סטרגייט יוניברס 2X15

סטרגייט יוניברס 2X15 ../images/Emo58.gif

אף אחד אחר עוד לא ראה את הפרק? הפעם החבר'ה משחקים ב"נדמה לי".... אהבתי את הדרך בה הם ניסו להשתלט על השער של הלנגריאנים (ג'ונאס לא בפרק), אבל היו כמה גליצ'ים בעלילה, כמו תמיד. כמו למשל - איך הקשר של האבנים לא נותק זמנית כשגין הוציאה את הספינה מ FTL , כמו תמיד ? העלילה המקבילה עם ראש ואמנדה במציאות הוירטואלית הזכירה לי יותר מדי את הסרט "inception" על החלומות בתוך חלומות של דקפריו משנה שעברה... ואיך אמנדה החכמה כ"כ - מספיק מטומטמת לגעת בו פיזית, כשהיא רוצה שהוא יחשוב שהוא בעולם האמיתי? ויותר מזה - איך זה שגין יותר חכמה ממנה וידעה מראש שזה לא יעבוד? לא זכרתי שגין היא מדענית מבריקה או משהו כזה.. אבל היה פרק משעשע ונחמד. דבר אחד היו יכולים לחסוך לנו - את סצינת הסקס.. מד"ב וסקס לא הולך טוב ביחד. אף פעם. שבת שלום!
 
ועוד משהו ../images/Emo58.gif

משונה לי שהלנגריאנים כ"כ פרימיטיבים יחסית (מקיי אומר שהם ברמה של שנות הארבעים), למרות שכזכו לכולנו ג'ונאס היה בעל יכולות לימוד עצומות פי כמה מאשר של אדם רגיל מאצלנו. ההגיון אומר שהם היו צריכים להתקדם מהר מאד מאז הפעם האחרונה שנתקלנו בהם בסדרות, לא?
 

Freemee

New member
קיים שרשור על הפרק בתחתית הדף, ../images/Emo58.gif

זה שד"ר פרי חכמה יותר מגין במציאות זה לא אומר שגין לא יכולה עדיין להערים עליה, אל תשכחי שעכשיו היא ישות כחלק מהספינה ויש לה גישה לכל משאבי הספינה ומעבר על חומר (למידה) פי כמה וכמה מהיר מבן אדם כמו שפרי אמרה. לגבי ה FTL, באמת יש משהו, אבל שזה יהיה הפאשלה האחרונה שלהם.. לא כזה נורא. לגבי הקידמה של הלנגראנים, האמתי גם אני קצת הופתעתי.. באמת הציגו אותם ממש כפרמיטביים, די לא יפה, תכלס רק כדי לקדם את העלילה.
 

18zoot

New member
למה אתם מזלזלים בגין? ../images/Emo58.gif

מהמעט שראינו היא די חכמה, היא שימשה כמדענית של ה-LA ואחרי שהיא הגיעה לאטלנטיס היא עזרה לפתח ולתקן כמה מהתיאוריות של איליי.
 
אויש, לא ראיתי

זכרתי שדובר על הפרומואים אבל בד"כ לדיון בפרק עצמו פותחים שרשור נפרד, כדי שיהיה למעלה. הרי אחרי 3 ימים השרשור מפסיק "לקפוץ" למעלה, וחבל שזה נדחק כ"כ מהר למטה. בכל אופן - תודה שהסבת את תשומת לבי.
 
../images/Emo58.gif

לא אמרתי שלא סביר שגין תערים עליה, רק שלא סביר שגין תבין שזה מסובן ועלול להיות בלתי הפיך, ואמנדה לא. אולי אמנדה נואשת יותר מגין בעניין האהבה לראש. זה יכול להסביר פעולה שלה בחוסר זהירות משווע שכזה. אני גם מסכימה שזה ששמו אותן ב"בידוד" ולא מחקו אותן - אומר שיש סיכוי שהן עוד יחזרו, או שזה מה שהכותבים רוצים לשמור לעצמם כאופציה.
 

18zoot

New member
דווקא ../images/Emo58.gif

גין ציינה שהיא בילתה כשנה בלמידת המערכות של דסטיני וזה, כנראה בשילוב עם זה שהיא עכשיו תוכנה בתוך המערכות הללו, נותנת לה הבנה די טובה בנוגע אליהם.
 

aשרון

New member
רגע, רגע.....

מה, איפה היא למדה על המערכות של הדסטיני , בזמן שהיא הייתה בלושיאן? ואיך היא בלל למדה ? זה נשמע לי תמוהה.
 

18zoot

New member
זה מה שהיא אמרה ../images/Emo58.gif

ששנה לפני הפלישה של הלושיאן היא למדה מערכות קדמוניות כהכנה לקראת ההגעה לספינה. אני לא מבין מה מוזר בזה, אני בטוח שהלושיאן מצאו טכנולוגיה של הקדמונים (בדיוק כמו שהטאורי והגואולד מצאו) וזה די הגיוני שאם הם ירצו ללכוד את הדסטיני הם יביאו איתם כוח אדם שיוכל לתפעל את הספינה.
 
כמה שאלות על הפרק../images/Emo58.gif

(לא ראיתי עדיין 16) קודם כל, זה כבר פרק שמאוד אהבתי ולו רק בגלל ההופעה הסופר משמחת של ד"ר רודני מקיי. חבל שביטלו את אטלנטיס כי לראות אותו (ואת שפרד) זה אחד הדברים הכי כיפיים. בכל מקרה, למה ה........ אהובתו של רש החזיקה אותו במציאות המדומה? ומי היו האנשים האלה שניסו לעבוד עליהם? הזכירו לי את הג'ני מאטלנטיס (טכנולוגיה פחות מפותחת אבל יש להם משהו שבכדור הארץ צריכים). וויקטור גרבר הופיע!!!!!!!!
 

18zoot

New member
../images/Emo58.gif

אמנדה (החברה של ראש) הכניסה תוכו לתוך המציאות המדומה בכדי להייחד איתו, היא לא ידעה שהוא יתקעה שם ולאחר שזה קרה היא רצתה לפתור את הבעיה בעצמה ולכן מנעה מגין להתקשר עם שאר הצוות בעולם האמיתי. האנשים הללו הם הלנגרים, העם של ג'ונס קווין והם הופיעו בכמה פרקים בס"ג1, ד"א קורין נמק רמז שייתכן שתהיה לו הופעת אורח באחד הפרקים הנותרים של יוניברס.
 
למעלה