סימס דוקטור הו, פרק 1 - "Infection"

מוגלי7

New member
סימס דוקטור הו, פרק 1 - "Infection"

אחת הסדרות האהובות עליי ביותר בטלוויזיה היא 'דוקטור הו'. כבר מלא זמן שאני חשבתי לעשות גרסאת סימס של הסדרה, עם דמויות ועלילה משלי, אך זה לא יצא לפועל. עכשיו, סוף סוף, החלטתי להכין פרק אחד ולראות איך תגיבו אליו. אם התגובות יהיו נלהבות, אכין עונה אחת מלאה ואולי אף יותר. אז צפייה מהנה, ואל תשכחו להגיב אם אתם רוצים המשך!
 

Nens333

New member
אני לא מכיר את הסדרה, אבל וואו!!!

באמת שאני לא אומר סתם, נראת כל כך הרבה השקעה בסרטון הזה, בחיים לא ראיתי סרטון סימס כל כך מושקע! ממש אהבתי את הצילום והאפקטים! אם בא לך לשמוע גם ביקורת בונה, אז אני חייב לומר שהכל היה נורא נורא יפה ומושקע, אבל הטקסטים (בלי קשר לעלילה עצמה, רק הטקסטים) קצת מכבידים, אפשר לעשות אותם קצת יותר מתוחכמים
באמת שכל הכבוד, מחכה לפרק הבא!
 

Sophalin

New member
בהחלט קבל ח"ח

ממש חזק, ביקורת: הייתי ממליץ לעשות את הקאטים (המעברים בין התמונות) מהירים יותר. הייתי ממליץ להמנע מקלוז-אפים על הדמויות המדברות - זה נראה רע שהן פשוט בוהות במסך כמו זומבים בלי להזיז ת'שפתיים וכאילו מדברות. נכון שזו מגבלה של הגרפיקה במשחק אבל בדיוק בגלל זה לא הייתי עושה קלוזאפים על פרצופים במקרים כאלה... ודבר אחרון - זה נעשה בSIMS2 נכון? רצוי לעבור לסימס 3 במקרים כאלה לדעתי. התנועתיות של הדמויות שם הרבה יותר טובה.
 

Nens333

New member
מסכים איתך

אבל רואים בברור שזה סימס 3- הפרצופים, הבגדים, התנועות...
 

Sophalin

New member
התכוונת

שרואים בבירור שזה סימס 2 - הפרצופים, הבגדים, התנועות, החפצים, הסביבה, הבית וכו'...
 

Nens333

New member
כן, הבנתי מה התכוונת

אני תיקנתי אותך כי אמרת שזה נראה סירטון שעשוי עם סימס 2, אמרתי לך שזה נראה בברור סרטון שנעשה בסימס 3, ולא סימס 2 כמו שראית...
 

tolii1

New member
ואוו

אני מתה על דוקטור הו!! ואוו זה יצא לך מזה יפה, ישבתי וראיתי את כל הפרק. עשית עבודה טובה חוץ באמת מהקטעים שהם כאילו מדברים אבל לא זזים כמו שאמרו לפניי, אבל באמת אין הרבה מה לעשות עם זה, ורואים שממש השקעת, נתת לי חשק לעשות גם איזושהי סדרה בגרסת סימס, מכחה כבר לראות את הפרק הבא.
 

tolii1

New member
אהה ורציתי גם לשאול

אתה עושה את הפרקים לפי הסדרה או שאתה ממציא לבד?, אני פשוט לא זוכרת שראיתי פרק כזה בסדרה...
 
למעלה