשר ליום הזיכרון+יום העצמאות-בד"כ משתדלים להוציא כדי שתיהיה נוכח בטקס בבי"ס או בעיר שלך... אבל זה תלוי. בטח יגידו לכם לקראת אותו יום, בסה"כ זה לא שבת או חג.
 

mehashefa

New member
ואי תודה...

ותני לי איזה טיפ בהתארגנות והאריזה לקראת הגיוס. משהו מיוחד שכדאי להביא? לא להביא? איזה מוזר, אני בצבא... תודה רבה :)
 

purple rose

New member
אממ אני גרועה בטיפים חחח

כמובן להביא חולצות (תביאי ארוכות וקצרות כי המזג אויר לא סגור על עצמו כ"כ) הרבה תחתנונם חזיות כאלה, ושיהיה קצת אקסטרה :) נייר טואלט-כי מתקמצנים על זה בצבא תרופות-אקמול אדוויל כל מיני כאלה שאת יודעת שאת לוקחת לפעמים וגם כדורים לדלקות בשתן :) אמממ בגדי ספורט (גם נעליים) וכפכפים כסף קטן :) אממ כל השאר אני מניהח שכבר חשבת עליו. בהצלחה
 

mehashefa

New member
אני קצת לחוצה...

לאף אחד אין מה להגיד בנדון? שוב תודה לכולם!!
 

blabla2a

New member
תשובות..

בדרך כלל מי שמתגייס ביום חמישי מסיים שרשרת חיול וחוזר הבייתה לא נשאר לישון ..... את מתגייסת לנתמ"מ? ברוכים הבאים לחיל תקשוב, קורס קצת ארוך אבל את תשרדי את זה בהצלחה :)
 

mehashefa

New member
תודה לכם על התשובות :)

מקווה שאני אשרוד את הקורס.. מה אתה יודע על הקורס שלי? אשמח לדעת.. כן, נתמ"מ..
 

רויטל16

New member
!!!

אמ.. אם אני לא טועה, זה שבועיים וחצי בצריפין. באיזה לשכת גיוס את? את מתכוונת להביא תיק לשבוע שלם למקרה שישאירו שבת? אני קצת מפחדת לקחת סיכון... מקסימום, אם אני לא אקחף ההורים שלי יוכלו להביא לי, נכון? אה, ו..אני גם לנתמ"מ.. למקרה שזה לא היה מובן.
 

mehashefa

New member
היי :)

סוף סוף מישהי שמתגייסת איתי :) אני מתכוונת לקחת תיק למקרה שישאירו שבת.. לא שווה את הסיכון. מקסימום יחכה ארוז יפה לשבוע אחרי זה. ושבועיים וחצי? למה לא יכולים לעשות לנו טירונות עשרה ימים?.. :) בהצלחה לנו!!!!!! אה, אני בלשכת גיוס ירושלים. (ואת?)
 

רויטל16

New member
אמ..

שווה לסחוב איתך 2 תיקים ענקיים סתם? להיסחב איתם כל הדרך הביתה? זה סיוט. אני בתל השומר... יוו, אני מתחילה להתרגש.. חיחי
 
למעלה