בגלל קלאץ' להיפטר מהרכב?חבר "מבין" יעץ לי להתפטר מהרכב כי לפי הקילומטראז' של 60K זה השלב שמתחילות הבעיות בגיר והסיפור יקר.
האם אתם מסכימים לקביעה זו ?
בן 5. לפעמים כאשר מתחילות בעיות נשאלת השאלה על כדאיות להחזיק ברכב שיבלה במוסכים. זה גם שיקול כספי וגם פגיעה באיכות חיים.בגלל קלאץ' להיפטר מהרכב?
החלק המקורי עולה כ1000 שח והעבודה סכום דומה.
תברר במוסכי סוזוקי את המחירים המדויקים וכמובן אין מה להחליף לפני שהקלאץ' באמת מחליק...
ב60k אתה עוד רחוק מזה. כמה שנים הרכב אצלך?
אין שום שאלה. רכב מתוחזק בגיל כזה לא מבלה זמן משמעותי במוסכים, ובכל מקרה עלות התיקונים יותר נמוכה מעלות החלפת הרכב. בכל מקרה, זה עוד מוקדם, במיוחד עבור סוזוקי.בן 5. לפעמים כאשר מתחילות בעיות נשאלת השאלה על כדאיות להחזיק ברכב שיבלה במוסכים. זה גם שיקול כספי וגם פגיעה באיכות חיים.
אין שום שאלה. רכב מתוחזק בגיל כזה לא מבלה זמן משמעותי במוסכים, ובכל מקרה עלות התיקונים יותר נמוכה מעלות החלפת הרכב. בכל מקרה, זה עוד מוקדם, במיוחד עבור סוזוקי.
יש לי סוזוקי בת 17, עם מעל 300 אלף ק"מ, משרתת אותי מצוין. נכון, יש קצת תיקונים פה ושם, כמובן שיותר מאשר ברכב חדש, אבל ממש לא הרבה.
אין שום שאלה. רכב מתוחזק בגיל כזה לא מבלה זמן משמעותי במוסכים, ובכל מקרה עלות התיקונים יותר נמוכה מעלות החלפת הרכב. בכל מקרה, זה עוד מוקדם, במיוחד עבור סוזוקי.
יש לי סוזוקי בת 17, עם מעל 300 אלף ק"מ, משרתת אותי מצוין. נכון, יש קצת תיקונים פה ושם, כמובן שיותר מאשר ברכב חדש, אבל ממש לא הרבה.
הרכב שלי מ2012. אני יד 1 ונסעתי הרבה יותר מ60k אבל את הקלאץ' עדיין לא החלפתי. אין עדיין כל החלקה.בן 5. לפעמים כאשר מתחילות בעיות נשאלת השאלה על כדאיות להחזיק ברכב שיבלה במוסכים. זה גם שיקול כספי וגם פגיעה באיכות חיים.
החבר לא מבין כל כך. למעשה הגיר הוא כמו גיר ידני ואין לו שום בעיות. מה שיכול להתבלות זה המצמד, בדיוק כמו בגיר ידני. וכמו בגיר ידני, אורך חיי המצמד תלוי בסגנון הנהיגה. חוץ מזה עלות התיקון לא כל כך גבוהה (בשביל פעם בחמש שנים). כך שזה לא צריך להיות שיקול.חבר "מבין" יעץ לי להתפטר מהרכב כי לפי הקילומטראז' של 60K זה השלב שמתחילות הבעיות בגיר והסיפור יקר.
האם אתם מסכימים לקביעה זו ?
מה כוונתך תלוי בסיגנון נסיעה אם אני נוהג על אוטומט ברוב המקרים ? כמובן, כאשר יש פקק והתנועה זוחלת או כשיש עליה קצרה ותלולה מאד - אז אני משתמש בידני.החבר לא מבין כל כך. למעשה הגיר הוא כמו גיר ידני ואין לו שום בעיות. מה שיכול להתבלות זה המצמד, בדיוק כמו בגיר ידני. וכמו בגיר ידני, אורך חיי המצמד תלוי בסגנון הנהיגה. חוץ מזה עלות התיקון לא כל כך גבוהה (בשביל פעם בחמש שנים). כך שזה לא צריך להיות שיקול.
לא. לא משנה אם אתה על אוטומט. ההפעלה של המצמד היא בכל מקרה אוטומטית. הכוונה בעיקר לאופי הנסיעות. לדוגמה, בנסיעה בינעירונית המצמד כמעט לא עובד והבלאי שלו אפסי. הבלאי העיקרי במצמד הוא בהתחלת נסיעה. ככל שאתה נוסע יותר בעיר ו/או בפקקים, הבלאי גדל. אם זה בפקקים בעיר עם הרבה עליות, למשל בחיפה או בירושלים, הבלאי גדל עוד יותר. גם צורת הנהיגה קובעת. כמו שכתבו כאן, אם אתה עומד בעלייה ומחזיק את הרכב באמצעות גז חלש (כמו שאתה רגיל עם גיר אוטומטי), שזה אומר למעשה באמצעות הפעלה חלקית של המצמד, זה כמובן מגדיל את הבלאי. אם אתה מתרגל במצב הזה להחזיק את הרכב באמצעות הבלמים (שאז המצמד מופרד לגמרי ואין בלאי), ולתת גז רק כשצריך להתחיל לנסוע, אתה מקטין בהרבה את הבלאי.מה כוונתך תלוי בסיגנון נסיעה אם אני נוהג על אוטומט ברוב המקרים ? כמובן, כאשר יש פקק והתנועה זוחלת או כשיש עליה קצרה ותלולה מאד - אז אני משתמש בידני.
אוקיי, תודה. אגב סיגנון נהיגה - אם אני רק יכול לצפות מראש אני עובר למצב ידני למשל ביציאה מחניונים תת קרקעיים שהיציאה היא בשיפוע חזק, או אחרי עמידה ברמזור בדרך עולה, או בהשתלבות לדרך ראשית, בכל המקרים האלה אני עובר לידני כדי לשמור על נהיגה רציפה ולא "מגוהקת" ...לא. לא משנה אם אתה על אוטומט. ההפעלה של המצמד היא בכל מקרה אוטומטית. הכוונה בעיקר לאופי הנסיעות. לדוגמה, בנסיעה בינעירונית המצמד כמעט לא עובד והבלאי שלו אפסי. הבלאי העיקרי במצמד הוא בהתחלת נסיעה. ככל שאתה נוסע יותר בעיר ו/או בפקקים, הבלאי גדל. אם זה בפקקים בעיר עם הרבה עליות, למשל בחיפה או בירושלים, הבלאי גדל עוד יותר. גם צורת הנהיגה קובעת. כמו שכתבו כאן, אם אתה עומד בעלייה ומחזיק את הרכב באמצעות גז חלש (כמו שאתה רגיל עם גיר אוטומטי), שזה אומר למעשה באמצעות הפעלה חלקית של המצמד, זה כמובן מגדיל את הבלאי. אם אתה מתרגל במצב הזה להחזיק את הרכב באמצעות הבלמים (שאז המצמד מופרד לגמרי ואין בלאי), ולתת גז רק כשצריך להתחיל לנסוע, אתה מקטין בהרבה את הבלאי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.