סוף סוף סיימתי לקרוא את הספר.

סוף סוף סיימתי לקרוא את הספר.

אכן ספר מדהים. וממה שהבנתי, אני בעצם יכולה עכשיו לעשות כל מה שבא לי?? לא חייבת להתפלל כי אין לי בעצם למי להתפלל. אני רק צריכה לשנות את דרך החשיבה שלי. בעצם זה סותר את התפיסה הדתית, שיש לקיים מצוות כדי להודות לה'. בעצם כל האנשים שאמרו עד עכשיו הם מאמינים בהשם אבל בדרך שלהם, הם הכי צודקים. יותר מאשר הרבנים הגדולים?? כולי מבולבלת
 

שירז80

New member
תקראי

תקראי גם את הספרים שאחרים שלו, ספר שתיים ושלוש, ואחדות עם אלוהים...ידידות עם אלוהים, אני מבטיחה לך שתמצאי כול תשובה בדיוק בזמן שדזדקקי לה.
 

bios

New member
את לא חייבת כלום

את יכולה לבחור להתנהג בדרכים מסוימות, כי זה מתאים לחזון שלך לגבי איך היית רוצה להיות, אבל אלוהים לא יעניש אותך אם תבחרי אחרת. בין השאר את יכולה להתפלל - יש למי, והוא שומע ומקשיב, אבל את לא חייבת. קיבלת במתנה את החופש. עכשיו הבחירה בידך מה לעשות איתו! שבת שלום!
 

Pftt

New member
לא.

"בעצם כל האנשים שאמרו עד עכשיו הם מאמינים בהשם אבל בדרך שלהם, הם הכי צודקים. יותר מאשר הרבנים הגדולים??" נפלה טעות בדרך שאותה ניסחת את המשפט - "הם הכי צודקים". את לא תוכלי להגיד לעולם בוודאות שהדברים בספר הם הצודקים, את לא יודעת אם אלוהים אכן ניהל עימו את הדו שיח הזה. הספר נשאר בגדר אמונה תאולוגית של סופר מסויים על מהי הדרך לאלוהים. אולי בשבילך מה שמוצג שם הוא נכון, אך זוהי האמת הסובייקטיבית שלך. סלחי לי על דברי - אך המצב שבו את נמצאת כעת, זה מצב של שטיפת מוח. לפי איך שזה נראה - את מקבלת את הכתוב בספר ללא עוררין, וללא ספק (שלא שונה מהדתיים - אשר הם מקבלים את כל מה שכתוב בתנ"ך ללא עוררין). יהא זה רק לטובתך אם תנסי לחשוב על העניין באובייקטיביות. לעולם לא יהיה "יותר צודק" בקטע הזה, אלא "יותר צודק" בשבילך, בנקודת ראות הפרטית שלך (ואולי עוד של כמה המונים שאימצו את הכתוב).
 
למעלה