סדצקי בהודעה דרמתית: אנחנו חוויים את תחילתו של גל שני

דיברגנט חדש

Well-known member
התייחסתי לתגובתך על החמאס

חוץ מזה, שבנט היה שר ביטחון הוא בהחלט עזר גם בתחום הבריאות.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הכסף הוא של קטאר ולא שלנו

בנט עשה מסע הסברה עולמי, הבאתי קישורים בעבר ואתה מוזמן לחפש בזמנך הפנוי תחת הכינוי שלי. בנוסף, בנט הקצה חיילים למוקדי הסיכון של הקורונה לעזור לתושבים, להעבירם למלונית הקורונה ועוד ...
 

סטילהוק

New member
סדצקי בהודעה דרמתית: אנחנו חוויים את תחילתו של גל שני

פרופ' סיגל סדצקי: "אנחנו חווים את תחילתו של גל שני" https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q2/Article-afc60fb2d03b271026.htm בשיחה שערכה עם חברי וחברות ועדת חוקה הזהירה ראש שירותי בריאות הציבור מפני התפרצות מחודשת של הנגיף בישראל • "אנחנו חווים את זה עכשיו בכל הארץ - לא בדיוק יודעים לזהות מי קבוצות הסיכון", אמרה סדצקי • במקביל - מנכ"ל משרד הבריאות החדש נכנס לתפקידו באופן רשמי ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, פרופסור סיגל סדצקי שוחחה היום (ראשון) עם חברי וחברות ועדת חוקה, חוק ומשפט והזהירה מפני תחילתו של גל תחלואה שני. "אנחנו לא בדיוק יודעים לזהות מי קבוצות הסיכון", אמרה סדצקי. "מה שמאפיין את ההתפרצות שאותה אנחנו חווים עכשיו זה שהיא בכל הארץ", הבהירה בשיחה. סדצקי הוסיפה כי מקרי ההידבקות אינם מופיעים במוקדים "האדומים" שידועים למשרד הבריאות, אלא "בפיזור גאוגרפי מאוד רחב".
 

דיברגנט חדש

Well-known member
שר הבריאות: "אנחנו בתחילתו של גל שני"

שר הבריאות יולי אלדשטיין מכנס בשעה זו מסיבת עיתונאים ברקע העימותים בקבינט הקורונה על אופן הטיפול בגל השני של המגפה בארץ. אדלשטיין אמר כי "אנחנו נמצאים בתחילתו של גל התחלואה השני". שר הבריאות אמר עוד כי "כל מי שאומר ש'ימותו כמה זקנים, אתם סתם מעוררים פאניקה', שידמיין שסבא שלו הוא אחד מן המתים"
 


 
למעלה