סידרה מלאת חורים .

סידרה מלאת חורים .

סידרה מלאת חורים ללא שום הגיון בסיסי ברצף האירועים המתרחשים .
עלילה פשוט הזויה ומופרכת בלי שום קטעי קישור והגיון , אנשים מופיעים ונעלמים ואין דורש וחוקר בשלומם .
סוף הסידרה בכלל הזוי , להעלים ראש ממשלה בטענה שהוא כביכול נפטר בניתוח ואז מה ?
ראש הממשלה יחזור לחיים ממש ביאת המשיח .
 

דנה1982

New member
אני מסכימה לגבי הסוף

להעלים ראש ממשלה זה בהחלט הזוי, כי הוא לא יכול פשוט לחזור לחיים אחר כך (ואי אפשר לתת לכל העולם לחשוב שהוא מת ולהשאיר אותו חי באיזו פינת מסתור).

אבל מעבר לזה, היה רצף די הגיוני והרבה פיסות מידע התחברו יפה בפרק הסיום. אני מרוצה, גם אם היו נקודות קצת מופרכות (כמו שאמרת - איך אף אחד לא דרש בשלומם של הילדים/אייל/יעל/גנן/יונתן). ראינו סדרות שנגמרו רע מאוד - זו לא אחת מהן.
 

הדמר

New member
דנה, יש מצב מביאים אחד התסריטאים לתת תשובות?

האם יהיה אפשר לסדר את זה שיביאו את התסריטאים/כותבים שיענה לנו על השאלות?שייתן מידע?
 

דנה1982

New member
שאלה טובה ששווה בדיקה


 

י ע ל י ש

New member
לדעתי זאת חוצפה מה שעשו פה..

לקחו סדרה שמותחת אותנו מהפרק הראשון. כל פרק אנחנו במתח יותר ויותר..

ומסיימים את הסדרה שוב במתח והרבה דברים לא מוסברים?? מין זלזול בצופים. כשאתה צופה בתוכנית כ"כ מותחת אתה מצפה שמתישהו יספקו לנו את שבירת המתח הזה. אז אוקיי, רוצים לעשות עוד עונה, מקובל. אבל שיעשו את זה בצורה מכובדת כמו שבד"כ עושים- מחברים את כל החורים כשבסוף יש טריגר חדש שנותן פתח לעונה הבאה.
אבל כאן בנו עוד פרק מתח כאילו סיימו אותו באמצע עונה. השאירו הרבה דברים לא סגורים. זה נראה כמו פרק של לקראת סוף עונה אבל ממש לא האחרון. בחיי, מרגישה כאילו משכו אותי סתם עשרה פרקים על כלום. והכי מצחיק יהיה אם בסוף לא יהיה תקציב לעוד עונה ואז תשאר לנו תוכנית הזויה בלי פואנטה. אכזבה..
 

דנה1982

New member
דווקא להפך

סדרה שרוצה לבנות מתח לקראת העונה הבאה עושה בדיוק את מה שעשו כאן - השאירה את הצופים במתח ועם הרבה שאלות. "אבודים" סחבו ככה 6 עונות (ועד היום אף אחד לא מבין מה קרה שם)

דווקא כאן סגרו את רוב החורים - הבנו למה כל אחת מהדמויות הייתה מעורבת (אדם והחוטף הצעיר, אלה ואלכס, גיורא, השר) והמשפחה ניצלה. אם תהיה עוד עונה (אל תבנו על זה) הסיפור יהיה שונה לחלוטין ויתחיל מהנקודה שבה המשימה "הושלמה" וראש הממשלה נחשב למת.

הבעיה הגדולה היא שככל הנראה אין עוד עונה (שיקולי תקציב אבל לא רק, ככל שידוע לי). אם הסדרה הייתה נכתבת מראש כסדרה של עונה 1, אני מניחה שהיו בונים סוף שונה, קצת יותר "סגור". אם הסדרה נבנתה כמיועדת לעונה נוספת, אז הפרק הזה היה סיום אידאלי לעונה.
 
למעלה