כתוב לךסגירת ספטמבר: הוד השרון-ת"א. למישהו יש פרטים
מה הולך להתבצע?
איפה בדיוק זה רשום ? אני לא ראיתי
כתוב שעושים עבודות פיתוח ובטיחותאיפה בדיוק זה רשום ? אני לא ראיתי
רציתי לשאול אם יסיימו ב-4 הימים את ההכפלהכתוב שעושים עבודות פיתוח ובטיחות
אבל אם התכוונת לבדיוק איך ומה .אז תשאיר את השאלה לאחרים . ככל כנראה זה עבודגות על מסילה
הקו הכפול לא ייפתח ב-24/9רציתי לשאול אם יסיימו ב-4 הימים את ההכפלה
לכל אורכה. קראתי בפורום שזה קשור לפתיחה של הקו ב 24 בספטמבר אבל לא מבין בדיוק את הקשר. האם ממש יפתחו את הרציפים הנוספים בתחנות פ"ת סגולה, ק.אריה וב"ב?
בתחנות בני ברק ופ"ת סגולה כל הרציפיםרציתי לשאול אם יסיימו ב-4 הימים את ההכפלה
לכל אורכה. קראתי בפורום שזה קשור לפתיחה של הקו ב 24 בספטמבר אבל לא מבין בדיוק את הקשר. האם ממש יפתחו את הרציפים הנוספים בתחנות פ"ת סגולה, ק.אריה וב"ב?
2בתחנות בני ברק ופ"ת סגולה כל הרציפים
עובדים ופעילים. רק בתחנת קרית אריה של פ"ת הרציף היחיד שפעיל הוא הרציף הצפוני (שלא זוכר כרגע את מספרו [האם הוא 1 או 2]).
במסגרת עבודות ההכפלה בקטע סגולהרציתי לשאול אם יסיימו ב-4 הימים את ההכפלה
לכל אורכה. קראתי בפורום שזה קשור לפתיחה של הקו ב 24 בספטמבר אבל לא מבין בדיוק את הקשר. האם ממש יפתחו את הרציפים הנוספים בתחנות פ"ת סגולה, ק.אריה וב"ב?
סליחה .זה לא ברור ליבמסגרת עבודות ההכפלה בקטע סגולה
בני ברק/אוניברסיטה תפורק המסילה הפעילה בק''מ 7.500 (בין ק.אריה לב''ב)ע''מ לאפשר הנחת מעבר להולכי רגל. קידום עבודות התשתית בקו אכן בשורה ראויה אך אינה מבשרת עדיין את סיום העבודות. סיום העבודות על הכפלת המסילה בקו הוד השרון ת''א אוניברסיטה צפוי במהלך 2012. הרכבות בקו החדש לראשון מערב ובהמשך עד יבנה מערב תצאנה מתחנת הוד השרון.
הסברסליחה .זה לא ברור לי
מפרקים את המסליה בשביל הנחת מעבר להלוכי רג אז איך ייסע כבת שאין מסליה .או איך יעברו הולכי רגל אני מכיר את רכבת בני ברק כמו כוס חלב . הוא עובר תחת גשר החדש שבו אין הולכי רגל ובהמשך יש פארק ענק של ירקון ומשם הוא יורד דרך הגשר לאיילון ומבני ברק לפתח תקווה אני לא מכיר .אז פרט
הבנתי .תודה על הספברהסבר
מדובר על הקמת מעבר חדש מתחת למסילות, בקרבת שכונת הדר המושבות בפתח תקווה (בין תחנת פ"ת קרית אריה לבין פ"ת סגולה). מבחינת תהליך העבודה: מפרקים את המסילה, חופרים בור עמוק, מניחים אלמט גדול מבטון שיהווה חלק מהמעבר התת קרקעי, מכסים את האלמנט ומהדקים מעליו את העפר, ומחזירים חזרה את המסילות.(הרכבות לא נוסעות במהלך כל פרק זמן העבודות).
מעבר להולכי רגל באמת לא קשור ישירות להכפלהבמסגרת עבודות ההכפלה בקטע סגולה
בני ברק/אוניברסיטה תפורק המסילה הפעילה בק''מ 7.500 (בין ק.אריה לב''ב)ע''מ לאפשר הנחת מעבר להולכי רגל. קידום עבודות התשתית בקו אכן בשורה ראויה אך אינה מבשרת עדיין את סיום העבודות. סיום העבודות על הכפלת המסילה בקו הוד השרון ת''א אוניברסיטה צפוי במהלך 2012. הרכבות בקו החדש לראשון מערב ובהמשך עד יבנה מערב תצאנה מתחנת הוד השרון.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.