סיכום הופעה בלבונטין 7 ת"א - 27.03.09

gellerj

New member
סיכום הופעה בלבונטין 7 ת"א - 27.03.09

נעים לי לחזור שוב ללבונטין 7, גם כי ההופע הקודמת שם הייתה מוצלחת במיוחד, וגם כי כשאני מגיע למקום, אני עובר תמיד בגן החשמל הצמוד ממש, ונזכר בפעם הראשונה שראיתי את ערן, באירוע של "שירה על הדרך". ההופעה היום הייתה מעולה, כהרגלם של ערן והלהקה. הפלייליסט לפניכם: 1. קיץ 2. גלגל 3. המכסה הירוק 4. על קו העימות 5. עלבון 6. החיים 7. ערב ב' כסלו 8. לשטוף 9. הג'ינס הנמוכים 10. אליסה + קרבות תרנגולים 11. הוא והיא 12. כרמלה גרוס ואגנר 13. בלילות של ירח מלא 14. ערב חולה 15. Rush Time 16. פרפרי תעתוע 17. רטוב וחם הדרן 18. בחוץ 19. נערת רוק 20. בחצרות בחושך 21. פרח שחור בפלייליסט המודפס הופיע בהדרן "עץ" שלא בוצע, אבל נערת רוק היה מעין בונוס. אחרי לשטוף ערן אמר ש"אחרי הניקיון הזה, אנחנו עוברים לשיר יותר מלוכלך, פה הסדינים מוכתמים" - וזו אולי הייתה הפעם הראשונה שהתאכזבתי למשמע הפתיחה של "הג'ינס הנמוכים", אחרי שהרצתי בראש את "עד תודבר המחלה". זו גם ההופעה הראשונה שלי בה ערן לא מבצע את "תמונה אימפרסיוניסטית". מיותר לציין כמה נהניתי מ"בחצרות בחושך", שערן ביצע למרות שהיו הרבה זעקות ל"בטי" דווקא. סופ"ש נעים ושבוע טוב לכולם!
 
יווו, איזה כייף לך :))

כמה זמן שלא ראיתי הופעה כזו... מתגעגעת. באמת היה גלגל? (כבר הייתי בהופעות בהן היה בפלייליסט וערן התעלם באלגנטיות... ואני אוהבת את השיר הזה מאד) ו"בחצרות בחושך" ואוו. ואוו! הוא לא מבצע אותו בצפון בכלל, כייף לך!!! נערת רוק, מחזיר אותי מליון שנה אחורה, איזה שיר... הוא בטח ביצע אותו כל כך נפלא... אני נהניית לדמיין..... . בקיצור, מקנאה בך וצריכה גם! יש משהו באופק?
 

michali36

New member
את נערת רוק הייתי רוצה לשמוע בביצוע שלו,

בטח היה מדהים. הלוואי שיחזור על זה. כמה שיותר, אאל"ט גם בהופעה במיוזיק רום בשבוע שעבר הוא ביצע את גלגל.
 

osn

New member
באמת סטליסט מעולה

לצד החזרה ל"חותך", נראה שהוא מוותר לאחרונה על שאר השירים החדשים... וזה קצת חבל:( אבל נשמעת אחלה הופעה, ואני מקווה להיות מתחישהו בלבונטין הזה.
 
למעלה