סופרבוס היא הזוכה במכרז התח"צ בבית שמש.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
סופרבוס היא הזוכה במכרז התח"צ בבית שמש.
הודעת דובר העירייה. חברת סופרבוס היא הזוכה במכרז התח"צ בבית שמש.החברה תפעיל נסיעות עירוניות ובינעירוניות ותחל את פעילותה בעיר בתוך תשעה חודשים. עכשיו חברים יקרים ,אמרו לי בבקשה האם עליי לשגר את תנחומיי הכנים לתושבי בית שמש .
 
סופרבוס היא הזוכה במכרז התח"צ בבית שמש.
הודעת דובר העירייה. חברת סופרבוס היא הזוכה במכרז התח"צ בבית שמש.החברה תפעיל נסיעות עירוניות ובינעירוניות ותחל את פעילותה בעיר בתוך תשעה חודשים. עכשיו חברים יקרים ,אמרו לי בבקשה האם עליי לשגר את תנחומיי הכנים לתושבי בית שמש .
זה לפני או אחרי הגשת העתירה לבג"צ??
כי כמעט בכל המכרזים שהתקיימו לאחר ההחלטה של וועדת המכרזים אחת מהחברות המפסידות הגישה בג"צ כנגד החברה הזוכה ומשרד התחבורה, בחלק מהמקרים הוחלפה החברה הזוכה במכרז מה שעיקב את כניסת המפעיל החדש בעוד כמה חודשים.
 

בועז ל

New member
זה לפני או אחרי הגשת העתירה לבג"צ??
כי כמעט בכל המכרזים שהתקיימו לאחר ההחלטה של וועדת המכרזים אחת מהחברות המפסידות הגישה בג"צ כנגד החברה הזוכה ומשרד התחבורה, בחלק מהמקרים הוחלפה החברה הזוכה במכרז מה שעיקב את כניסת המפעיל החדש בעוד כמה חודשים.
מצטער ,איני בקיא בפרטים.
לי בכל אופן ידוע שמשרד התחבורה ,למרות הפרסום בעיתונות ,לא הוציע הודעה רשמית על זהותו של הזוכה במכרז.
 

euronitzan

New member
מצטער ,איני בקיא בפרטים.
לי בכל אופן ידוע שמשרד התחבורה ,למרות הפרסום בעיתונות ,לא הוציע הודעה רשמית על זהותו של הזוכה במכרז.
תנחומיי הכנים לתושבי בית שמש
ואגב, אם יש משהו שייתן עדנה מחודשת לקו רכבת בית שמש - י-ם, זה הדבר..
 

JayZed

New member
מצטער ,איני בקיא בפרטים.
לי בכל אופן ידוע שמשרד התחבורה ,למרות הפרסום בעיתונות ,לא הוציע הודעה רשמית על זהותו של הזוכה במכרז.
איפה ההבטחות של דני פאק-נין על שיטוף התושבים
בהפרטה?! אני לא מאמין שהחברה הכי גרועה בארץ קיבלה את אחד האזורים הכי מתוחים מבחינת תחבורה ציבורית. אפשר שאנחנו בתור תושבים נעתור לבג"צ נגד הזכייה הבזיונית הזאת?
 

mister K

New member
איפה ההבטחות של דני פאק-נין על שיטוף התושבים
בהפרטה?! אני לא מאמין שהחברה הכי גרועה בארץ קיבלה את אחד האזורים הכי מתוחים מבחינת תחבורה ציבורית. אפשר שאנחנו בתור תושבים נעתור לבג"צ נגד הזכייה הבזיונית הזאת?
כדאי שתעשו משהו בנידון
יש אפשרות לעתור לבג"צ באמצעות איסוף מידע והוכחות על כך שסופרבוס מפרה את תנאי המכרז הקודם שלה. ייתכן שזה יהיה קביל בבית המשפט. אם בכוונתכם לעשות את הצעד הזה מומלץ להתייעץ קודם לכן עם עורך דין.
 

