סטודנט לחינוך לגיל הרך

shysas

New member
סטודנט לחינוך לגיל הרך

שלום לכולן (מצטער התרגלתי מהסמינר) אז אני שי ואני בשנה א' בחינוך לגיל הרך. רציתי לדעת אם יש איזו כתובת שאוכל לפנות אליה בבקשת עבודה, שהיא לא בייביסיטר או הוצאת ילדים מהגן. משהו כמו שעושים בסטאז', עבודה אל מול הילדים כבר בשלב זה. כיתתתי את רגליי ברחבי העיר פתח תקווה, ואת הפרצופים שקיבלתי בתגובה... (הא... ההרשמה סגורה, לא אין לנו תינוקיה...) לא אוכל לתאר, צריך לראות. אשמח אם למישהו/מישהי יש כתובת, אשמח לפרקטיקה כבר מעכשיו, ואת לוחות המודעות במכללה, נו אתם יודעים.... לא ממש שווה לבדוק. תודה וסופ''ש נעים שי.
 
למה לא שווה לבדוק את לוחות המודעות במכללה?

יש הצעות עבודה שונות ורבות. חוץ מזה- מה זה עבודה מול ילדים?בגן/מעון? להיות נגיד גנן משלים בגן או מטפל במעון? גם בבייביסיטר לומדים:)
 

shysas

New member
טוב אז ככה...

אני לומד בסמינר הקיבוצים לא שווה לבדוק את לוחות המודעות כי זה תמיד להוצאת ילדים מהגן ואני מעדיף עבודה קבוצתית ולא יחידנית ונכון שגם בבייביסיטר לומדים אבל הבית שלהם זו לא סביבה נייטרלית ואני מעדיף סביבה נייטרלית. וכן אני רוצה עבודה בחינוך מיוחד, בסמסטר הבא תתחיל לנו ההתנסות בגנים, אבל אלו הם גנים של החינוך הממלכתי ואני רוצה להתנסות בגן משלב\משולב כבר מעכשיו. אם היתה לי את האופציה הייתי מתנדב, אבל סטודנט רעב לא מועיל בכלום... אז אם עניתי לכן על השאלות אשמח אם עכשיו אולי תוכלו להפנות אותי. אולי איזו פנימייה טיפולית או משהו בסגנון זה. תודה מראש ותהנו מהקור. שי.
 
אוקיי

אז אתה מחפש עבודה בעצם עם ילדים. אז קודם כל אפשר באזור שאתה גר בו לבדוק אם יש פנימיות טיפוליות כמו שרצית או בגלל מוסדות של החינוך המיוחד ולהתעניין בעבודות שם. אתה פשוט מחפש עבודה אז אתה צריך לבדוק מודעות דרושים באינטרנט וכו'. מצרפת לך את האתר של שתי"ל. יש שם הרבה מודעות דרושים אולי תמצא משהו שמוצא חן בעינייך http://shatil.org.il/modaot
 
למעלה