סדרות CSI השונות מארה"ב

haifaboy

New member
סדרות CSI השונות מארה"ב

בשנים האחרונות אני צופה קבוע שלה סדרות הללו שלצערי בטלוויזה הישראלית משודרות מיד פעם ובעונות די מוקדמות שלהם בכל מיני ערוצים . כל פעם אני מצפה לסופה של סידרה אחת ( ניו יורק , לאס וגאס , מיאמי ) ולתחילתה של אחרת , לעיתים משדרים אצ חלקן במקביל . בשנה האחרונה בקושי משדרים אותם ( ערוץ 1 ) וגם פה עונות די ישנות שלהם. למזלי יש היום כלי שנקרא האינטרנט וכך אני זוכה לצפות בפרקים הכי חדשים במסך רחב ב 720P ובאיכות סאונד של DD 5.1 . למרות שפה ושם יש פרקים מאכזבים אני חייב להודות שהסדרה הזאת משתפרת והולכת. השיא היה לטעמי עם פרקי השבוע שעבר ( פרק 7 בעונות האחרונות של כל אחת מהסדרות , קרי : ניו יורק - עונה 6 , מיאמי - עונה 8 ולאס וגאס , סדרת האם - עונה 10 ) . לראשונה בסדרות הללו שודר פרק שהוא בעצם שילוב של כל הסדרות . זה התחיל ב CSI מיאמי , נמשך ל CSI ניו יורק ונגמר ב CSI לאס וגאס. כדי להבין מה הולך היית חייב לצפות בהם לפי הסדר הכרונולוגי בו הן שודרו כי בעצם היה מדובר בסיפור אחד שמתמשך על פני 3 ערים בארה"ב ותופס שחקנים משלוש הסדרות שמופיעים בסדרות האחרות. התיישבתי מול הפרק של ניו יורק ובהקדמה אני רואה את החברה של מיאמי עם אחד השוטרים מלאס ווגאס , בהתחלה הייתי בטוח שמשהו לא בסדר ואז נזכרתי שבהראשונה להיות משודרת היא בעצם הסדקה ממיאמי ולכן עברתי לשם קודם ומשם התחילה הסאגה (-: הרבה זמן חיכיתי שדבר כזה יקרה וקיבלתי הוכחה שגם כ 3 נפרדות וגם כאחת ה CSI היא פשוט סדרה מעולה . יכול להיות שגם איכות התמונה והסאונד ( שגורמות לי להרהור על האיכות זבל שאנחנו עדיין צופים בטלוויזה בארץ , אוי כמה כואב שקומץ של אנשים ששולטים בשוק מענים את כולם בשביל כסף ) פשוט משפרת בצורה מדהימה את רמת החוייה . בקיצור 3 סדרות מעולות ועם איכות צפיה נכונה זו פשוט חגיגה. מחכה היום בערב לעשות מרתון של 3 הפרקים האחרונים בסדרה מהשבוע - ( פרק 8 בכל אחת מהעונות ) . __________________
 
תהנה../images/Emo24.gif

שלוש הסדרות מעולות בהחלט, שאתה מדבר על איכות צפייה אני יכול רק לקנא
תספר עוד חויות! אילו פרקים אהבת במיוחד?
 

haifaboy

New member
רוב הפרקים בעונות החדשות

בכל הסדרות טובים מאוד , נראה שלמרות שיש לסדרה הזאת כבר די הרבה עונות עוד לא נס ליחה . כמובן שפה ושם אנחנו מקבלים דמויות חדשות שמצטרפות ( בסדרה של מיאמי יש שניים ) והעלילות ברוה המקרים מענינות . כמובן שאיכות הצפיה תורמת הרבה מאוד .
 

trigotrigo

New member
אתה מוזמן להצטרף לחברי הפורום

ולכתוב כאן באופן קבוע! רק תציג את עצמך, ספר לנו מאיפה, בן כמה, מה עושה בחיים - ואת מי אתה הכי אוהב ב-CSI, כמובן!
 

haifaboy

New member
תודה על ההזמנה (-:

אני כל הזמן קורא כאן ואני שמח על ההזמנה . CSI הפכה ( או שמא הפכו ?? ) להיות הסדרה הכי אהובה עלי בטלוויזה בשנים האחרונות ובינות לכל הרדידיות המשתוללת היא מעין אור באפלה עבורי. מאיפה אני ?? אני חושב שהניק שלי מגלה הכל .. חיפאי כמובן , אני מהנדס תוכנה ובגילי יכול להיות אבא של רוב חברי הפורום אבל צעיר ברוחי (-: . את מי אני הכי אוהב ?? אני חושב שרוב הדמויות עושות משחק מצויין בכל הסדרות אבל אם על נשים עסקינן אז למרות שקשה מאוד לבחור כי כולן יפות , כולן שחקניות טובות ומוכשרות , אני הייתי הולך על שתי האסיסטנטיות החינניות הראשונה מהסדרה CSI לאס וגאס : http://www.tv.com/liz-vassey/person/6359/summary.html והשניה ממיאמי : http://www.tv.com/eva-la-rue/person/34171/summary.html?tag=container;cast_crew_list שתי יפיפיות מהימות לדעתי . מבחינת הגברים כמובן ובלי עוררין לדעתי שני השחקנים שמשחקים את מפקדי היחידות של ניו יורק ומיאמי עושים עבודה מדהימה ומשכנעת מאוד , אני אוהב את הדמויות ואת הצורה שהם משחקיםאותן .
 

haifaboy

New member
אחד הסרטים הכי אהובים עלי

בדיוק שבוע שעבר קיבלתי עותק בלו ריי של פורסט גאמפ. כמובן שיש לי גם את הDVD שלו (-: .
 

haifaboy

New member
חחח בסרטים קשה עלי

אני משוגע .. לא סליחה , פריק של סרטים (-: . ומי שאוהב את טום הנקס שיראה שורה ארוכה מאוד של סרטים שלו יבין כמה הוא שמחקן מדהים . זה מתחיל בביג ובנדודי שינה בסיאטל , זה נמשך בפורסט גאפף , להציל את טוראי ראיין , אפולו 13 , גריין מייל , טרמינל , CAST AWAY ויש עוד ועוד ועוד סרטים , הוא לא נגמר השחקן הזה רק מחדש את עצמו (-: . אגב מי כאן יודע כמה סרטים הוא עשה יחד עם מג ראיין ?? (-:
 

haifaboy

New member
טוב אני נכנע

כרגע עולה לי המחשבה ראשונה בראש "סיפורו של וייל האנטינג" וה "שתולים" . אולי בהמשך אני אזכר בעוד כמה (-: .
 
עונה 10 לס וגאס (אולי ../images/Emo58.gif)

אחרי סדרת האם אני עוקב כבר כמה עונות (ולאחרונה אפילו מצאתי זמן לראות את העונות הראשונות) ורוב הזמן נהנה ממנה מאוד. מהסדרות הבנות ראיתי פרקים מזדמנים ולא ממש התלהבתי. העונה הנוכחית של לס וגאס דווקא מפתיעה לטובה ולדעתי המוטו שלה הוא "הכל קשור" - בכל פרק מתגלה שהמקרים הלכאורה מבודדים שהצוות חוקר קשורים זה לזה. את פרק 7 עדיין לא הספקתי לראות והבנתי שכדי להנות ממנו, כדאי לראות קודם את הפרקים של מאמי ו-נ"י, מקווה שאמצא זמן לזה.
 

haifaboy

New member
אני נהנה מכל הסדרות וכמעט מכל הפרקים

פרק 7 היה מצויין בכל 3 הסדות וכאמור אחד הוא המשך של השני .
 
../images/Emo58.gif ראיתי ונהנתי - ריי סופרסטאר !

תודה על ההמלצה - ראיתי את כל שלשת הפרקים ונהנתי - למרות העריכה הקופצנית ואפקטי ה-"הייטק" הקופצניים של מיאמי והסוף הדביק מדיי (שבסדרה הזו לא תמיד צפוי) ריי ביסס את מעמדו ככוכב הבלתי מעורער של CSI לאס וגאס ומאפיל על שחקנים וותיקים בסדרה...
 
למעלה