סיכום השבוע בלה לה לנד.....

moshavnikit

New member
אין לי אפשרות לראות את זה במהלך השבוע

אז ראיתי היום את ארבעת הפרקים של השבוע.. הפרקים הצחיקו אותי הרבה פחות מהפרקים של השבוע שעבר, למרות שעדיין זו אחלה סדרה בעיני! איכשהו הגעתי לפרקים של השבוע כשיש בי המון רחמים כלפי דודו, עם כמה שהוא הביא את זה על עצמו.. וזה שמראש לא כ"כ סבלתי אותו, לפרקים של השבוע הגעתי עם המון אמפתיה. גם הוא היה עם משה פרץ בלהפיל את המליון ובעקבות הצפייה בו בלה לה לנד זה היה נורא קל לזהות את החוסר ביטחון שלו וגם היו כתבות.. על זה שהוא עשה טעות, הוא יוצא גרוע ולמה הוא היה צריך לעשות את זה לעצמו.. אז הפרקים של השבוע ללא קשר לרחמים שלי כלפיו, עשו איתו קצת יותר חסד. מה אהבתי? אני אנסה להגיד מילה טובה על כל אחד: את הצבע החדש של אתי לוי בשיער, את אלון דה לוקו המהמם - פשוט את כולו מאוד ריגש כשדיבר על הבת שלו, דוד אהרון - הפזמון בשיר באנגלית והדואט עם ג'ולייטה, ג'ולייטה - היא מתוקה ומוכשרת "אבי מנופים"
, אביהו - הביצועים שלו נפלאים אפילו שהוא לא אחד הזמרים הכי טובים בארץ, זהבה בן - האיפוק שלה כלפי השטויות של אחותה מרשים בעיני. מה שנאתי? דודו אהרון כותב שיר ב-10 דקות, בגלל זה זו הרמה של הטקסטים בזמר המזרחי. מוגזם או מופרך - הדייט של אביהו מן הסתם, מאיפה היא באה זאתי פתאום?
 

sherry11

New member
אז ככה. . .

אני באמת אוהבת א כולם..אביהו,דודו,אלון,זהבה אבל עד שזה מגיע לג'ולייטה כאילו הבחורה עפה על עצמה בטירוף...סבבה היא באמת יפה....אבל לא פצצה כאילו שאפשר להתעלף שרה יפה והכל... אבל האף שלה יותר מדי גבוהה...מטומטמת כזאת!!!
 
למעלה