סטוץ חד פעמי ...

angelboy22

New member
סטוץ חד פעמי ...

בחורה בת 30 מעוניינת לפנק אותך בחורה מעל 30 בחוויה חד פעמית. אם בא לך להתפרק מוזמנת ליצור קשר מייל: [email protected] או מסן : [email protected] *אני עוזר לחברה שלי שאין לה אינטרנט אז צרו קשר..
 
אפשר לקחת מספר

לתענוג הזה? אפשר? ואני אתקבל אליו? זה כל כך משעשע, כל הגברים האומללים אשר נדחפים לפורומי לסביות, ועל פי הסגנון הנאלח של מודעות סקס בעיתונים ניתן לזהותם, וכל ניסיונותיהם להסוות את היותם גברים פשוט מגוכחים. השיח בפורומי לסביות, ואף באתרי הכרויות של לסביות הוא שונה לחלוטין, וכל שפת-שיח אשר משועתקת ממודעות הכרות זולות 'סטרייטיות' מזוהה מיד! באתרי הכרויות סטרייטים שולט הקיטש, ה"בחורה עם הראש על הכתפיים" ש"סיימה את המשחקים" ומצד הגברים הקיטש אך ורק מצרים ומחריד. לעומת זאת מודעות בשידייט מלאות חן, אירוניה נעימה, ציניות קלילה, כך שכל גבר מסתנן מתבלט משל היה גבר שנכנס למסיבת נשים, נבוך, בשמלת אישה. זה מזכיר לי שבשידייט הופיע כרטיס אישי של בחורה, עם תמונה של שדיים. כל בחורה מנוסה במדידת חזיות יכלה לזהות שמידת החזה היא B, מה גם שהחזה היה זקור מאד, משהו שאופייני לחזה קטן במיוחד. רק מה? במידת החזה (רובריקה שהמנהל גבר של שידייט הכניס) נכתב שמידת החזה היא DD (קרי: דאבל D). בורות כזו במידות חזה אופיינית אך ורק לנער בן 16 חרמן, אשר אין לו מושג כיצד נראה חזה במידה DD (זקור הוא בטח לו, אלא עם עגורנים שמכר המפרק של חפציבה במכירה פומבית מחזיקים אותו) , ואשר שדיים במידה B נראים מנקודת מבטו של המחוצ'קן בן ה 16 "ענקיים".
 
אהמ....

אם אתה כבר כאן, אולי תעזור לי בנושא הזה? מתקן יבוש הכלים שלי עדיין עומד לו כמו הבתים של חפציבה, חצי בנויים....., קשה לי לחבר עכבר למחשב החדש שלי, ועוד המון בעיות קטנות. אתה תמיד תוכל לספר לחברים שלך ש"היית בדירה של לסבית" (נחסוך ממך את הבושה שבאת כנער תיקונים גרידא ותו לא...)
 

dify

New member
טוב, לא יודעת לגבי נער החלומות שלנו

שהמנהלת בטח תמחוק עוד מעט... (דווקא משעשעים הקופיפים הקטנים שמגיעים מידי פעם לבדר) אבל אם יש לך מייבש כלים חצי מפורק, הנה אני לעזרתך :) אתר מקסים שרק אתמול גילינו, אם זה לא יעזור למתקן היבוש זה בטח יעזור לדברים אחרים.
 
אל תמחקו!

מקסימום את כל 'נערי השעשועים' אפשר לשרשר לשרשור מיוחד שיקרא בשם מהדהד כמו beach boys או אנ'לא יודעת מה. הגברים האלו שבכל מחיר מנסים להסתנן לאתרי לסביות זה אחד הבידורים הנחמדים של עולם הלסביות, מה גם שאם השרשור ימחק תגובתי תמחק
 
אני בעד!

אפשר להקצות פעם בכמה זמן שרשור קופיפים כזה, ואליו להכניס כל מני סתומים כמו פותח השרשור. אולי בעצם לא קופיפים. אני לא מכירה קופיפים שמנסים להתחזות למשהו שהם מכירים רק מפורנו...
 
יש! אז אני בא!

לסביות יקרות, קופיף זה מבקש לברך אתכן על פתיחת הפורום ולהביע תקווה שעמכן יוסיף לשמח את הפוקדים את אתרי הפורנו. בברכת המשחק הוא 90 דקות והנעת כדור מתונה ויעילה אני מאחל לכן גמר חתימה טובה.
 

פצקרשת

New member
זה לא עמנו שמשמח גברים מזילי ריר

שגולשים באתרי פורנו. אלה נערות סטרייטיות ברובן (90%, כמו באוכלוסיה הכללית) שרובן המוחלט הגיעו לאותם אתרים מחוסר ברירה, מצוקה כלכלית, ו/או ניצול מיני שעברו בעברן ועוברות כל עוד הן נמצאות בתעשיית הפורנו. האם גם זה משמח אותך?
 
מה את אומרת

בטוח שרובן המוחלט הן לא נשים שעברו ניצול מיני, ואשר לחוסר ברירה ומצוקה כלכלית - העיקר שהן מרוויחות הרבה כסף בפורנו וככה יוצאות מהמצוקה הכלכלית שלהן! הדבר העצוב הוא שמקצוע הפורנו, כמו מקצוע הזנות, נחשב למבייש בעיני אנשים כמוך. יש הרבה נשים שהצליחו לסדר לעצמן יופי של חיים בעזרת עבודה במקצוע הזה והן לא רק משמחות אותי, הן גם עשויות לעורר בי קנאה. לי הפמיניזם לא הצליח לשטוף את המוח.
 

angelboy22

New member
אז ככה...

באמת אני עוזר לידידה שלי אם את רוצה תאמיני ואם לא אז לא מפריע לי בת כמה את בכלל ??? ואם את רצינית תשאירי טלפון. ובאמת לא שמת לב שרשמתי שאני עוזר לידידה ???
 
אנחנו בטוחות שאתה עוזר לידידה

ואנו בטוחות שהיא אסירת תודה על כך, ושהיא ניסחה את המודעה באופן הזה. נו באמת
 
למעלה