סימן חזק מאד לדעתי לתחתית הוא מחיקות של UBS

מצב
הנושא נעול.

lernery

New member
סליחה - אתה בדקת גם את 2000-2002?

נראה חברה בהחלט יציבה
הם מיקדו את עצמם יפה ונראה שההנהלה יודעת מה היא עושה לגבי עונתיות, לא ראיתי תנודתיות גבוהה במיוחד, וגם הרווח הגולמי נשאר דומה בכל התקופת מעל 55% בסך הכל יש גידול, בין השנים , שוב פעם, לא משהו היסטרי. נראית חברה יציבה הם מחלקים דיוודנד נחמד. לא בדקתי את המכפיל ואני גם לא יודע מה המקובל לענף לדעתי איתות הכניסה צריך להיות אם המכפיל שלהם יהיה נמוך מזה המקובל בענף כי החברה נראית חברה יציבה וטובה, להבטיח הפתעות נראה שקשה. מה אתה חושב ?
סליחה - אתה בדקת גם את 2000-2002?
ו-96-98? כדי לבדוק עונתיות אתה צריך לבדוק תוצאות במיתון, לא תוצאות בהתרחבות...
 

dw2322

New member
שופרסל שמה צלב על הראש שלהם

אני ייתן לך דוגמאות, ואני לא מדבר על אופציות
שמוגבלות בזמן. אבל אפשר לקחת את דבריי לעניין היצמדות למדדים. ולדוגמא של מנייה שאני מושקע בכתבי אופציות שלה בצורה חזקה. מניית גולף: חברה ישראלית שכל עסקיה מתנהלים בישראל. השוק מתמחר אותה במכפיל 7.5 לערך כאשר כל שנה היא מראה צמיחה ותוצאות עדיפות על השנה הקודמת. היא מחלקת דיבידנדים יפים ועם הנהלה מחושבת וטובה. כל שנה פותחים עוד כמה סניפים ומגדילים את ההיקפים. לפני חצי שנה השוק תימחר אותה לפי מכפיל 12 ומאז ירדה ב30%. עכשיו תסביר לי למה? שינויים בשער הדולר רק עושים לה טוב- היא יבואנית. וכמו כן כל השנים עושה הגנות למקרה של עליות חדות במטבע חוץ. יש לה כסף בקופה שעליו היא עושה רווחי מימון לא רעים בקיצור מושלם. עכשיו עם התיאוריות הכלכליות שלך תסביר לי מה קורה שם. ואז תגיד לי אם זה לא אובר שוטינג.
שופרסל שמה צלב על הראש שלהם
 
../images/Emo45.gif

תלוי
אם המטרה היא להיות כלכלן אז כן, אם לעשות כסף מהשוק אז הייתי מוותר על כלכלה (כספים, מימון, וכו' וכו') וממליץ בחום על פסיכולוגיה.
 

KobeRider

New member
ראה כאן

סימן חזק מאד לדעתי לתחתית הוא מחיקות של UBS
שימו לב לנתונים הבאים- UBS מחק ברבעון 17 מיליארד כאשר הצפי היה למחיקות של 11 מיליארד. וכמה מפתיע הבורסה בציריך במקום להתרסק עולה כרגע ב1.8%. זה בדיוק מחזק את מה שכתבתי בהודעה אחרת. הכל כבר מתומחר והודעות שליליות כבר לא כל כך מרגשות. שימו לב לכך ואל תגידו שלא התרעתי. כל הפוטניקים ראו הוזהרתם. (אני לא משקיע באופציות מעוף זה לא רלוונטי לי) זה רק מערוף לצימחונית.חחחחח
ראה כאן
John Authers ב-FT.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה