"סוסים למכירה"- לאן זה הולך?

"סוסים למכירה"- לאן זה הולך?

למי שלא מכיר, קיימת קבוצה די פעילה בפייסבוק שנקראת "סוסים למכירה". הרעיון המקורי היה נחמד כמובן, ולפני כמה שנים כתבו של בעיקר אורוות מסודרות, רוכבי טיולים, רוכבי נונ- פרו ופרסומות לסוסים מתחרים או סוסי הרבעה. מדי פעם היה קופץ שם איזה חאפר (מכל עדה שהיא), אבל זה היה מקרה חריג למדי שבד"כ גם קיבל תגובות של "לא חבל על הסוס?" או "קצת רזה המסכן".
מצד שני, בחודשים אחרונים כמעט כל פעם שאני נכנס לפייזבוק קופץ לי בפיד איזה פרסומת של סוס מסכן תחת הכותרת "הולך יפה, מוכן להחלפה על טרקטורון" ודברים דומים. או יותר גרוע, סוסים באמת יפים עם פוטנציאל לא רע שיושב עליהם איזה טפיל על שתיים ומנסר להם את הפה. עדיין מפרסמים שם גם אנשים רציניים, רק הכמות היחסית נטתה לאחרונה לכיוון החאפריות.
אז נכון, אנחנו חיים בעולם חופשי, ואי אפשר לעקוף סטנדרט בכוח (יותר נכון אפשר, אבל בעולם הסוסים זה לא קורה). אני גם לא חושב שלמי שמנהל את הקבוצה הזאת יש מה לעשות בעניין, כי אחרי הכל להתחיל לחסום אנשים שלא באים טוב בעין גם אי אפשר. אז מה עושים? פוסטים של שאלות ותשובות? פרסום מאמרים? לתת לפחות נקודה למחשבה למי שנכנס שם?

לא עולה לי בראש פתרון מוצלח יותר, מה אתם אומרים?
 

jgut

New member
זו הסיבה שעזבתי את הקבוצה

פשוט לא הצלחתי להתמודד עם זה.
&nbsp
בעבר הרחוק היתה לי את הסבלנות להסביר ולנסות לשפר.
לא עזבתי כי איבדתי את הסבלנות. עזבתי כי זה פגע לי בבריאות לראות את הדברים האלה. לצערי זה לטמון את הראש בחול. אבל אני לא מצליחה להתמודד עם הדברים האלה.
&nbsp
בעבר, כשעוד הייתי מסוגלת להסביר, ניסיתי לעשות זאת בגובה העיניים. מידיפעם זה עזר. לרוב זה לא.
&nbsp
 

superKENZ

New member
הממ..

הרעיון המקורי באמת היה נחמד.
ואתה באמת צודק.
חשבתי על זה הרבה. כבר היו קטעים בקבוצה שאפילו אנשים עזרו לאותו מוכר, להגיע למודעות מסויימת למצב של הסוס שלו.
אבל כמו שכתבת, זה באמת "יצא מכלל שליטה",
כי לצערי מספר החאפרים בכללי עולה על מספר הרציניים (שבדרך כלל מוכרים בחוות עצמן מפה לאוזן, כי הסוסים מוכרים בבראנז'ה.)

לא ממש יודעת מה לעשות.
 
זה נכון

בד"כ מישהו רציני שמחפש סוס לעיתים נדירות ילך לפייסבוק או יד 2, עדיין עובדים לפי השיטה בת ה3000 שנה. "מכיר מישהו רציני שמוכר סוס כמו שמתאים לי?"
 
האמת שמה שהכי הולך

מה שבאמת קורה זה שקונים משי הסוחר.
חבל שלא קונים בלי תיווך, זה דווקא יכול להיות אחלה קונצפט.
 
למעלה