סיעני טרור.

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
אביתר....אין קשר בין הנושא

יוסי: אתה צודק 100%. בתור חוקר
של התופעה הזו במשך 25 שנה ובתור אדם שכתב הן עבודת גמר על הנושא בסיום תואר שני והן דוקטוראט על הנושא, אני יכול לבשר לך שהתיאוריה שלך יותר מנכונה. אילו לא היו משביתים בשנים האחרונות, אוטובוסים שגילם 7 או 8 שנים, ניתן היה להוסיף אותם לנסיעות ולתגבר את מירב הקווים. אני טוען כבר זמן רב שאורך חייו של אוטובוס מרצדס הינו למעלה מ-30 שנה ולדעתי זו מצטרפים מהנדסים בכל תחומי התחבורה. ההשבתה הזו מיותרת ונועדה להכניס ממון לכיסים של כל מיני פוליטיקאים. האמת מאוד כואבת אבל הצדק עימך באופן מוחלט וצריך להגביל את מס' הנוסעים באוטובוס. גם הד"ר אורי מילשטיין הביע בעבר דעה זו ואף הוכיח אותה. במקום להשבית, יש להוסיף אוטובוסים חדשים נוספים ולהשאיר את הישנים בעבודה. הטעות הכי קשה הינה הצמצום שעושות אגד ודן במס' האוטובוסים ובמס' העובדים. הן נאלצות לעשות זאת עקב הרפורמה המזוייפת שמתבצעת בשנים האחרונות שנועדה לגרום ליעול אבל מביאה עימה את העולם הרביעי בסגנון אפריקני המזכיר מדינה כמו צ'ד שאנו מתחילים להראות דומים לה מאוד... מישהו אמר פה השבוע שגם באירופה נהוג להשבית אוטובוסים לאחר 15 שנה וכי הם נבנים מראש לתקופה זו. אמש דיברתי בטלפון עם מנכ"ל מרצדס העולמי, שהוא מכר ותיק שלי והוא כמעט נפל מהכסא לשמע השטות הזו. בגרמניה עצמה נוסעים אוטובוסים בני 25 שנה בקווים המרכזיים של העיר פרנקפורט יחד עם אוטובוסים בני שנה ואין שום הבדל בין אלה לאלה. הכל זה עניין של תחזוקה. לא פעם אמרו לי הן באגד והן במפעל שגם כיום אוטובוסים מדגם 0305 מוגמרים ממודל 1973, יכלו לנסוע כיום בארץ ללא שום בעיות בטיחות וללא שום בעיות אחרות. הנידרפלור הוא תירוץ גרוע להחלפת אוטובוסים שהרי אין הוא נידרפלור ממש. הוא רק חצי נמוך רצפה והוא גורם לנזקים כלכליים כבדים באגד עקב מכות שהוא מקבל מהכביש ובעיות אחרות. תביט על קטרים למשל: קטרי G12 ישנים משנות ה-50 הרבה יותר אמינים מקטרים ספרדיים ממודל 1998. הם הפכו למחלצים לחדשים. זה המצב העצוב. פעם בנו טוב יותר הן קטרים והן אוטובוסים וכיום לצערי כדי לקבל אוטובוס מעולה, אתה צריך לשלם מחיר בשמיים. הסיטארו של מרצדס מאוד יקר אבל שווה כל יורו. באירופה הוא שולט ביד רמה ופלח השוק שלו הוא לערך פי 6 מהמקביל או מהחיקוי הנקרא מאן. באנגליה למשל, לא רוכשים מאן לאור ניסיון מר שהיה להם. במדינות ערב עשירות כמו במדינות המפרץ, רואים דומיננטיות של אוטובוסי מרצדס בשיעור המגיע לכדי 98 אחוז מסך כל האוטובוסים....יצאתי ולמדתי את כל מכלול הסיבות ואסכם במילה אחת: טענותייך נכונות והרבה מעבר לכך. בארץ לא עושים מספיק למניעה ויכולים לעשות בהשקעה לא רבה. יום טוב ותודה רבה על האומץ של דברייך הנכונים. סוף-סוף קם מישהו שרואה ומנתח את הדברים בצורה מדוייקת כמוך. קבל יישר-כח !
אביתר....אין קשר בין הנושא
שהוא מעלה לבין האיכות של הG12 או של הסיטארו ועם כל הכבוד, זה לא רלוונטי לדיון. היום יכול מחבל לעלות על אוטובוס עם 20 נוסעים, להתפוצץ עליו ולא להשאיר נוסע אחד בחיים והוא יכול לעלות על אוטובוס עם 80 נוסעים, להרוג 8 ולפצוע עוד 72... קח לדוגמא את הפיגוע בבאר שבע שנה שעברה.... על הB7L היו כ80 נוסעים, האוטובוס היה מלא כמעט עד הגג, אותו הדבר גם במ.א.ן 4093....בשני הפיצוצים נהרגו 16 נוסעים ונפצעו מעל 100 וזאת לאחר שחלק מהנוסעים הספיקו לרדת מאחד מהאוטובוסים... הנתון הזה מחזק את הטענה שלי, אוטובוס מלא הוא לא בהכרח אוטובוס שירהרגו בו יותר אנשים. לפי התאוריה של יוסי ושלך בבאר שבע היו צריכים להיהרג 100 איש. קח את הנתונים האלה, תוסיף אותם למחקר ותראה אם זה תואם את המסקנות. אני בטוח שלא.
 
