סגירת מרפסת

Sashuka

New member
סגירת מרפסת


רכשנו דירה שלאורך רוב הדירה ישנה מרפסת. מדובר על בית דירות מדורג, הדירה היא עורפית. ברצוננו לבדוק אופציה לסגור חלק מהמרפסת לטובת חדרי השינה. איזה מסמכים צריך להגיש ולמי על מנת לקבל אישור לסגירת המרפסת?
 

lank

New member


צריך להגיש בקשה לעיריה / ועדה מקומית באזור הדירה. בקשה להיתר יכולים להגיש - אדריכל , מהנדס או הנדסאי בלבד. לפני שתפנו לאנשי מקצוע , מציעה לכם לגשת דבר ראשון למנהל ההנדסה באזור ולברר האם מבחינת התב"ע זה אפשרי.
 

Sashuka

New member
שאלת המשך...

ניגשתי היום למנהל ההנדסה בהרצליה, לא ידוע להם שום דבר לגבי סגירת מרפסת מבחינת התב"ע המדוברת, לא היו מוכנים לעזור או להפנת לגורם שידע לתת את המידע. כל שנאמר לבדוק את החוק באינטרנט... אני לא מצליחה למצוא את החוק, יש כאן אולי מישהו שיכול להפנות אותי לחוק סגירת מרפסות? תודה מראש
 

מרי פופ

New member
קבעת פגישה?

בהרצליה לא סוגרים מרפסות או שנתקלת בפקידים נחמדים במיוחד? החוק קובע הליך מזורז של 45 יום לקבלת היתר לסגירת מרפסת שגודלה אינו עולה על 25 מ"ר. אם מדובר במרפסת עם תריסים, יש דרכים לשנות את המבנה הפנימי תוך שמירה על החזיתות, כך שלא יהיה צורך בהיתר. העניין שונה אם מדובר בסגירת מרפסת שמש לא מקורה או פתוחה לגמרי, או בהקטנת בפתחים בבלוק וקביעת חלונות חדשים.
 

Sashuka

New member
לא, לא קבעתי פגישה. התקשרתי ונאמר לי פשוט להג

להגיע ואוכל לקבל את המידע במקום... אחרי שהעבירו אותי מחדר לחדר עד סוף המסדרון, מה שכתבתי למעלה - זה מה שנאמר...מדובר על מרפסת בבנין מדורג משמע כל המרפסות בבנין הם ללא גג, כנראה זה מה שנקרא מרפסת שמש... אין תריסים כל מה שיש זה מין חצי קיר בטון. המרפסת היא 24 מטר 14X2. רצפת המרפסת שלנו היא חלק מתקרת הסלון של הדירה שמתחתינו.
 

פיטנגו4

New member
הצחקת אותי

החוק גם קובע הליך מזורז לתוספת בניה עד 25 מ"ר. אפילו ביביהו הבטיח. אז מה?!? לקח לי שנה. מתוכם חודשיים(!!!) בין האישור להיתר...
 
למעלה