סידור תפילה

spirit18

New member
סידור תפילה

אני מחפש סידור בסגנון "סידור אבי חי" (מי שמכיר), עם הסברים בין היתר על מבנה התפילה, מה קודם למה וכד'. סידור אביחי הוא בנוסח ספרד ואני מחפש בנוסח מנהג ספרדים. בין היתר סידור אביחי מחולק ל-2 חלקים: תפילת שבת ותפילה וברכות במסגרת המשפ'. אם היה חלק 3 שהוא תפילת חול זה היה מושלם. מישהו מכיר?......מישהו ממליץ על משהו? תודה
 
אני לא יודע בקשר לסידור

אבל יצא ספר של הרב עדין שטיינליץ (זה שכתב פירוש לתלמוד, תניא וכו' וכו') שהוא גאון גדול לדעתי ויש בו הסברים נהדרים על הסידור והתפילה.
 
טיפש הוא לא היה:)

בין חכמה לבין הדרך שאתה משתמש בה יש פער גדול מכיר את דארק ווידר? אמרו שהוא היה עילוי ענקי בעולם הג'די ,ותראה מה יצא ממנו (זה היה רגע של מדרש מודרני )
 
אוליי אתם לא ידעתם !!!!!!!!

בזמן ש-היתרחשה " שואה " בגרמניה , גם ברוסיה הייתה שואה ! , סטאלין הרג 2 מיליון אנשים חפים מפשע כולל את אישתו שאותה הוא זרק מ-החלון . 2 מיליון אנשים נישלחו למחנות כפייה ועבודה עד שהם מתו שם . אנשים עבדו שם כמו מכונות והיו הרבה מעשי אונס , רצח , גניבות , תידעו ש-" תורת הקומוניזם " ו- " תורת הנאציזם " אלה הם סמלי השטן
 
לכן הקומוניסטים הם זרע עמלק

הקומוניסטים הם זרע עמלק בדיוק כמו הנאצים , כי הם נילחמים בקדוש ברוך הוא . תורת הקומוניזם נילחמת נגד כל הדתות כי היא דוגלת במצב שבו המנהיג של המדינה הוא " אלוהים " . ברוסיה נהרסו עשרות בתי כנסת , מיקוואות , ומסגדים במשך כל 70 שנות השילטון הקומוניסטי , הרב משה בן-לולו אומר ש- " הערב רב " הוא יותר גרוע מ-עמלק וזה שורש הרוע נגד עם ישראל , כי " הערב רב " רוצח נשמות .
 
למעלה