נסדק מזמן. אוטובוס מלא מסוכן הרבה

אביתר....אין קשר בין הנושא
שהוא מעלה לבין האיכות של הG12 או של הסיטארו ועם כל הכבוד, זה לא רלוונטי לדיון. היום יכול מחבל לעלות על אוטובוס עם 20 נוסעים, להתפוצץ עליו ולא להשאיר נוסע אחד בחיים והוא יכול לעלות על אוטובוס עם 80 נוסעים, להרוג 8 ולפצוע עוד 72... קח לדוגמא את הפיגוע בבאר שבע שנה שעברה.... על הB7L היו כ80 נוסעים, האוטובוס היה מלא כמעט עד הגג, אותו הדבר גם במ.א.ן 4093....בשני הפיצוצים נהרגו 16 נוסעים ונפצעו מעל 100 וזאת לאחר שחלק מהנוסעים הספיקו לרדת מאחד מהאוטובוסים... הנתון הזה מחזק את הטענה שלי, אוטובוס מלא הוא לא בהכרח אוטובוס שירהרגו בו יותר אנשים. לפי התאוריה של יוסי ושלך בבאר שבע היו צריכים להיהרג 100 איש. קח את הנתונים האלה, תוסיף אותם למחקר ותראה אם זה תואם את המסקנות. אני בטוח שלא.
נסדק מזמן. אוטובוס מלא מסוכן הרבה
יותר. תבוא אלי ותראה טבלה בדיוק בעניין זה. האוטובוסים הם מלאים כי קיים מחסור קשה בסניפים רבים. הנכון יהא להשבית אוטובוס לאחר 30 שנה. ראה מקרהו של 713 של דן. זה אוטו שיכול לנסוע בקו עוד 10 שנים בקלות. יש לי המון דוגמאות כאלה כולל מספרי רישוי של מכונות מעולות שהושבתו כי פקיד במשרד התחבורע צריך רמונט על הבית שלו....
 
נסדק = נבדק כמממובן !!

