סיוט של הורים- טלפון מהגן שהילד נפגע

סיוט של הורים- טלפון מהגן שהילד נפגע

אתמול בצהריים קיבלתי טלפון מהגננת, שבן השנתיים נפל בחצר ופתח את הראש. להפתעתי הגבתי יפה, ותוך כדי השיחה איתה כבר אירגנתי תיק, ניתקתי והתקשרתי לבנזוג שיבוא לאסוף אותנו לאבחון מהיר בקופת חולים (מהגן כבר דיברו עם המרפאה בקיבוץ, שאמרו לנסוע לשם). כמובן שדווקא אתמול האוטו היה בטיפול במוסך, ובנזוגי לקח אוטו ממישהו בעבודה, עד שהגיע אני כבר טסתי לגן. בדלת עוד הספקתי לפגוש את שני הגדולים שחזרו מוקדם מבית הספר כי דווקא אתמול 2 הייתה שביתה ברשויות המקומיות. השארתי להם הוראות ומחשב. ויצאתי. הילדון היה חיוור וקצת מסכן, עם חתך יפה בחלק האחורי של הראש וקרטיב מנחם ביד. הדימום כבר נפסק, אבל על השיער והבגדים שלו היו עדויות, כך שבדמיון כבר השלמתי את הסצינות החסרות.
בקופ"ח הרופא אמר שצריך לתפור, וטשטוש, ובית חולים... נסענו לרמב"ם. הקטנטן החליט להבהיל אותי, אז עשה קצת קולות של הקאה ואז נרדם באוטו...
ברמב"ם אמרו שדווקא לא צריך לתפור, ומספיק להדביק. ההדבקה לקחה שנייה וחצי, ונסענו הבייתה עם הוראה לא להרטיב (אוף! הילד מלוכלך ומסריח ואסור לחפוף!). בדרך הביתה ישן עוד כמה דקות, כשהגענו התעורר, ינק, ומיד התחיל להשתולל ולהתרוצץ. רק בשמונה וחצי בערב הצלחתי להרדים אותו.
היה מעייף.
 

adif11

New member
בריאות בריאות ורק בריאות


 
וואו, איזו סאגה! כל כך מפחידים הטלפונים האלה...

שמחה שנגמר בלחץ, קרטיב, ראש קצת מלוכלך וזהו
 

אמאyyy

New member
מפחיד...זוכרת את הטלפונים האלו

באמת נראה שיצאתם בזול, רק בריאות!
אחר כך הפחד הזה מתחלף בטלפונים מהמכשיר של הילד אבל לא הקול של הילד.
 
למעלה