סיור סליחות בצפת

underzero

New member
סיור סליחות בצפת

לפני כמה שנים נכנס טרנד חדש לשוק - סיור סליחות במקומות קדושים, כמובן במהלך 40 ימי הסליחות. למרות שאני לא אדם דתי (ואני מעדן את דברי), עדיין אם יש משהו שאני אוהב זה מסורות, ולא רק של היהדות. יש משהו קסום במנהגים של הדתות והעדות השונות. חשבתי לארגן מפגש הכולל סיור רגלי בצפת, בין חמישי לשישי, בדיוק לפני יום כיפור. כמובן שקצב הרכיבה 250 רגוע. האם יש פרטנרים?
 

underzero

New member
סליחה על הבורות

א. מי זה א.ר?? ב. איך זה שלא שאלת אם התפקדתי? :)
 

אהוד א1

New member
למה שיעניין אותי אם התפקדת?

מאבק של אבא שלי? מה שתבשלו תאכלו.
 

underzero

New member
השרשור הוא על סיור סליחות

ובכל זאת, כיוון שכל תגובה שלך בפולגז מתחילה ב- "כבר התפקדת", פשוט השתעשעתי כאן. סליחה עם נפגעת.. זה היה בהומור. מעבר לזה, מעדיף להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לפורום זה, ועל כן לא אגיב על "מה שתבשלו תאכלו". אני כרגע בונה "מסלול" לצפת. עוד מעט אעלה אותו.
 

rusti james

New member
אם אתה לא יודע מי זה א.ר.

אז איך אתה יודע שזה לא קשור לנושא השרשור
ובקשר להתפקדות שלך (אני מבין שלא טרחת), ולערבוב ופוליטיקה ובישולים, אז חביבי, תשאר נקי ויפה ונפש ונפגש בפקק הענק שעוד יגיע.
 

מיצו

New member
טוב אבל מה הקשר? הבנאדם רוצה לארגן

סיור בצפת, בא א1 ותוקע לו את א.ר, שזה לכל הדעות תקיעה תקיעה, יותר גרוע מפפילומה, יותר נורא מהרפס וגינאלי, יותר חרא מקנדילומה, יותר באסה מלהיות עם דלקת באפנדיציט באמצע מדבר סהרה, כשכל מה שיש לך ביד זה אולר לדרמן ומראה קטנה.
 

rusti james

New member
צודק!!1!

בוקר טוב גם לך. אמנם עם אולר, מסטיק ושפם אפשר לעשות אפילו 'פייפר' (זהו-זה, על מקגייור) אבל אפילו אם רק ישאירו את
בצפת {או על גבול סוריה -עדיף} כבר הרווחנו.. אגב, אלו השעות של
ואני לא רואה/קורא אותו כאן, אולי הוא לא התעורר מהשעון?? והאמת, בעיקר רציתי לענות לפותח השרשור החולם בעמידה בנושא ההתפקדות, עכשיו שהוא בעצמו העלה את הנקודה.. שבת טובה
 

מיצו

New member
אגב פסטרמה ומהדק משרדי,

העניין עם האפנדיציט בוצע בעבר. אמנם לא בסהרה אלא במהלך משלחת סובייטית לאנטרקטיקה. הרופא של המשלחת - ד"ר ליאוניד רוגוזוב - איבחן את עצמו עם דלקת תוספתן חמורה שהיתה עשוייה להרוג אותו במהירות. בלית ברירה, עם הרדמה מקומית, מראה, וסט כלי ניתוח, הוא ביצע בעצמו ניתוח להסרת התוספתן.
 

underzero

New member
לא עניינך!