נסדק מזמן. אוטובוס מלא מסוכן הרבה
יותר. תבוא אלי ותראה טבלה בדיוק בעניין זה. האוטובוסים הם מלאים כי קיים מחסור קשה בסניפים רבים. הנכון יהא להשבית אוטובוס לאחר 30 שנה. ראה מקרהו של 713 של דן. זה אוטו שיכול לנסוע בקו עוד 10 שנים בקלות. יש לי המון דוגמאות כאלה כולל מספרי רישוי של מכונות מעולות שהושבתו כי פקיד במשרד התחבורע צריך רמונט על הבית שלו....
נסדק = נבדק כמממובן !!
 
נכון מאוד!

אביתר....אין קשר בין הנושא
שהוא מעלה לבין האיכות של הG12 או של הסיטארו ועם כל הכבוד, זה לא רלוונטי לדיון. היום יכול מחבל לעלות על אוטובוס עם 20 נוסעים, להתפוצץ עליו ולא להשאיר נוסע אחד בחיים והוא יכול לעלות על אוטובוס עם 80 נוסעים, להרוג 8 ולפצוע עוד 72... קח לדוגמא את הפיגוע בבאר שבע שנה שעברה.... על הB7L היו כ80 נוסעים, האוטובוס היה מלא כמעט עד הגג, אותו הדבר גם במ.א.ן 4093....בשני הפיצוצים נהרגו 16 נוסעים ונפצעו מעל 100 וזאת לאחר שחלק מהנוסעים הספיקו לרדת מאחד מהאוטובוסים... הנתון הזה מחזק את הטענה שלי, אוטובוס מלא הוא לא בהכרח אוטובוס שירהרגו בו יותר אנשים. לפי התאוריה של יוסי ושלך בבאר שבע היו צריכים להיהרג 100 איש. קח את הנתונים האלה, תוסיף אותם למחקר ותראה אם זה תואם את המסקנות. אני בטוח שלא.
נכון מאוד!
אפשר פשוט לקרוא לזה "צורך בהגדלת מצבת האוטובוסים" וזהו...
 