בועז ל

New member
כדאי שתעשו משהו בנידון
יש אפשרות לעתור לבג"צ באמצעות איסוף מידע והוכחות על כך שסופרבוס מפרה את תנאי המכרז הקודם שלה. ייתכן שזה יהיה קביל בבית המשפט. אם בכוונתכם לעשות את הצעד הזה מומלץ להתייעץ קודם לכן עם עורך דין.
האם תוכל לפרט בסקירה קצרה על הרקורד המפוקפק
של סופרבוס. או קיי ,הבנתי מחברי הפורום שמדובר בחברה "מוצלחת" , אך אשמח לקבל גיבוי עובדתי לכך ,וכל המרבה הרי זה משובח.
 

mister K

New member
האם תוכל לפרט בסקירה קצרה על הרקורד המפוקפק
של סופרבוס. או קיי ,הבנתי מחברי הפורום שמדובר בחברה "מוצלחת" , אך אשמח לקבל גיבוי עובדתי לכך ,וכל המרבה הרי זה משובח.
בקצרה
מדובר בחברה המפעילה את קווי רמלה-לוד, שוהם ומודיעין עילית החל משנת 2002. השירות הניתן ע"י החברה מחפיר למדי מכל בחינה אפשרית ובהשוואה לכל חברות הרפורמה האחרות. הרוב המוחלט של האוטובוסים השייכים לחברה כלל לא מורשים לעבוד בקווי תחבורה ציבורית וככל הנראה יש לחברה היתר "זמני" מיוחד להפעילם, שכן הם פועלים כבר 5 שנים ולא נראה שיש כוונה להיפטר מהם. ככל הנראה יש לחברה גם מחסור עצום באוטובוסים שכן מדי שבוע היא מפעילה את הקווים שלה במודיעין עילית באמצעות חברות קבלן למיניהן שמפעילות את הקווים באמצעות עגלות שלך תדע איזה ליקויים יש בהן. זו החברה היחידה שעושה את זה והכל באישור מפוקפק של משרד התחבורה. ידוע שחברת סופרבוס נקנסת מדי שנה ע"י משרד התחבורה בעשרות אלפי שקלים בגין אי עמידה בתנאי המכרז שלה ברמלה. מדובר בעבירות כמו אי עמידה בלוחות זמנים, תלונות חוזרות ונשנות מצד הנוסעים, חוסר בכירטוס משותף ובמערכת כירטוס אוטומטית (זו כיום החברה היחידה בארץ שאין לה מכשירי כירטוס), וכמובן אי החלפת האוטובוסים שלא מתאימים לעבודה בקווי תחבורה ציבורית. עם זאת, נראה שכל הקנסות לא ממש מרתיעים את עזרא בליליוס ושות' שכן הוא מעדיף להמשיך ולשלם במקום לשפר את השירות (ועובדה שהוא זוכה בעוד מכרזים אז כנראה שזה באמת משתלם לו, עם כל הצער שבדבר).
 
בקצרה
מדובר בחברה המפעילה את קווי רמלה-לוד, שוהם ומודיעין עילית החל משנת 2002. השירות הניתן ע"י החברה מחפיר למדי מכל בחינה אפשרית ובהשוואה לכל חברות הרפורמה האחרות. הרוב המוחלט של האוטובוסים השייכים לחברה כלל לא מורשים לעבוד בקווי תחבורה ציבורית וככל הנראה יש לחברה היתר "זמני" מיוחד להפעילם, שכן הם פועלים כבר 5 שנים ולא נראה שיש כוונה להיפטר מהם. ככל הנראה יש לחברה גם מחסור עצום באוטובוסים שכן מדי שבוע היא מפעילה את הקווים שלה במודיעין עילית באמצעות חברות קבלן למיניהן שמפעילות את הקווים באמצעות עגלות שלך תדע איזה ליקויים יש בהן. זו החברה היחידה שעושה את זה והכל באישור מפוקפק של משרד התחבורה. ידוע שחברת סופרבוס נקנסת מדי שנה ע"י משרד התחבורה בעשרות אלפי שקלים בגין אי עמידה בתנאי המכרז שלה ברמלה. מדובר בעבירות כמו אי עמידה בלוחות זמנים, תלונות חוזרות ונשנות מצד הנוסעים, חוסר בכירטוס משותף ובמערכת כירטוס אוטומטית (זו כיום החברה היחידה בארץ שאין לה מכשירי כירטוס), וכמובן אי החלפת האוטובוסים שלא מתאימים לעבודה בקווי תחבורה ציבורית. עם זאת, נראה שכל הקנסות לא ממש מרתיעים את עזרא בליליוס ושות' שכן הוא מעדיף להמשיך ולשלם במקום לשפר את השירות (ועובדה שהוא זוכה בעוד מכרזים אז כנראה שזה באמת משתלם לו, עם כל הצער שבדבר).
סופרבוס אינה היחידה המפעילה חברות קבלן.
כמו כן, יש לה כירטוס משותף, בדמות כרטיסי חופשי חודשי משותפים עם קואופרטיב אגד.
 

