סיור בתחנות שדרות ונתיבות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
סיור בתחנות שדרות ונתיבות

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
 

olli3

New member
מנהל
היו צריכים לבנות תחנת "בונקר" :)

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
היו צריכים לבנות תחנת "בונקר" :)
 

בועז ל

New member
הפתעה מס' 1

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
הפתעה מס' 1
יש אספלט ויש חניון. הנה הירידה אליו מכביש הכניסה לשדרות. בקרבת האקליפטוסים שבעומק התמונה ייבנה, כצפוי, מרכז קניות.
 

easylivin

New member
מיקום מצויין למרכז קניות: בסמוך לתחנה פרברית.

הפתעה מס' 1
יש אספלט ויש חניון. הנה הירידה אליו מכביש הכניסה לשדרות. בקרבת האקליפטוסים שבעומק התמונה ייבנה, כצפוי, מרכז קניות.
מיקום מצויין למרכז קניות: בסמוך לתחנה פרברית.
לחזור מהעבודה ברכבת, ישר לעשות קניות במרכז הצמוד ולנסוע הביתה.
 

בועז ל

New member
מסופון האוטובוסים.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
מסופון האוטובוסים.
הסדרי התנועה לתחנה נקבעים במסגרת פרויקט "שילובים".
 

בועז ל

New member
המסוף

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
המסוף
 

olli3

New member
מנהל
ובבאר שבע צפון יש פחות מקום מבשדרות...

ובבאר שבע צפון יש פחות מקום מבשדרות...
ועוד בשדרות אלו רציפי שיניים, הרבה יותר יעיל ממסלול שכשיותר משני אוטובוסים בו, הכל תקוע.

יפה, שמח לראות שהשכילו.
 

mister K

New member
השאלה היא האם באמת יהיו שם אוטובוסים...

ובבאר שבע צפון יש פחות מקום מבשדרות...
ועוד בשדרות אלו רציפי שיניים, הרבה יותר יעיל ממסלול שכשיותר משני אוטובוסים בו, הכל תקוע.

יפה, שמח לראות שהשכילו.
השאלה היא האם באמת יהיו שם אוטובוסים...
כיום המצב התח"צי בעיר שדרות הוא לדעתי הגרוע ביותר בארץ.
מוניות השירות שולטות בשירות לבאר שבע ולאשקלון וזאת בהיעדר שירות ראוי... כנ"ל לגבי מוניות הספיישל בתוך העיר.
 

olli3

New member
מנהל
הרכבת תוכל להחליף את האוטובוסים.

השאלה היא האם באמת יהיו שם אוטובוסים...
כיום המצב התח"צי בעיר שדרות הוא לדעתי הגרוע ביותר בארץ.
מוניות השירות שולטות בשירות לבאר שבע ולאשקלון וזאת בהיעדר שירות ראוי... כנ"ל לגבי מוניות הספיישל בתוך העיר.
הרכבת תוכל להחליף את האוטובוסים.
גם ככה להגיע לבאר שבע בבקרים זו חוויה לא נחמדה גם למשתמשי הרכב הפרטי (אלו שתקועים על טוביהו שפקוק מיום ליום יותר ויותר).

אבל לכל מי שיצטרך להגיע לאיזור האוניברסיטה, הרי הרכבת זה משובח :)

בשירות בין שדרות לנתיבות ובין שדרות לאשקלון, לטעמי האוטובוסים יהיו יותר רלוונטיים.

בהקשר של פרוייקט שילובים. הפרוייקט לא רע, חברת AVIV AMCG היא האמונה על פרוייקט שילובים ובסך הכל, היא עושה עבודה לא רעה. אני מניח שיהיו קווים אזוריים מ/אל תחנת הרכבת.
 

mister K

New member
הרכבת תשפר ללא עוררין את השירות הבינעירוני.

הרכבת תוכל להחליף את האוטובוסים.
גם ככה להגיע לבאר שבע בבקרים זו חוויה לא נחמדה גם למשתמשי הרכב הפרטי (אלו שתקועים על טוביהו שפקוק מיום ליום יותר ויותר).

אבל לכל מי שיצטרך להגיע לאיזור האוניברסיטה, הרי הרכבת זה משובח :)

בשירות בין שדרות לנתיבות ובין שדרות לאשקלון, לטעמי האוטובוסים יהיו יותר רלוונטיים.

בהקשר של פרוייקט שילובים. הפרוייקט לא רע, חברת AVIV AMCG היא האמונה על פרוייקט שילובים ובסך הכל, היא עושה עבודה לא רעה. אני מניח שיהיו קווים אזוריים מ/אל תחנת הרכבת.
הרכבת תשפר ללא עוררין את השירות הבינעירוני.
השאלה היא מה יהיה עם השירות העירוני והאזורי.
 

easylivin

New member
איפה משרד התחבורה? איפה העירייה?..

השאלה היא האם באמת יהיו שם אוטובוסים...
כיום המצב התח"צי בעיר שדרות הוא לדעתי הגרוע ביותר בארץ.
מוניות השירות שולטות בשירות לבאר שבע ולאשקלון וזאת בהיעדר שירות ראוי... כנ"ל לגבי מוניות הספיישל בתוך העיר.
איפה משרד התחבורה? איפה העירייה?..
 

easylivin

New member
מצפה שהעירייה תעבוד *עכשיו* באינטנסיביות

רחוק להם שדרות...
מצפה שהעירייה תעבוד *עכשיו* באינטנסיביות
מול המשרד כדי שעם פתיחת התחנה יהיו בשדרות קווים מזינים הולמים לרכבת. ומקווה שהציפייה שלי לא נאיבית מדי...
 

בועז ל

New member
מראה כללי של החניון.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
מראה כללי של החניון.
כזכור מהסיור הקודם: 125 מקומות חניה הוכשרו בשלב הנוכחי, 225 נוספים בשלב ב'.
 

amit1270

New member
בנוסף אמור להיסלל שם שביל אופניים

מראה כללי של החניון.
כזכור מהסיור הקודם: 125 מקומות חניה הוכשרו בשלב הנוכחי, 225 נוספים בשלב ב'.
בנוסף אמור להיסלל שם שביל אופניים
שיוביל עד למכללת ספיר (לא יודע לגבי חיבור לעיר שדרות עצמה).
 

בועז ל

New member
חיפוי האבן

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
חיפוי האבן
עבודת החיפוי מצריכה השקעה גדולה מהרגיל. מדובר בפלטות אבן כבדות, שכל אחת מהן מורמות ע"י מנוף. קושי נוסף: אדריכל התחנה חובב שיפועים מושבע, ואלה לא חסרים מחוץ ובתוך התחנה. כך למשל, באולם הנוסעים קיימים שלושה שיפועים שונים בתקרת האולם. גם החדרים הפנימיים זוכים לקירות משופעים. סביר להניח שטייחי התחנה ועובדי החיפוי אינם חבריו של האדריכל בפייסבוק...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה