העלתי תמונות שלו ביוני האחרוןNanjing-Hangzhou-Ningbo
עוד מלון שאף אחד לא מבקר בוקצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול
והפעם: קו רכבת מהירה (עד 350 קמ"ש) בסין. בגלל שקשה לקחת מהסינים דוגמה לגבי דאגה לבריאותם של האזרחים- אפשר להסתפק בהשוואת כבלי החשמל של הרכבות להדמיות הזוועה מחיפה ולכבלי מתח גבוה רגילים שמופיעים בחלק גדול מהתמונות.
האוכל שם מעולה!עוד מלון שאף אחד לא מבקר בו
בגלל כבלי החשמל הקרובים,
http://www.shangri-la.com/tainan/fareasternplazashangrila/photos-videos/
תמונות קשות, יונית!קצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול
והפעם: קו רכבת מהירה (עד 350 קמ"ש) בסין. בגלל שקשה לקחת מהסינים דוגמה לגבי דאגה לבריאותם של האזרחים- אפשר להסתפק בהשוואת כבלי החשמל של הרכבות להדמיות הזוועה מחיפה ולכבלי מתח גבוה רגילים שמופיעים בחלק גדול מהתמונות.
בועז תודה!תמונה אחרונה לפני ההפסקה. אחזור מאוחר יותר
הערב אי"עם תמונות נוספות מתחנת נתיבות. עמיתוש: אתה מוזמן לסיים את פרק ב' אם רצונך בכך.
תודה רבה בועז ועמית!!!תמונה אחרונה לפני ההפסקה. אחזור מאוחר יותר
הערב אי"עם תמונות נוספות מתחנת נתיבות. עמיתוש: אתה מוזמן לסיים את פרק ב' אם רצונך בכך.
תמונה אחרונה לפני ההפסקה. אחזור מאוחר יותר
הערב אי"עם תמונות נוספות מתחנת נתיבות. עמיתוש: אתה מוזמן לסיים את פרק ב' אם רצונך בכך.
תודה! האם ניתן להוסיף את התמונה הראשית לויקיסיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.
מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.
לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
בהחלט! כל התמונות שאני מצלם ניתנות לשימושתודה! האם ניתן להוסיף את התמונה הראשית לויקי
לויקיפדיה, בערך על תחנת שדרות?
(אני אשמח לעשות את זה בעצמי, אך כל עוד לא תצהיר שאתה מוותר על זכויות יוצרים עליה, או לפחות מאשר לשים אותה, לא אוכל לעשות זאת)
תודה רבה, בועז ועמית!סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.
מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.
לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
תודה על התמונות המרהיבותסיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.
מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.
לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.
מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.
לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
בועז ועמית תודה ענקית לכם!סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.
מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.
לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
תמונות מעולות, תודה רבה!סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.
מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.
לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
גם אני חששתי מ"חתיכת הליכה" לפני הביקורתמונות מעולות, תודה רבה!
נראה שלנוסעים בקו הזה תהיה חתיכת הליכה ממבנה התחנה ועד לרציף המיוחל.. זאת לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה בארץ..
באירופה הרבה פעמים תחנות הרכבת והרציפים שלהן נמצאים פחות או יותר על הרחוב ונגישים במהירות..
מה ביחס למרחק של התחנה מהעיר עצמה?גם אני חששתי מ"חתיכת הליכה" לפני הביקור
בפועל (לפי התרשמותי הסובייקטיבית) זה לא נורא בכלל.
תחנת שדרות מפתיעה בעיצוב ברמה גבוהה ומענייןסיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.
מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.
לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
וואו תודה רבה לשניכם!!סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.
מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.
לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.