סיכום סופ"ש. רוצים?

Dark Fariy XD

New member
סיכום סופ"ש. רוצים?../images/Emo66.gif

אני חושבת שזה היה חסר...
שיר השבוע של גרין גיי:
שיר השבוע שאינו של גרין גיי:
להקת\אמן השבוע:
אלבום השבוע:
אדם שעשה לכם את השבוע:
משהו טוב שקרה השבוע:
משהו רע שקרה השבוע:
מאכל השבוע:
ההתחדשות השבועית:
ציטוט שמאפיין את השבוע:
ציטוט שעשה לכם את השבוע:
לינק/אתר השבוע:
סרט/סדרה/ספר השבוע:
סתם עוד משהו שבא לכם לספר על השבוע ואין עליו שאלה: שבוע הבא
משהו שאתם מחכים לו השבוע:
משהו שאתם לא מחכים לו השבוע:
משהו שאתם מקווים שיקרה:
אדם שאתם רוצים לראות השבוע:
שיר שפתחתם איתו את השבוע:
סתם עוד משהו שבא לכם לספר על השבוע הבא ואין עליו שאלה:
ולסיכום-
שיהייה שבוע טוב לכולנו!
 

Almighty Efraty

New member
../images/Emo215.gif../images/Emo183.gif

שיר השבוע של גרין גיי: Good Riddance שיר השבוע שאינו של גרין גיי: המון המון המון!
להקת\אמן השבוע: גם המון
אבל נגיד טוקיו. אלבום השבוע:Back to Black-Amy WInehouse
אדם שעשה לכם את השבוע:אני. משהו טוב שקרה השבוע:
עזבו..
משהו רע שקרה השבוע: אותו הדבר הטוב. שניהם היו ככה ככה. מאכל השבוע:-- ההתחדשות השבועית:
ציטוט שמאפיין את השבוע:
ציטוט שעשה לכם את השבוע:
לינק/אתר השבוע:http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=314 סרט/סדרה/ספר השבוע:דקסטר!
סתם עוד משהו שבא לכם לספר על השבוע ואין עליו שאלה:
שבוע הבא משהו שאתם מחכים לו השבוע:סופ"ש
וחנוכה כמובן! משהו שאתם לא מחכים לו השבוע:
משהו שאתם מקווים שיקרה:
אדם שאתם רוצים לראות השבוע:את המשפחה שלי
או מוכרת מחנות בגדים (אני רוצה לקנות עוד בגדים) שיר שפתחתם איתו את השבוע:Whore-Eatliz סתם עוד משהו שבא לכם לספר על השבוע הבא ואין עליו שאלה:
ולסיכום- נמאס לי משבועות משעממים.
 

Almighty Efraty

New member
../images/Emo215.gif../images/Emo183.gifמשהו שאני מקווה שיקרה:

שנחזור ללימודים. נ מ א ס לי לשבתי בבית כל היום. אני לא יכולה יותר!
 

Chen Shesek

New member
בשבוע-שבועייים-שלושה

הראשונים היה ממש ממש כיף. אחרי זה הבנו שזה פוגע בנו ורק מזיק ואין הרבה מה לעשות. אז הולכים לתל אביב, אז נפגשים, ומה? כמה אפשר כבר? אני קמה באמצע הצהריים ונמאס לי!
 

mogili

New member
אללה.

שיר השבוע של גרין גיי: TOYL שיר השבוע שאינו של גרין גיי: הלילות הקסומים. חרשנו עליו! יצא כזה טוב להקת\אמן השבוע: המכשפות/ בלינק אלבום השבוע: עד העונג הבא אדם שעשה לכם את השבוע: אנשים למיניהם במוסד משהו טוב שקרה השבוע: מוסד בכלליות ושניגנו את ה"לילות הקסומים"! יצא ממש טוב! משהו רע שקרה השבוע: הברזתי מהעבודה, מה שתיכננו לט'ניקים בלילה יצא מחורבן מאכל השבוע: פלאפל ההתחדשות השבועית: - ציטוט שמאפיין את השבוע: - ציטוט שעשה לכם את השבוע: - לינק/אתר השבוע: - סרט/סדרה/ספר השבוע: כרגיל. חברים וה"פ סתם עוד משהו שבא לכם לספר על השבוע ואין עליו שאלה: היה מצויין שבוע הבא משהו שאתם מחכים לו השבוע: לימודים, טיול חנוכה!!!!!!!1, לראות אנשים משהו שאתם לא מחכים לו השבוע: יום שני משהו שאתם מקווים שיקרה: לראות אנשים מסויימים אדם שאתם רוצים לראות השבוע: אהמ. כל מיני שיר שפתחתם איתו את השבוע: - סתם עוד משהו שבא לכם לספר על השבוע הבא ואין עליו שאלה: טיול חנוכה!!!!1 ולסיכום- ?
 

Dark Fariy XD

New member
סיכום../images/Emo66.gif

שיר השבוע של גרין גיי: אממ... WMUWSE שיר השבוע שאינו של גרין גיי: ממ...אני חושבת ש TBDT של אבריל להקת\אמן השבוע: - אלבום השבוע: - אדם שעשה לכם את השבוע: ממ...הבנים בקבוצה שלי. בערך. משהו טוב שקרה השבוע: אממ... כלום משהו רע שקרה השבוע: רבתי עם ידיד שלי מאכל השבוע: פויקה
ההתחדשות השבועית: כלום ציטוט שמאפיין את השבוע: אממ....לא. אין ציטוט שעשה לכם את השבוע: - לינק/אתר השבוע: - סרט/סדרה/ספר השבוע: אראגון. מומלץ לכולם סתם עוד משהו שבא לכם לספר על השבוע ואין עליו שאלה: נופ. שבוע הבא משהו שאתם מחכים לו השבוע: מחנה אימונים!!! משהו שאתם לא מחכים לו השבוע: מחנה אימונים.
משהו שאתם מקווים שיקרה: אהבה? אדם שאתם רוצים לראות השבוע: יוני. ואת כולם
שיר שפתחתם איתו את השבוע:TOYL סתם עוד משהו שבא לכם לספר על השבוע הבא ואין עליו שאלה: הולך להיות לי שלושה ימים מטורפים עם 7 בנים. תאחלו לי הצלחה? ולסיכום- סתם עוד שבוע שיהייה שבוע טוב לכולנו!
 

Chen Shesek

New member
../images/Emo187.gif../images/Emo183.gif../images/Emo187.gif../images/Emo183.gif../images/Emo187.gif

שיר השבוע של גרין דיי: אין נדמה לי. שיר השבוע שאינו של גרין דיי: היי של הפיקסיז! והיר קאמז יור מן להקת\אמן השבוע: פיקסיז אלבום השבוע: דוליטל אדם שעשה לכם את השבוע: לא יודעת משהו טוב שקרה השבוע: באר שבע, באו אליי חברים משהו רע שקרה השבוע: באו אליי חברים והיה משעמם מאכל השבוע: אתם לא רוצים לדעת ההתחדשות השבועית: אין.. אולי קניתי אוכל ציטוט שמאפיין את השבוע: "זה לא בטל בשישים, זה בטל בשבעים!" ציטוט שעשה לכם את השבוע: למעלה לינק/אתר השבוע: אין סרט/סדרה/ספר השבוע: סרט "סודי ביותר", מומלץ!! וגם מיליון דולר בייבי שראיתי אתמול בערוץ 10. סתם עוד משהו שבא לכם לספר על השבוע ואין עליו שאלה: סיינפלד בא ונפגש עם כל העולם ואחותו חוץ ממני! שבוע הבא משהו שאתם מחכים לו השבוע: נמממ... אין ממש. משהו שאתם לא מחכים לו השבוע: שהוא יהיה כמו הקודם. משעמם וחסר תכלית בעליל משהו שאתם מקווים שיקרה: מה שאפרת אמרה אדם שאתם רוצים לראות השבוע: חברה שלי שלא ראיתי המון זמן בגלל השביתה המזדרגגת (
) הזאת. שיר שפתחתם איתו את השבוע: נממ... something של הביטלס סתם עוד משהו שבא לכם לספר על השבוע הבא ואין עליו שאלה: אין ולסיכום-
 

דוראן2

New member
אני

שיר השבוע של גרין גיי:longview שיר השבוע שאינו של גרין גיי:אין להקת\אמן השבוע:green day אלבום השבוע:dookie אדם שעשה לכם את השבוע:רן ארז משהו טוב שקרה השבוע:קיבלתי את DOOKIE משהו רע שקרה השבוע:מבחן במתמטיקה מאכל השבוע:פיצה ההתחדשות השבועית:אין ציטוט שמאפיין את השבוע:בסוף יהיה טוב ואם לא יהיה זה לא הסוף ציטוט שעשה לכם את השבוע:אין לינק/אתר השבוע:היפופוטם סרט/סדרה/ספר השבוע:ערפילי אבלון משהו שאתם מחכים לו השבוע:מסע גרעיני נחשון של בני עקיבא משהו שאתם לא מחכים לו השבוע:אין משהו שאתם מקווים שיקרה:שתמשיך השביתה שיר שפתחתם איתו את השבוע:burn out
 
פעגלךעףלעל ../images/Emo163.gif

שיר השבוע של גרין גיי: - שיר השבוע שאינו של גרין גיי:כלבה-M.e.s.s להקת\אמן השבוע: דה יוזד אלבום השבוע:The Used אדם שעשה לכם את השבוע: לאדעת כל אחד מצא דרך לעצבן אותי ביום כזה או אחר משהו טוב שקרה השבוע: תכנון מעבר... צבע לחדר.. וכו' וכו'. משהו רע שקרה השבוע:
מאכל השבוע: לאדעת ההתחדשות השבועית: בגדים ציטוט שמאפיין את השבוע: "אין לך פות" [עמוק] ציטוט שעשה לכם את השבוע: "סתום את הפנים המטונפות שלך, דופק דודים" לינק/אתר השבוע: לארוצה סרט/סדרה/ספר השבוע: סאות'פארק הסרט סתם עוד משהו שבא לכם לספר על השבוע ואין עליו שאלה: לא באלי שבוע הבא משהו שאתם מחכים לו השבוע: להמשיך לספור ימים, חופש חנוכה, עבודה, לצאת מהביתתתתתתתתת, להפסיק לאכול מוצרי חלב עכשיו כשהעניין עם החלב סויה הסתדר. משהו שאתם לא מחכים לו השבוע: שעוד אנשים יספרו לי כמה קשה להם, שאני אספר לאנשים כמה קשה לי, לעבוד בלי לקבל תמורה, לשמוע אנשים אומרים דברים מפגרים ולא למצוא שום דבר שנון לומר להם, או במילים אחרות-בצפר. משהו שאתם מקווים שיקרה: שהמורה לתולדות תידרס אדם שאתם רוצים לראות השבוע: לא אתכם שיר שפתחתם איתו את השבוע: כלבה-M.e.s.s סתם עוד משהו שבא לכם לספר על השבוע הבא ואין עליו שאלה: אני מסכנה, צריך לרחם עליי. ולסיכום- זה הסיכום שלי.
 
למעלה