אביתר, נראה לי שידידך ממרצדס קצת

יוסי: אתה צודק 100%. בתור חוקר
של התופעה הזו במשך 25 שנה ובתור אדם שכתב הן עבודת גמר על הנושא בסיום תואר שני והן דוקטוראט על הנושא, אני יכול לבשר לך שהתיאוריה שלך יותר מנכונה. אילו לא היו משביתים בשנים האחרונות, אוטובוסים שגילם 7 או 8 שנים, ניתן היה להוסיף אותם לנסיעות ולתגבר את מירב הקווים. אני טוען כבר זמן רב שאורך חייו של אוטובוס מרצדס הינו למעלה מ-30 שנה ולדעתי זו מצטרפים מהנדסים בכל תחומי התחבורה. ההשבתה הזו מיותרת ונועדה להכניס ממון לכיסים של כל מיני פוליטיקאים. האמת מאוד כואבת אבל הצדק עימך באופן מוחלט וצריך להגביל את מס' הנוסעים באוטובוס. גם הד"ר אורי מילשטיין הביע בעבר דעה זו ואף הוכיח אותה. במקום להשבית, יש להוסיף אוטובוסים חדשים נוספים ולהשאיר את הישנים בעבודה. הטעות הכי קשה הינה הצמצום שעושות אגד ודן במס' האוטובוסים ובמס' העובדים. הן נאלצות לעשות זאת עקב הרפורמה המזוייפת שמתבצעת בשנים האחרונות שנועדה לגרום ליעול אבל מביאה עימה את העולם הרביעי בסגנון אפריקני המזכיר מדינה כמו צ'ד שאנו מתחילים להראות דומים לה מאוד... מישהו אמר פה השבוע שגם באירופה נהוג להשבית אוטובוסים לאחר 15 שנה וכי הם נבנים מראש לתקופה זו. אמש דיברתי בטלפון עם מנכ"ל מרצדס העולמי, שהוא מכר ותיק שלי והוא כמעט נפל מהכסא לשמע השטות הזו. בגרמניה עצמה נוסעים אוטובוסים בני 25 שנה בקווים המרכזיים של העיר פרנקפורט יחד עם אוטובוסים בני שנה ואין שום הבדל בין אלה לאלה. הכל זה עניין של תחזוקה. לא פעם אמרו לי הן באגד והן במפעל שגם כיום אוטובוסים מדגם 0305 מוגמרים ממודל 1973, יכלו לנסוע כיום בארץ ללא שום בעיות בטיחות וללא שום בעיות אחרות. הנידרפלור הוא תירוץ גרוע להחלפת אוטובוסים שהרי אין הוא נידרפלור ממש. הוא רק חצי נמוך רצפה והוא גורם לנזקים כלכליים כבדים באגד עקב מכות שהוא מקבל מהכביש ובעיות אחרות. תביט על קטרים למשל: קטרי G12 ישנים משנות ה-50 הרבה יותר אמינים מקטרים ספרדיים ממודל 1998. הם הפכו למחלצים לחדשים. זה המצב העצוב. פעם בנו טוב יותר הן קטרים והן אוטובוסים וכיום לצערי כדי לקבל אוטובוס מעולה, אתה צריך לשלם מחיר בשמיים. הסיטארו של מרצדס מאוד יקר אבל שווה כל יורו. באירופה הוא שולט ביד רמה ופלח השוק שלו הוא לערך פי 6 מהמקביל או מהחיקוי הנקרא מאן. באנגליה למשל, לא רוכשים מאן לאור ניסיון מר שהיה להם. במדינות ערב עשירות כמו במדינות המפרץ, רואים דומיננטיות של אוטובוסי מרצדס בשיעור המגיע לכדי 98 אחוז מסך כל האוטובוסים....יצאתי ולמדתי את כל מכלול הסיבות ואסכם במילה אחת: טענותייך נכונות והרבה מעבר לכך. בארץ לא עושים מספיק למניעה ויכולים לעשות בהשקעה לא רבה. יום טוב ותודה רבה על האומץ של דברייך הנכונים. סוף-סוף קם מישהו שרואה ומנתח את הדברים בצורה מדוייקת כמוך. קבל יישר-כח !
אביתר, נראה לי שידידך ממרצדס קצת
הוזה. בפרנקפורט עצמה יש אוטובוסים ספורים בלבד מדור ה-standard 1, כלומר גבוהי רצפה (O305, O307, SL וכד'), אף אחד מהם לא עובד בקו מרכזי. זה פשוט קשקוש מארץ הקשקושים ואתה מוזמן לבדוק את זה בעצמך... האוטובוס היחיד שעובד בפרנקפורט הוא O305 וגםם הוא לא בחברת האוטובוסים המרכזית. כל השאר עובדים באיזור Hessen, כשהישן ביותר הוא M.A.N SG 192. סה"כ בהסן יש 50 אוטובוסים מהסוג הזה. בכל גרמניה יש 938 אוטובוסים כאלה, תסכים איתי שמדובר באחוז זעום מכלל צי האוטובוסים במדינה. אל תשכח גם שרובם משמשים לתיור, הסעות תלמידים או קווים של חברות פרטיות קטנות. הרוב המוחלט בגרמניה כבר מזמן נמוך רצפה. גם ביקורי בן היומיים בפרנקפורט לפני שנתיים מאשר זאת. נראה לך שגרמני (וכל אדם באשר הוא) יעדיף לנסוע ברכב בן 20 שנה כשהוא יכול לנסוע ברכב בן 20 חודשים?!
 
תוספת: ה-SG הוא מודל 1975

אביתר, נראה לי שידידך ממרצדס קצת
הוזה. בפרנקפורט עצמה יש אוטובוסים ספורים בלבד מדור ה-standard 1, כלומר גבוהי רצפה (O305, O307, SL וכד'), אף אחד מהם לא עובד בקו מרכזי. זה פשוט קשקוש מארץ הקשקושים ואתה מוזמן לבדוק את זה בעצמך... האוטובוס היחיד שעובד בפרנקפורט הוא O305 וגםם הוא לא בחברת האוטובוסים המרכזית. כל השאר עובדים באיזור Hessen, כשהישן ביותר הוא M.A.N SG 192. סה"כ בהסן יש 50 אוטובוסים מהסוג הזה. בכל גרמניה יש 938 אוטובוסים כאלה, תסכים איתי שמדובר באחוז זעום מכלל צי האוטובוסים במדינה. אל תשכח גם שרובם משמשים לתיור, הסעות תלמידים או קווים של חברות פרטיות קטנות. הרוב המוחלט בגרמניה כבר מזמן נמוך רצפה. גם ביקורי בן היומיים בפרנקפורט לפני שנתיים מאשר זאת. נראה לך שגרמני (וכל אדם באשר הוא) יעדיף לנסוע ברכב בן 20 שנה כשהוא יכול לנסוע ברכב בן 20 חודשים?!
תוספת: ה-SG הוא מודל 1975
 
בדקתי היטב. הרשימה אצלי.

אביתר, נראה לי שידידך ממרצדס קצת
הוזה. בפרנקפורט עצמה יש אוטובוסים ספורים בלבד מדור ה-standard 1, כלומר גבוהי רצפה (O305, O307, SL וכד'), אף אחד מהם לא עובד בקו מרכזי. זה פשוט קשקוש מארץ הקשקושים ואתה מוזמן לבדוק את זה בעצמך... האוטובוס היחיד שעובד בפרנקפורט הוא O305 וגםם הוא לא בחברת האוטובוסים המרכזית. כל השאר עובדים באיזור Hessen, כשהישן ביותר הוא M.A.N SG 192. סה"כ בהסן יש 50 אוטובוסים מהסוג הזה. בכל גרמניה יש 938 אוטובוסים כאלה, תסכים איתי שמדובר באחוז זעום מכלל צי האוטובוסים במדינה. אל תשכח גם שרובם משמשים לתיור, הסעות תלמידים או קווים של חברות פרטיות קטנות. הרוב המוחלט בגרמניה כבר מזמן נמוך רצפה. גם ביקורי בן היומיים בפרנקפורט לפני שנתיים מאשר זאת. נראה לך שגרמני (וכל אדם באשר הוא) יעדיף לנסוע ברכב בן 20 שנה כשהוא יכול לנסוע ברכב בן 20 חודשים?!
בדקתי היטב. הרשימה אצלי.
קיבלתי היום בפקס לפי בקשתי רשימה ענקית. הצדק הוא כמובן עימי. אתה מוזמן לבוא ולראות את הרשימה. הנתונים שלך מצוצים מן האצבע. אתה מוזמן לבוא ולראות 35 עמודי פקס !
 

סלוס

New member
אני הייתי קורא לנתונים מוטים מחברת

בדקתי היטב. הרשימה אצלי.
קיבלתי היום בפקס לפי בקשתי רשימה ענקית. הצדק הוא כמובן עימי. אתה מוזמן לבוא ולראות את הרשימה. הנתונים שלך מצוצים מן האצבע. אתה מוזמן לבוא ולראות 35 עמודי פקס !
אני הייתי קורא לנתונים מוטים מחברת
מרצדס בנץ בשם מצוצים מן האצבע ולא להיפך
 
מקור הנתונים: אחד מגדולי חובבי

אני הייתי קורא לנתונים מוטים מחברת
מרצדס בנץ בשם מצוצים מן האצבע ולא להיפך
מקור הנתונים: אחד מגדולי חובבי
האוטובוסים בגרמניה. זה כמו שאצלי יש רשימות של כל האוטובוסים בארץ שלנו מאז 1924 ועד 2005, הכל כולל הכל ! אין אוטובוס שלא מופיע אצלי בטבלאות ויעידו אלה שהיו אצלי בארכיון. כנ"ל לגבי כל הקטרים, כל הקרונות וכל הקרונועים בארץ מאז 1892 ועד 2005. לא תמצא קטר או קרון שאין לי רישום מדוייק לגבייהם.
 

x u m

New member
אביתר, לא יהיה באגד סיטארו. נקודה.

מקור הנתונים: אחד מגדולי חובבי
האוטובוסים בגרמניה. זה כמו שאצלי יש רשימות של כל האוטובוסים בארץ שלנו מאז 1924 ועד 2005, הכל כולל הכל ! אין אוטובוס שלא מופיע אצלי בטבלאות ויעידו אלה שהיו אצלי בארכיון. כנ"ל לגבי כל הקטרים, כל הקרונות וכל הקרונועים בארץ מאז 1892 ועד 2005. לא תמצא קטר או קרון שאין לי רישום מדוייק לגבייהם.
אביתר, לא יהיה באגד סיטארו. נקודה.
 

fireman

New member
אם אבא שלי היה רואה את מה שאתה

לגבי הסיענות.הבנתם נכון את דבריי.
כעסכם,כמו במיקרים לא מעטים,מראה על צדקתי זה לא הגיוני לבנות עוד קניון עזריאלי,זה לא הגיוני לבנות עוד מסעדת מקסים וכו' להפחתת העומס. זה כן הגיוני להתחשב במצב ולהכניס עוד אוטובוס בזמנים סמוכים יותר. באמת האשמתי את חברות האוטובוסים בסיוע לטרור ואם הדברים לא נאמרו ברור,אלא בין השורות זו טעות שלי.
אם אבא שלי היה רואה את מה שאתה
כותב כאן בתור מומחה לפיגועים (איפה יהרגו יותר ואיפה יהרגו פחות) הוא היה מתגלגל על הרצפה מרוב צחוק, וזה אחרי ניסיון של כמעט 25 שנה בתחום החבלה..
 
אולי הוא חבלן מעולה אבל הוא לא

אם אבא שלי היה רואה את מה שאתה
כותב כאן בתור מומחה לפיגועים (איפה יהרגו יותר ואיפה יהרגו פחות) הוא היה מתגלגל על הרצפה מרוב צחוק, וזה אחרי ניסיון של כמעט 25 שנה בתחום החבלה..
אולי הוא חבלן מעולה אבל הוא לא
סטטיסטיקאי מדופלם...והנתונים מדברים בעד עצמם בכל ארוע וארוע. ואין ארוע שלא נבדק. להדף אין לאן לברוח והוא פוגע הרבה יותר קשה כאשר האוטובוס מלא. אין על כך בכלל תהיות. נא לבדוק דו"חות משטרתיים של האירועים. לאבא בטח יש כאלה.
 

fireman

New member
לא ההדף הוא הקטלני כאן

אולי הוא חבלן מעולה אבל הוא לא
סטטיסטיקאי מדופלם...והנתונים מדברים בעד עצמם בכל ארוע וארוע. ואין ארוע שלא נבדק. להדף אין לאן לברוח והוא פוגע הרבה יותר קשה כאשר האוטובוס מלא. אין על כך בכלל תהיות. נא לבדוק דו"חות משטרתיים של האירועים. לאבא בטח יש כאלה.
לא ההדף הוא הקטלני כאן
אם כי יש לו בהחלט חלק מסויים באחוזי הקטל. הרכב המטען הוא בעל השפעה רבה על אופי וסוג הפגיעות ואני חושב שהפירוט מיותר על גבי הפורום הזה..... יש מטען של 10 ק"ג שיעיף לאוטובוס את החלונות ויש מטען של 10 ק"ג שיעיף לאוטובוס את הגג, יהרוס את הכביש מתחת לאוטובוס ועוד כמה מכוניות מסביבו. אגב, אבא שלי עסק בחבלה בצבא כ25 שנה בסדיר ובמילואים ולא במשטרה.
 

levikon

New member
כשאתה נותן לפצצה לא כל כך חכמה

לא ההדף הוא הקטלני כאן
אם כי יש לו בהחלט חלק מסויים באחוזי הקטל. הרכב המטען הוא בעל השפעה רבה על אופי וסוג הפגיעות ואני חושב שהפירוט מיותר על גבי הפורום הזה..... יש מטען של 10 ק"ג שיעיף לאוטובוס את החלונות ויש מטען של 10 ק"ג שיעיף לאוטובוס את הגג, יהרוס את הכביש מתחת לאוטובוס ועוד כמה מכוניות מסביבו. אגב, אבא שלי עסק בחבלה בצבא כ25 שנה בסדיר ובמילואים ולא במשטרה.
כשאתה נותן לפצצה לא כל כך חכמה
להסתובב ברחובות העיר, אתה לא יכול להאשים את האוטובוס. בדיוק כמו שאם בחורה החליטה להתלבש באופן יפה, ואם חס וחלילה אונסים אותה, אתה לא מטיל את האשמה עליה שהיא עודדה בלבוש שלה את השרץ, נכון?
 

aviy99

New member
yossi0073 אתה לא נורמלי!!!

סיעני טרור.
שלום רב, ברור שמי שאשם ברצח אנשים באוטובוסים באשר הם ,הם הטרוריסטים המפגעים.ואותם יש להעניש.אותם ושולחיהם,אבל יחד עם זאת חברות האוטובוסים הפנים-עירוניות מסיעות ברצח אותם אנשים.הן,החברות,סיעניות טרור.איך? אם אחרי הכל לא עושים מאמץ מינימלי להפחית את העומס באוטובוסים עמוסים לעיפה,למשל,ע"י שינוי תדירות מכל חצי שעה לרבע שעה הדבר היה מפחית את כמות הנפגעים. אז...שחס וחלילה שלא יהיו פיגועים לא באוטובוס ולא במקום אחר.אבל לבל נשכח מי יהיה הסיען לאותו רצח שהלוואי שלא יהיה. דעת יחיד אמיצה.
yossi0073 אתה לא נורמלי!!!
החברות מסייעות לרצח? אתה דפוק או מה אתה???
 
הוא לא התכוון לזה. הוא התכוון לכך

yossi0073 אתה לא נורמלי!!!
החברות מסייעות לרצח? אתה דפוק או מה אתה???
הוא לא התכוון לזה. הוא התכוון לכך
שהמצב כפי שהוא כיום, מסייע למחבל מתאבד ולא מונע ממנו לפעול ובכך הוא יותר מצודק. הוא לא כתב סתם את הדברים. ניכר שהוא חקר או בדק דברים לעומקם. בניתוח תוכן מחקרי של 125 פיגועים בהם היה מעורב מחבל מתאבד, ניתן להסיק כי חברות אוטובוסים ידעו על נקודות תורפה ולא עשו דבר לתיקונן. בשביל זה חקרתי את התופעה כ-25 שנה מאז גיל...17. בכתה י"א כבר הגשתי המעת עבודה מה לעשות. כבר בשנת 1980 היו פיגועים קשים בארץ באוטובוסים, במיוחד פיגועי ירי ומה אני אמרתי אז? למגן אוטובוסים מפני ירי. ומתי החל המיגון בפועל??? בשנת 1995 כ- 15 שנה מאוחר יותר. אתה עוד תשמע על ההצעות שלי מפני מחבלים מתאבדים בעוד 15 שנה... העברתי לקב"ט משרד התחבורה, מר דניאל שנער, 27 הצעות אופרטיביות כיצד להתגונן מפני מחבלים מתאבדים. הבעיה הקריטית עימה אני מתמודד כיום הינה משאית תופת שלעניין זה טרם מצאנו פתרון אולטימטיבי אם כי רוב הפתרון כבר בדרך...
 
המעת = הצעת, כמובן.

הוא לא התכוון לזה. הוא התכוון לכך
שהמצב כפי שהוא כיום, מסייע למחבל מתאבד ולא מונע ממנו לפעול ובכך הוא יותר מצודק. הוא לא כתב סתם את הדברים. ניכר שהוא חקר או בדק דברים לעומקם. בניתוח תוכן מחקרי של 125 פיגועים בהם היה מעורב מחבל מתאבד, ניתן להסיק כי חברות אוטובוסים ידעו על נקודות תורפה ולא עשו דבר לתיקונן. בשביל זה חקרתי את התופעה כ-25 שנה מאז גיל...17. בכתה י"א כבר הגשתי המעת עבודה מה לעשות. כבר בשנת 1980 היו פיגועים קשים בארץ באוטובוסים, במיוחד פיגועי ירי ומה אני אמרתי אז? למגן אוטובוסים מפני ירי. ומתי החל המיגון בפועל??? בשנת 1995 כ- 15 שנה מאוחר יותר. אתה עוד תשמע על ההצעות שלי מפני מחבלים מתאבדים בעוד 15 שנה... העברתי לקב"ט משרד התחבורה, מר דניאל שנער, 27 הצעות אופרטיביות כיצד להתגונן מפני מחבלים מתאבדים. הבעיה הקריטית עימה אני מתמודד כיום הינה משאית תופת שלעניין זה טרם מצאנו פתרון אולטימטיבי אם כי רוב הפתרון כבר בדרך...
המעת = הצעת, כמובן.
 

OMER G17

New member
אוייי גאד....מעצבן לקרוא...ואני לא

סיעני טרור.
שלום רב, ברור שמי שאשם ברצח אנשים באוטובוסים באשר הם ,הם הטרוריסטים המפגעים.ואותם יש להעניש.אותם ושולחיהם,אבל יחד עם זאת חברות האוטובוסים הפנים-עירוניות מסיעות ברצח אותם אנשים.הן,החברות,סיעניות טרור.איך? אם אחרי הכל לא עושים מאמץ מינימלי להפחית את העומס באוטובוסים עמוסים לעיפה,למשל,ע"י שינוי תדירות מכל חצי שעה לרבע שעה הדבר היה מפחית את כמות הנפגעים. אז...שחס וחלילה שלא יהיו פיגועים לא באוטובוס ולא במקום אחר.אבל לבל נשכח מי יהיה הסיען לאותו רצח שהלוואי שלא יהיה. דעת יחיד אמיצה.
אוייי גאד....מעצבן לקרוא...ואני לא
אגיב
 
יש צדק מסויים בדבריך...

סיעני טרור.
שלום רב, ברור שמי שאשם ברצח אנשים באוטובוסים באשר הם ,הם הטרוריסטים המפגעים.ואותם יש להעניש.אותם ושולחיהם,אבל יחד עם זאת חברות האוטובוסים הפנים-עירוניות מסיעות ברצח אותם אנשים.הן,החברות,סיעניות טרור.איך? אם אחרי הכל לא עושים מאמץ מינימלי להפחית את העומס באוטובוסים עמוסים לעיפה,למשל,ע"י שינוי תדירות מכל חצי שעה לרבע שעה הדבר היה מפחית את כמות הנפגעים. אז...שחס וחלילה שלא יהיו פיגועים לא באוטובוס ולא במקום אחר.אבל לבל נשכח מי יהיה הסיען לאותו רצח שהלוואי שלא יהיה. דעת יחיד אמיצה.
יש צדק מסויים בדבריך...
גם אמרו פעם שהאוטובוסים הארוכים מעלים את מספר הנפגעים... ובאמת אם הייתה יותר תדירות אזי מספר הנפגעים יירד בפיגוע חס ושלום... אבל הכל עיניין של
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה