סימנים כחולים מסביב לעיניים

haviv16

New member
סימנים כחולים מסביב לעיניים

שלום שמי חביב, לפני כשנה בערך, שמתי לב לכך שמסביב לשני העיניים שלי נהיו סימנים כחולים, מאין כחול כזה, הכחול הזה היה לי בולט הרבה יותר לאחר כחודשיים, ולאחר כמה חודשים נוספים הוא ירד לי קצת, מכיוון שהתחלתי פחות לאכול שטויות, אמרו לי שזה טבעי וזה נימים מתחת לעיניים,(צינוריות דם) אבל הדבר הזה כל פעם בא ונעלם, הוא בא לי כשאני אוכל במבה בעיקר, וזה מחמיר, וגם אם אני שותה המון חלב זה מחמיר ונהייה יותר כחול, אמרו לי שצריך לאכול טוב אבל איני יודע מה אני צריך לא לאכול, ואמרו לי לקחת כדורים בשם- "אצות אוקיינוס" (sea plasma) ואחרי זה זה יעבור. וברצוני להגיד שגם הסימנים האלה נותנים לפנים לקבל פרצוף עייף ומבנה עיניים שקוע. אני מאוד רוצה לדעת מה צריך לעשות בנידון תודה רבה.
 
כחול\שחור הן תופעות של רגישות למזון

שלום לך, הגוף שלך מראה לך את הרגישות וכדאי שתקשיב לו. כחול\שחור סביב העיניים הן תופעות של רגישות למזון, וגם של עומס על הכליות ו\או הכבד. ההבדל בין אלרגיות מזון לחוסר סבילות למזון, הוא בתגובה החיסונית, כי לעיתים אין נוגדנים למרות שיש חוסר סבילות למזון. כדאי לך להרחיק במבה (בוטנים) חלב ומרכיבים נוספים העושים לך את התגובה הזו. שווה לך לבדוק גם תירס. אגב בקמח התירס המשמש לקורנפלקס יש הרבה פעמים פטריות מיקרוסקופיות הגורמות לרגישות הזו.
 

Nargilyos

New member
גם לי את הכחול הזה

גם אני סובל מהכחול מתחת לעיינים. (בן 18). פתאום, באמצע החיים- זה התחיל להופיע לי... כמו שתיארו פה- סימנים כחולים מתחת לעיניים. אין לי מושג ממה זה. אני מנסה לחפש על זה מידע מה ניתן לעשות אך אני לא ממש מצליח. בכל אופן, התזונה שלי מאוד טובה, ככה שזה מוזר... האם זה מאלרגיה לתזונה? איך אני יכול לדעת מאיזה סוג זה אם כן? מה ניתן לעשות נגד זה? תודה רבה.
 

haviv16

New member
סימנים כחולים

אני חושב שאתה צריך ללכת לאבחנה. אי אפשר לדעת דרך האינטרנט, זה בלתי אפשרי. יש המון סיבות לזה אבל אחת הסיבות שיכולות להיות זה בגלל שלא אכלת טוב אולי אכלת יותר מדי שטויות כמו במבה ביסלי, שוקולד תקופה ארוכה או שאולי אתה אוכל המון ביצים, בוטנים וכל אלה אבל לדעתי אתה קודם כל צריך לעשות בדיקת דם לאלרגית מזון במידה ולא מצאו לך תפנה לאלרגולוג או לנטרופת. אני מקווה שזה יעלם לך להתראות כי אצלי זה עדיין לא נעלם.
 

אנילה1

New member
לפי ההגיון שלי. אם אני רואה שיש

מזונות שעושים לי כחול מתחת לעיניים הייתי מפסיקה לאכול את אותו מזון. גם שתיית אלכוהול עושה את זה, וגם חוסר שינה. אם זה ממשיך תלך לרופא משפחה ותבקש בדיקת תיפקודי כבד.
 
למעלה