סוף סוף גם לנו יש פורום (חיוך ציני)

סוף סוף גם לנו יש פורום (חיוך ציני)

האמת שזה רעיון מצוין לפורום. התערבתי עם אשתי שתוך יומיים הפורום הופך לפורום נשואים טריים ב' (עם כל הצ'צ'קס). אבל אחרי כל הציניות יש לי מספיק ע למה לדבר ולשתף: 1. קודם כל איך מתמודדים עם כל מה שעובר על האשה (כאבים, מכאובים, מצבי רוח וכדומה) כשאנחנו רק בעצם בתחילת התהליך כזוג, אבל אשתי בתהליך כבר 6 שבועות (הנה עוד משהו חדש שלמדתי, לספור בשבועות). 2. מה הולך לקרות בהמשך (בדיקות, הכנה ללידה עוד כל מיני דברים בין ההתחלה לסוף)? 3. תמונות (בשביל מה קנינו מצלמה דיגיטלית?)
 

shno

New member
או, הציניות היא לחם חוקנו!

קודם כל - ברוך הבא. אני מבין שאתם ממש בתחילתו של הריון, אז אם ככה - המון מזל טוב! איך מתמודדים? שאלת השאלות. כי מה שלא תעשה - זה תמיד לא יהיה מספיק טוב... אתה מהר מאוד תלמד מתי אתה צריך להיות שקוף, מתי להתייצב לצידה לכל רצון ובקשה (כן, למצוא ארטיק מגנום באמצע החורף ביום שישי ב- 11 בלילה היא משימה אמיתית!) וכו'. כמובן שקצרה היריעה מלהכיל - ולכן לאורך הדרך נשמח אם תבוא עם שאלות ספציפיות - ונראה אם נוכל לתרום לך מניסיוננו. לגבי בדיקות - אז על רגל אחת, ובהנחה שההריון תקין לגמרי, מצפה לכם (או שכבר עשיתם?) בדיקת דופק (אולטרה סאונד ראשון בסביבות שבוע 6-8), שקיפות עורפית (בסביבות שבוע 13), סקירת מערכות מוקדמת (בסביבות שבוע 16), סקירת מערכות מאוחרת (בסביבות שבוע 20), קורס הכנה ללידה (מומלץ סביב שבוע 30-32) ובחודש התשיעי (שבועות 36-40 למדברים בשבועות) הרבה ריצות למוניטור, הערכות משקל, מיון עם צירים מוקדמים ובסוף גם הדבר אמיתי מגיע... ושוב - להכיל את כל המידע על כל התהליך - יהיה קצת ארוך כרגע. בכל שלב תשאל בכיף לגבי השלב הבא ונעזור לך לעבור את זה. דבר חשוב מאוד - כבר תתחיל להפנים שגם אם אין לך שום כוונה להיכנס לחדר לידה - אתה תהיה שם. למעשה אתה לא נשאל "האם אתה רוצה" אלא אתה מיודע... ככל שתמהר להפנים זאת, ככה החוויה תהיה טובה יותר... מצלמה? ברגע שמתחילה לצאת בטן - תראה שהתיעוד האינסופי מתחיל. כל שבוע, עם כל בגד הריון, בכל תנוחה... אז כיף שבאת, ועוד יותר בכיף אם תישאר - ובאמת כל שאלה על כל דבר בהריון - תרגיש חופשי לשאול כאן (אני ביליתי את מהלך ההריון של אישתי בפורום הריון ולידה, אז גם למדתי המון מהבנות שם, וגם אני מבין כמה לא תמיד נוח להיות הרבה בפורום שהוא כל כולו מוקדש לנשים הרות. למשל יש הפרשות שעדיף לא לשמוע עליהן...).
 

9910

New member
עכשיו זה שבועות

אחרי הלידה זה שעות (מהאוכל או השינה) ואז חודשים בשביל ההתפתחות. כדאי שתשכח מה זה שנה, זה פשוט יותר מדי זמן. בקשר להריון כדאי להתכונן לכל שלב בזמנו, השליש הראשון לא משהו כי עוד לא רואים בטן, האישה מרגישה חרא ואי אפשר עוד לספר, אבל בסופו (שבוע 12) תהיה לך פגישה ראשונה עם הקטן דרך מכשיר הפלאים הוא האולטרא סאונד ואז כבר תרגיש את ההיריון יותר טוב. בכל מקרה אם תשרוד את הקריזות של השליש הראשון, תגלה שזה בכלל לא רע ההריון הזה
 

9910

New member
אתה פסימי

חוץ מללכת לבלומפילד פעם בשבועיים, לא שיניתי שום דבר שהייתי רגיל אליו לפני זה. אולי אני חסר ניסיון, אולי זה רק בגלל שהקטן בן חצי שנה בלבד, אבל טפו טפו לא חסר לי כלום, חוץ מהנקה וגיזוז ציפורניים שנינו מתחלקים בהכל, ואם מישהו רוצה לצאת עם חברים או משהו אין בעיה.
 

מחשבות

New member
אבל זה בילד הראשון. בשני כבר

מחפפים ומעגלים פינות ושוכחים לתעד ובשלישי לא שמים לב שבכלל נולד.
 
למעלה