סטודנטים המסיימים לימודים

lilvav

New member
סטודנטים המסיימים לימודים

מאמר שהתפרסם באתר ובמספר מקומונים של רשת שוקן והמפרט את משנתו של עו"ד אילן בומבך, מועמד לנשיאות לשכת עורכי הדין בנוגע לשוק העבודה של עורכי הדין. ניתן לקרוא באתר www.kaktus.co.il במדור טורים אישיים לחילופין מצורף קישור אשמח לקבל תגובות מקוראי הפורום.
 

lilvav

New member
מה אתה קופץ ?

תגיד .סטודנטים הם בעלי זכות בחירה ? לא !!! אז מה אתה קופץ כמו תיש ? תנסה להתייחס לכתוב במאמר ולתת תגובה עניינית.
 

Atenolol

New member
קופץ

אני קופץ כי בקשת תגובות. אני לא מחוייב לתגובה דווקא מהסוג שרצית לקבל. אגיב עניינית בהמשך אם יהיה לי חשק. תודה על תשומת הלב.
 

Atenolol

New member
נסיון לתגובה "עניינית"

יש כאן נסיון, לטעמי פופוליסטי, לחזר אחר עורכי הדין הצעירים, שבגלל ריבוי המוסדות המלמדים משפטים מהווים רוב חברי הלשכה. "לו נשמע קולי" היתה לשכת עורכי הדין עורכת מדי שנה סקר תעסוקה, שהיה עונה לגבי כל מוסד המלמד משפטים על השאלות הבאות: * איזה אחוז מהבוגרים מצא התמחות. * איזה אחוז מהבוגרים מועסק לאחר שלוש שנים בשכר העולה על שכר המינימום. לטעמי היתה מתגלה שונות מדהימה בין בוגרי המוסדות השונים. את תוצאות הסקר היתה לשכת עורכי הדין מפרסמת במודעות גדולות בתקופת הרישום ללימודים. כך עשוי היה לפחות בזבוז המשאבים ומפח הנפש של הסטודנטים הפוטנציאליים, והיה מושג אולי איזון חדש באוכלוסית המשפטנים המתפוצצת. בינתיים, המסמך נראה בעיני תעמולתי.
 

lilvav

New member
אשמח לשמוע הצעות נוספות

אתה כותב : לו נשמע קולי" היתה לשכת עורכי הדין עורכת מדי שנה סקר תעסוקה, שהיה עונה לגבי כל מוסד המלמד משפטים על השאלות הבאות: * איזה אחוז מהבוגרים מצא התמחות. * איזה אחוז מהבוגרים מועסק לאחר שלוש שנים בשכר העולה על שכר המינימום. ואני עונה : וזו בדיוק הסיבה שבגינה התפרסם המאמר. בעיר נתניה ישנה מכללה. העיתון מצא שסטודנטים רבים אשר סיימו את לימודיהם בשנים האחרונות מתקשים למצוא את מקומם בשוק העבודה . מסיבה זו ניצל העיתון את העובדה שאנחנו לפני בחירות ופנה למועמד שעל פי הסקרים, כנראה יהיה ראש הלשכה הבא. העיתון פנה ולא להפך. !!! התגובה שלך היא עניינית, יפה מאוד. אני בדעה כי אתה מייצג בדעתך סטודנטים רבים. אשמח לשמוע הצעות נוספות.
 
למעלה