mister K

New member
סופרבוס אינה היחידה המפעילה חברות קבלן.
כמו כן, יש לה כירטוס משותף, בדמות כרטיסי חופשי חודשי משותפים עם קואופרטיב אגד.
זה נכון שיש לה חופשי חודשי משותף עם אגד
ובנוגע לחברות הקבלן, סופרבוס היא החברה היחידה שמפעילה אותן ועל בסיס קבוע. אם כוונתך לאגד תיור ונופש שמתגברים בחגים את קווי ת"א-ירושלים, פה מדובר בחברת בת ולא בחברת קבלן. והתיגבור הוא אך ורק בחגים ובאירועים מיוחדים.
 

אורי404

New member
זה נכון שיש לה חופשי חודשי משותף עם אגד
ובנוגע לחברות הקבלן, סופרבוס היא החברה היחידה שמפעילה אותן ועל בסיס קבוע. אם כוונתך לאגד תיור ונופש שמתגברים בחגים את קווי ת"א-ירושלים, פה מדובר בחברת בת ולא בחברת קבלן. והתיגבור הוא אך ורק בחגים ובאירועים מיוחדים.
רתם, גם "קונקס" לפחות בעבר השתמשו
בקבלן משני בקווים מתל אביב למודיעין, כמו למשל חברה עם השם "מוני" (זה היה שתי מילים. אולי "מוני סיטון") ויתכן שהשתמשו בחברות נוספות או שעדיין משתמשים בהם. כמדומני גם חברת "ביתר תור" משתמשת בקבלני משנה.
 

mister K

New member
רתם, גם "קונקס" לפחות בעבר השתמשו
בקבלן משני בקווים מתל אביב למודיעין, כמו למשל חברה עם השם "מוני" (זה היה שתי מילים. אולי "מוני סיטון") ויתכן שהשתמשו בחברות נוספות או שעדיין משתמשים בהם. כמדומני גם חברת "ביתר תור" משתמשת בקבלני משנה.
אני יודע על קונקס
בעבר זה בעבר... זה היה לשבועיים בדיוק כשהחברה הייתה במצוקה, בניגוד לסופרבוס שעושים את זה כבר 5 שנים באופן יומיומי.
 

בועז ל

New member
בקצרה
מדובר בחברה המפעילה את קווי רמלה-לוד, שוהם ומודיעין עילית החל משנת 2002. השירות הניתן ע"י החברה מחפיר למדי מכל בחינה אפשרית ובהשוואה לכל חברות הרפורמה האחרות. הרוב המוחלט של האוטובוסים השייכים לחברה כלל לא מורשים לעבוד בקווי תחבורה ציבורית וככל הנראה יש לחברה היתר "זמני" מיוחד להפעילם, שכן הם פועלים כבר 5 שנים ולא נראה שיש כוונה להיפטר מהם. ככל הנראה יש לחברה גם מחסור עצום באוטובוסים שכן מדי שבוע היא מפעילה את הקווים שלה במודיעין עילית באמצעות חברות קבלן למיניהן שמפעילות את הקווים באמצעות עגלות שלך תדע איזה ליקויים יש בהן. זו החברה היחידה שעושה את זה והכל באישור מפוקפק של משרד התחבורה. ידוע שחברת סופרבוס נקנסת מדי שנה ע"י משרד התחבורה בעשרות אלפי שקלים בגין אי עמידה בתנאי המכרז שלה ברמלה. מדובר בעבירות כמו אי עמידה בלוחות זמנים, תלונות חוזרות ונשנות מצד הנוסעים, חוסר בכירטוס משותף ובמערכת כירטוס אוטומטית (זו כיום החברה היחידה בארץ שאין לה מכשירי כירטוס), וכמובן אי החלפת האוטובוסים שלא מתאימים לעבודה בקווי תחבורה ציבורית. עם זאת, נראה שכל הקנסות לא ממש מרתיעים את עזרא בליליוס ושות' שכן הוא מעדיף להמשיך ולשלם במקום לשפר את השירות (ועובדה שהוא זוכה בעוד מכרזים אז כנראה שזה באמת משתלם לו, עם כל הצער שבדבר).
תודה על הסקירה .
 

אורי404

New member
בקצרה
מדובר בחברה המפעילה את קווי רמלה-לוד, שוהם ומודיעין עילית החל משנת 2002. השירות הניתן ע"י החברה מחפיר למדי מכל בחינה אפשרית ובהשוואה לכל חברות הרפורמה האחרות. הרוב המוחלט של האוטובוסים השייכים לחברה כלל לא מורשים לעבוד בקווי תחבורה ציבורית וככל הנראה יש לחברה היתר "זמני" מיוחד להפעילם, שכן הם פועלים כבר 5 שנים ולא נראה שיש כוונה להיפטר מהם. ככל הנראה יש לחברה גם מחסור עצום באוטובוסים שכן מדי שבוע היא מפעילה את הקווים שלה במודיעין עילית באמצעות חברות קבלן למיניהן שמפעילות את הקווים באמצעות עגלות שלך תדע איזה ליקויים יש בהן. זו החברה היחידה שעושה את זה והכל באישור מפוקפק של משרד התחבורה. ידוע שחברת סופרבוס נקנסת מדי שנה ע"י משרד התחבורה בעשרות אלפי שקלים בגין אי עמידה בתנאי המכרז שלה ברמלה. מדובר בעבירות כמו אי עמידה בלוחות זמנים, תלונות חוזרות ונשנות מצד הנוסעים, חוסר בכירטוס משותף ובמערכת כירטוס אוטומטית (זו כיום החברה היחידה בארץ שאין לה מכשירי כירטוס), וכמובן אי החלפת האוטובוסים שלא מתאימים לעבודה בקווי תחבורה ציבורית. עם זאת, נראה שכל הקנסות לא ממש מרתיעים את עזרא בליליוס ושות' שכן הוא מעדיף להמשיך ולשלם במקום לשפר את השירות (ועובדה שהוא זוכה בעוד מכרזים אז כנראה שזה באמת משתלם לו, עם כל הצער שבדבר).
אתה בטוח שכירטוס משותף הוא החלטה של
חברת האוטובוסים ולא של משרד התחבורה?
 

urilei

New member
אתה בטוח שכירטוס משותף הוא החלטה של
חברת האוטובוסים ולא של משרד התחבורה?
החלטה של משרד התחבורה
אבל לי אישית יש הרגשה שיש קשר של שתיקה בין המשרד לחברות של "כמה שפחות ורק איפה שאין ברירה"
 

JayZed

New member
בקצרה
מדובר בחברה המפעילה את קווי רמלה-לוד, שוהם ומודיעין עילית החל משנת 2002. השירות הניתן ע"י החברה מחפיר למדי מכל בחינה אפשרית ובהשוואה לכל חברות הרפורמה האחרות. הרוב המוחלט של האוטובוסים השייכים לחברה כלל לא מורשים לעבוד בקווי תחבורה ציבורית וככל הנראה יש לחברה היתר "זמני" מיוחד להפעילם, שכן הם פועלים כבר 5 שנים ולא נראה שיש כוונה להיפטר מהם. ככל הנראה יש לחברה גם מחסור עצום באוטובוסים שכן מדי שבוע היא מפעילה את הקווים שלה במודיעין עילית באמצעות חברות קבלן למיניהן שמפעילות את הקווים באמצעות עגלות שלך תדע איזה ליקויים יש בהן. זו החברה היחידה שעושה את זה והכל באישור מפוקפק של משרד התחבורה. ידוע שחברת סופרבוס נקנסת מדי שנה ע"י משרד התחבורה בעשרות אלפי שקלים בגין אי עמידה בתנאי המכרז שלה ברמלה. מדובר בעבירות כמו אי עמידה בלוחות זמנים, תלונות חוזרות ונשנות מצד הנוסעים, חוסר בכירטוס משותף ובמערכת כירטוס אוטומטית (זו כיום החברה היחידה בארץ שאין לה מכשירי כירטוס), וכמובן אי החלפת האוטובוסים שלא מתאימים לעבודה בקווי תחבורה ציבורית. עם זאת, נראה שכל הקנסות לא ממש מרתיעים את עזרא בליליוס ושות' שכן הוא מעדיף להמשיך ולשלם במקום לשפר את השירות (ועובדה שהוא זוכה בעוד מכרזים אז כנראה שזה באמת משתלם לו, עם כל הצער שבדבר).
כמי שנוסע באופן קבוע בקווי רמלה-לוד אני
יכול להוסיף שזו גם החברה היחידה שלא מתגרדת אפילו לכוון צי אוטובוסים תקין, למרות שתנאי המכרז בפרוש דורשים אוטובוסים עירוניים חדשים הם ממשיכים לקנות זבל יד שניה מדן ותח"צ באר-שבע, וכמות האוטובוסים העירוניים החדשים המופעלים ברמלה-לוד הוא אחוז מזערי ביותר בים של ELים מתפרקים. אבל זה לא העובדות הספציפיות שגורמות לסלידה הרבה שלי מהם, זה כל ההתנהלות של החברה הזו. אם כל החסרונות של אגד, דן וכל החברות האחרות, זאת החברה היחידה שההרגשה המאד ברורה שנוצרת היא שהם אפילו לא מנסים לספק שרות לנוסע, אלא מנסים להרוויח כמה שיותר כסף, וכל שיטה - חוקית או לא - להקטין את ההוצאות שלהם כשרה מבחינתם. הם לא רק מפעילים אוטובוסים לא כשירים לעבודה בתח"צ - הם גם קונים את האוטובוסים החדשים הזולים ביותר שיש בשוק (חברת התח"צ היחידה שקנו את הטמסות הטורקיות), הם זורקים על תחזוקה שוטפת או ניקיון, הם היו החברה האחרונה שפתחה אתר נורמאלי באינטרנט, עד ללא מזמן היו באתר שלהם לוחות זמנים סרוקים בצורה עקומה בתור מיידע לנוסע, הנהגים שלהם עובדים בשכר רעב ותמיד נראים עצבניים, לא מעט פעמים לנהג יש מיידע שונה מאד מזה של המודיעין / לוח הזמנים המפורסם לגבי שעות יציאה... פשוט בזיון שלא ראיתי כמותו בכל הארץ, כולל קווים בפתח תקווה.
 
כמי שנוסע באופן קבוע בקווי רמלה-לוד אני
יכול להוסיף שזו גם החברה היחידה שלא מתגרדת אפילו לכוון צי אוטובוסים תקין, למרות שתנאי המכרז בפרוש דורשים אוטובוסים עירוניים חדשים הם ממשיכים לקנות זבל יד שניה מדן ותח"צ באר-שבע, וכמות האוטובוסים העירוניים החדשים המופעלים ברמלה-לוד הוא אחוז מזערי ביותר בים של ELים מתפרקים. אבל זה לא העובדות הספציפיות שגורמות לסלידה הרבה שלי מהם, זה כל ההתנהלות של החברה הזו. אם כל החסרונות של אגד, דן וכל החברות האחרות, זאת החברה היחידה שההרגשה המאד ברורה שנוצרת היא שהם אפילו לא מנסים לספק שרות לנוסע, אלא מנסים להרוויח כמה שיותר כסף, וכל שיטה - חוקית או לא - להקטין את ההוצאות שלהם כשרה מבחינתם. הם לא רק מפעילים אוטובוסים לא כשירים לעבודה בתח"צ - הם גם קונים את האוטובוסים החדשים הזולים ביותר שיש בשוק (חברת התח"צ היחידה שקנו את הטמסות הטורקיות), הם זורקים על תחזוקה שוטפת או ניקיון, הם היו החברה האחרונה שפתחה אתר נורמאלי באינטרנט, עד ללא מזמן היו באתר שלהם לוחות זמנים סרוקים בצורה עקומה בתור מיידע לנוסע, הנהגים שלהם עובדים בשכר רעב ותמיד נראים עצבניים, לא מעט פעמים לנהג יש מיידע שונה מאד מזה של המודיעין / לוח הזמנים המפורסם לגבי שעות יציאה... פשוט בזיון שלא ראיתי כמותו בכל הארץ, כולל קווים בפתח תקווה.
יעקב ורתם - טוב שלא נסחפתם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה