סוף סוף באפי חוזרת...

shlomihagu

New member
סוף סוף באפי חוזרת...

למרות שאלה פרקים שראיתי. חבל שביפ לא משדרים את אנג´ל בגלל הקרוסאוברים וגם בגלל שהסידרה אנג´ל לא פחות טובה מבאפי, אבל לפחות טוב לראות שבאפי בערוץ ישראלי סוף סוף. כנראה, ביפ ישדרו ישר אחרי עוןנה 4 את עונה 5 ואולי אפילו את עונה 6 ומתישהו ביפ גם ישדרו את באפי מההתחלה. ולא לשכוח, באפי עונה 5 ואנג´ל עונה 2 בסטאר וורלד במאי !!!!!!
 

iDiT HP

New member
מאי?!

כל כך מהר
איזה כיף
 

blackwolf

New member
זה באמת מוזר... ספויילרים

אנשים יראו את PANGS בלי לראות את I WILL REMEMBER YOU. נראה לי קצת מוזר. מה גם שאנג´ל זו סדרה מצויינת. יש לי חברות שראו באפי כשהיה בסטאר אבל לא נרארו כדי לראות אנג´ל מיד אח"כ, אני לא מבינה את ההגיון מאחורי זה.
 

iDiT HP

New member
כן../images/Emo70.gif איך אפשר../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

זה לא אותו דבר לראות את העונה הרביעית בלי הקרוסאוברים של אנג´ל... *נמסה* וזה די חשוב לכמה פרקים...
 

psynation

New member
צודקים בקשר לקרוסאוברים (ספוילרים)

זה יהיה מעצבן לראות קרוסאוברים בבאפי, בלי את המשלימים באנג´ל
אפשר להתנחם (?) בכך שבעונה ה5 של באפי וה2 של אנג´ל, אין כמעט קרוסאוברים ואם יש אז החשובים ביותר נמצאים בבאפי (כדוגמת Forever) אבל חבל שנפספס את הקטע האחרון בפרק האחרון באנג´ל (עונה 2 כמובן) כשווילו באה לאנג´ל, והוא מבין שבאפי מתה. בעונה ה6 קיים נתק כמעט מוחלט בין שתי הסדרות, אז אפשר לראות באפי בלי לראות אנג´ל. בלי כל קשר לקרוסאוברים, חבל לפספס את אנג´ל, כי זו סדרה מצויינת, אמנם אני מעדיפה את באפי, אבל אנג´ל סדרה כשלעצמה מעולה, אבל כמו שביפ אמרו (או כתבו באתר שלהם) שהעניינים של השידור של אנג´ל זה קצת יותר מסובך ממה שאנחנו חושבים. נקווה שירכשו גם את אנג´ל בעתיד.
 

hospital_food

New member
או באפי

באפי, באפי שלי. ה-מלכה. ה-אחת והיחידה. אם יש סדרה שהייתי זונח בעבורה את הכל, הלוא שזו באפי למה התחברתי כל כך טוב לסדרה? הרבה סיבות. שרה מישל הקסומה היא רק אחת מהן. אפילו לא העיקרית. התסריט השנון, הדמויות הכל כך מאופיינות בצורה מדוייקת, העובדה שאין שחור ולבן, כמו שאסף ציין, וגם הטובים מועדים, בעוד שהרעים לעתים עושים מעשה טוב. יש המון דברים שלא יכולים להתקיים בשקט באף סדרה אחרת. מה למשל? למשל, יציאה מהארון של דמות שהייתה עד כה סטרייטית לגמרי. תראו לי עוד תכנית שבה זה לא שוס? לא גימיק למשוך קהל, אלא חלק מהחיים. בבאפי יש גם את הזווית המיוחדת של ג`וס להראות דברים שקורים במציאות, ולתרגם אותם לעולם השדים. דוגמא אחת היא הפרק על הנערה עם החבר הקנאי, שמכין לעצמו שיקוי פלאים, ובכל פעם שנדמה לו שמיהשו מסתכל על חברה שלו יותר מדי, הוא הופך לבריון ורוצח אותו, מכה את החברה שלו בדרך. אהבתי לראות איך תרגמו את התפישה הנשית-מוכה הזאת, לפסים של על טבעי. "זה לא הוא. הוא אוהב אותי. הוא פשוט לא היה עצמו היום". כן, טוב, אבל לפי ג`וס וודון, זה לא תירוץ. והדמויות מאוד אמינות ומאוד רגישות. אפילו באפי הכל יכולה היא בחורה רגישה ולא תמיד שופעת ביטחון עצמי. לפעמים, הכי חשוב לה בעולם להיות מקובלת. לפעמים, היא לא בטוחה בעצמה או בבגדים שלה ( ובעונה השלישית הייתה לה גם סיבה לאבד ביטחון, אבל בואו לא נדבר על נושאים כואבים כמו המלבישה של העונה השלישית. פרקים שווים בהחלט העונה הזו הם : Pangs, Something Blue, Hush, וכמובן פרק הסיום המהולל Restless. ואם חשבתם שהעונה הזו מדהימה, חכו בסבלנות (זה לא ייקח הרבה זמן) לעונה החמישית...(הורדתי אותה מהרשת) נדרשים פה מאמצים עילייים כדי לא לספר לכם על כל נפלאותיה, אך כל דבר בזמנו.
 
למעלה