סטודנטים מצטיינים במכון הטכנולוגי חולון

slking

New member
מצטיינים באופן מקוצר

בודקים את ביצועי שנת תשס"ז 5% עליונים מהסטודנטים מהמניין שביצעו 90% תוכנית לימודים מקבלים תעודת הערכה כסף מקבלים במחלקות הקטנות 1 מכל שנתון, בבינוניות 2 ובגדולות 4 קטן = שימושית וטל"מ, בינוני = מחשב ונה"ט, גדול = עיצוב וחשמל
 

erezk9

New member
מצטיין הנשיא לא יהיה מצטיין הדיקן בשנתון שלו

אבל הוא יהיה גם מצטיין הדיקן מטעם המחלקה (שזה טקס נפרד מהטקס של מצטייני המכון)
 

slking

New member
סטודנטים מצטיינים במכון הטכנולוגי חולון

בוגר מצטיין בסיום התואר, ה-15% עם הממוצע הציונים הגבוה ביותר (וגבוה גם מ-85) מקבלים דיפלומה של "בוגר בהצטיינות" כל מי שמסיים את התואר עם ממוצע מעל 95 - מקבל דיפלומה של "בוגר בהצטיינות יתרה". מצטיין דיקן שנתי מטעם המחלקה 5% מכלל הסטודנטים במחלקה אשר סיימו את שנת לימודים עם הממוצעים השנתיים הגבוהים ביותר (בד"כ בסביבות ה-87) וגם לא נכשלו באף קורס (כשלון במועד א' ושיפור במועד ב' - לא נחשב כשלון), וגם למדו לפחות 90% מהתוכנית השנתית שלהם - מקבלים תעודת הצטיינות + מתנה (לסטודנטים בהנדסת חשמל זה בד"כ גאדג'טים למינהם) מצטיינים שנתיים מטעם המכון (כסף,כסף,כסף) מכל מחלקה נבחר סטודנט אחד (סה"כ 8 סטודנטים) עם ממוצע הציונים השנתי הגבוה ביותר - והוא נקרא "מצטיין נשיא". כאות הוקרה הוא מקבל תעודה + מלגה (לא ידוע לי כמה, כי לצערי ממוצע 95.15 לא הספיק לי...) מכל שנתון בכל מחלקה נבחר סטודנט אחד (סה"כ כ-26 סטודנטים) עם ממוצע הציונים השנתי הגבוה ביותר בשנתון שלו - והוא נקרא "מצטיין דיקן". כאות הוקרה הוא מקבל תעודה + מלגה (גם פה לא ידוע לי מה הסכום. כן, גם פה ממוצע 95.15 לא הספיק לי) בעלי נתוני קבלה גבוהים סטודנטים שנה א' שהתקבלו עם ציוני ספיכומטרי גבוהים (בסביבות 700 לפחות) וציוני מתמטיקה ופיסיקה 5 יחידות גבוהים מקבלי מלגות עד גובה 50% שכ"ל.
 

yocyoc

New member
בעלי נתוני קבלה גבוהים

"בעלי נתוני קבלה גבוהים סטודנטים שנה א' שהתקבלו עם ציוני ספיכומטרי גבוהים (בסביבות 700 לפחות) וציוני מתמטיקה ופיסיקה 5 יחידות גבוהים מקבלי מלגות עד גובה 50% שכ"ל." אם אני נמנה על הנתונים הנ"ל - כיצד ניתן אכן התמודד לקבלת המלגה של כ50% משכ"ל?
 

erezk9

New member
לפנות למירה דרכלי לבירור אם אתה ברשימה

הבדיקה מתבצעת על כל הסטודנטים של שנה א' ואין צורך להגיש בקשה מיוחדת. טקס חלוקת המלגות מתבצע קצת אחרי פסח, ואת ההודעות (וההזמנות לטקס) לסטודנטים הזכאים אני מאמין שעדיין לא שלחו בדואר. אפילו יכול להיות שעדיין לא קבעו מי הזכאים למגלות אלו.. כל זאת אפשר לברר אצל הגב' מירה דרכלי משרדי הדיקנט בלובי הכניסה בבניין מספר 1.
 

slking

New member
יש קריטריונים חד משמעיים

בגרות: מעל 103 ועד 106 = 1/3 שכר לימוד מעל 106 = 1/2 פסיכומטרי: מעל 680 עד 700 = 1/2 מעל 700 = 2/3 גם וגם: בגרות 106 ומעלה + פסיכומטרי 700 ומעלה = מלגה מלאה!
 

yhaddad

New member
קבלת המלגה שנה א'

זה קריטריונים חדשים או שתמיד היו? הבדיקה והזכאות מתבצעת אוטומטית? שאלה נוספת - לפי מה שאני מבין גם בוגרים בעלי ממוצע 85 ומעלה מקבלים "בוגר בהצטינות" ?
 

erezk9

New member
לא רק ציון 85 ומעלה...

אלא גם חלק מתוך ה-15% עם הממוצע הכי גבוה. (השנה, זה יצא שהבוגרים עם ממוצע מצטבר של 88 ומעלה מקבלים הצטיינות). ולגביי נתוני קבלה גבוהים - זו בדיקה אוטומטית.
 
למעלה