נתניה אהובתי

נתניה אהובתי


פורום זה נולד מסיבות רבות, והראשונה בהן כתובה בכותרת.

מתוך עיסוק בתחום העיתונות והתקשורת, נושא הפורום השני שבניהולי (תחת הכינוי לואי לואי), אני נחשף בין השאר לדימוי הציבורי והתקשורתי הירוד של נתניה. אישית אני לא לוקח סטיגמות יותר מדי ברצינות, אבל נדמה לי שיש לא מעט צרכני תקשורת שדווקא כן. נושא הדימוי הזה יככב כאן, אני מנחש, די הרבה.

הרגשתי גם בחסרון פורום עירוני אצלנו שאין לעיריה שום קשר, נגיעה או השפעה עליו. יש לי הרגשה שאפילו בדפי הפייסבוק השכונתיים לוקחים המנהלים קצת יותר מדי בחשבון מה יגידו עליהם ברח' הצורן 4.

ראו עצמכם מוזמנים להעלות כל חומר שקשור לנתניה, במישרין או בעקיפין. הביאו קישורים לכל אתר ודף פייסבוק הקשור בעיר, ידיעות בתקשורת וחומרים אישיים.

ושיהיה לנו בכף ביחד.
 

Urbanite

New member
נתניה לא אהובתי

אורי מזל טוב על הפורום החדש, אני בטוחה שזה יהיה פורום לתפארת.

ולעניין נתניה.. נתניה לא הייתה מעולם אהובתי.. הסטיגמות לא מעניינות אותי וזכורות לי תקופות שחוסר הביטחון של התושבים היה ברמה גבוהה מאד, כמו גם החשש ואי האימון במשטרה, אולם אני חושבת שלמעט אזור הטיילת ובתי המלון [כולל הטיילת הדרומית], נתניה של היום מוזנחת, עייפה, מתפוררת וחייבת רוח חדשה על מנת שמישהו יפיח חיים בעיר הזו..
יש לי המון מה לכתוב על נתניה, אולם אשאיר את זה לפוסטים נוספים.

שוב מזל טוב על הפורום ובהצלחה
 
כל הכבוד על היוזמה!!!

ברכות והמון בהצלחה לפורום שבאמת היה חסר כאן מזמן
 
תודה לשתיכן וברוכות הבאות


וכן, אני בדעה אחת... עם שתיכן, וכן, גם איתך, אורבנית - למרות שיש לי בעיר עוד פינת חן אחת או שתיים או שלוש, פרט לטיילת היפהפיה.

וכל זה, בלי להקל ראש בביקורת על האופן בו מנוהלת העיר ומתנהלת בעצמה.

עוד נרחיב בזה הרבה.
 

roash4u

New member
ברכה ואיחולים

בס"ד

ברכה על הפורום החדש שיצליח ואיחוליי שלא יהיה הוא עוד מסווה לפורום התוחם את גבולות נתניה לאילו המסמנים במפת העיר את קריית השרון.

לא שיש לי משהו נגד קיריית השרון [שהרי אחותי גרה שם], אבל נדמה שגם נבחרי הציבור שלנו, חברי המועצה, הקואליציה והאופזיציה שכחו את תושביה ויתר חלקיה של העיר הזו.
 
תודה, רואש, וברוך הבא. זו בדיוק הכוונה -

- פורום עירוני, לא שכונתי. עכשיו, שיש לוועדים השכונתיים דפי פייסבוק משלהם, זו לא תצטרך להיות בעיה.
 

חוטהשני

New member
המון בהצלחה בפורום מקווה שהפורום באמת ישפר את תדמית העיר...

לי יש תחושה קשה שלעתים הרשות עצמה מחבלת בלא מעט פעילויות רעיונות - את הרשומה הזאת כתבתי ממש בכאב... כי זה קצת שיקף ומשקף בעיני את תחושת התרבות בעיר
 
למעלה