החלטה להתפקדות, כמו גם ההתפקדות עצמה הינה עניין שלי, ושלי בלבד. פתחתי שרשור בנושא סיור סליחות. רוצים לבוא? יופי. לא רוצים? גם בסדר. אין קשר ליפי נפש. כן יש קשר לנושא. רוצה להתעסק בפוליטיקה? אין בעיה, פתח שרשור מתאים ואתייחס שם.
 

rusti james

New member
../images/Emo31.gif סע,סע לצפת יש לך מה לבקש סליחה

לא אני העלתי את נושא ההתפקדות בשרשור זה - אלא אתה. ועוד בתור 'הסתלבטות על אא1. אז עם כל מעט הכבוד שיש לי אליך (בגלל שאני מכיר אותך רק מחלופת דברים זו) לך תשן על האף וגם י"י
 

underzero

New member
מכיוון שאתה מתעקש להפוך את השרשור לפוליטי

אני מוותר על התענוג המפוקפק הזה. כפי שרשמתי, לא כולם צריכים לדעת אם התפקדתי או לא. בשביל זה יש ה"פ. יש זכות גדולה במדינה - זכות החשאיות בחופש הבחירה. ואני שומר עליה, למרות התעקשותך. מאחל לך כל טוב, שנה עברית טובה וחתימה טובה. אישית בכיפור אטייל ברמה"ג, אטבול במימיה הנעימים של הכנרת, אהנה מכבישים (יחסית) פנויים, ולא אפריע לשכנים שלי. אבל זה כבר מתאים לשרשור אחר :)
 

rusti james

New member
לא חשבתי שתענה

אבל אם כבר ענית, אין קשר בין מה שתבחר לכנסת (בחשאיות)לבין התפקדות דרך מטה המאבק (כי זה שני דברים שונים)- אבל זה באמת לא נושא השרשור, אני בטוח שיכולת כבר מזמן לקרוא עלכך ולהבין/ לשאול ולקבל תשובות. מי שלא רוצה להבין - לא מבין.
כשאתה משתטח על קברות הצדיקים, תבקש מריבון עולם סליחה גם על הכפירה שבנסיעה ביום כיפור {אני חילוני מובהק - אבל לא צבוע} שנה טובה גם לך וכל מה שאמרת
 

underzero

New member
לגבי נושא ההתפקדות - ידוע, מוכר

בנוגע לצביעות, יוצא לפני כיפור. השכנים שלי (משני צדדי) דתיים. לא רוצה שהטלויזיה תפריע להם. לומר שאני צבוע? מי שנשאר בבית, מבשל, וגורם לכשנים שלו ריר בפה - הוא צבוע. אני יוצא לפני כניסת החג, ולא מפריע לאף אחד.
 

rusti james

New member
איש הישר בעיניו יעשה

הצביעות אליה התכוונתי היא ללכת לסיור 'סליחות', שהוא מנהג דתי מאין כמוהו ומטרתו תבוצע רק עלידי מי שמקיים תרייג+שסע++ וגם לכפור בעיקר.. אני, כופר בולגרי שכמותי, לא פוסח על שני הסעיפים וגם לא מניח תפילין אף פעם מאותה הסיבה בדיוק: מה יש לי לומר נוסח לאלוהי כשאני (וגם הוא) יודע שאני לא מקיים שום דבר ממה שאני מקריא? אבל כאמור, אני דווקא בצד החילוני של המשוואה, מבחירה ומרצון, כך ש.. איש הישר בעיניו יעשה. רכיבות טובות בככל ורכיבה טובה לצפת בפרט, ד"ש ל'קדוש'.
 

underzero

New member
בנוגע לסיור

כתבתי שאני אוהב לראות מסורות ומנהגים. לא כתבתי שאני מאמין בזה. אנחנו טוחנים מים, כי לדעתי שנינו באותו ראש בנוגע לזה.
 

h a j b i

New member
החשאיות תקפה בבחירות בלבד

לכנסת, לראות הממשלה (היום כבר אין) או לרשויות המקומיות. היא אינה תקפה על התפקדות למפלגות ולמיטב ידיעתי שום דבר לא מונע מאחת המפלגות לפרסם את רשימת חבריהן בכל רגע (לא שהם יעשו את זה). לא שזה משנה משהו.
 

underzero

New member
לא מדוייק

צריך לקבל את ההסכמה של האדם שאת שמו צריך לפרסם. זאת הסיבה שעל כל טופס שאתה חותם תמיד חשוב לקרוא את האותיות הקטנות שבדרך כלל רשום שאתה מסכים לפרסום נתוניך. אגב, אני תמיד מוחק את השורה המטופשת הזאת מהטפסים האלו וחותם ליד.
 
למעלה