סיעני טרור.

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo51.gif

אתה צודק לחלוטין !
 
אני אעשה פה את ההבדלה...

סיעני טרור.
שלום רב, ברור שמי שאשם ברצח אנשים באוטובוסים באשר הם ,הם הטרוריסטים המפגעים.ואותם יש להעניש.אותם ושולחיהם,אבל יחד עם זאת חברות האוטובוסים הפנים-עירוניות מסיעות ברצח אותם אנשים.הן,החברות,סיעניות טרור.איך? אם אחרי הכל לא עושים מאמץ מינימלי להפחית את העומס באוטובוסים עמוסים לעיפה,למשל,ע"י שינוי תדירות מכל חצי שעה לרבע שעה הדבר היה מפחית את כמות הנפגעים. אז...שחס וחלילה שלא יהיו פיגועים לא באוטובוס ולא במקום אחר.אבל לבל נשכח מי יהיה הסיען לאותו רצח שהלוואי שלא יהיה. דעת יחיד אמיצה.
אני אעשה פה את ההבדלה...
אני חושב שתדיריות נמוכות, ואנשים שעומדים זה שירות רע, ואני מדבר על קווים שזה ה"נורמל" בהם. אבל מפה ועד להאשמה, אין ספק שאם יוציאות אוטובוס כל דקה אז מספר הנפגעים יהיה אפסי, או בכלל שלא ייצאו אוטובוסים, ככה לא יהיו פיגועים באוטובוסים.
 

0 8 9

New member
אתה מאוד צודק! המחבלים מעדיפים

סיעני טרור.
שלום רב, ברור שמי שאשם ברצח אנשים באוטובוסים באשר הם ,הם הטרוריסטים המפגעים.ואותם יש להעניש.אותם ושולחיהם,אבל יחד עם זאת חברות האוטובוסים הפנים-עירוניות מסיעות ברצח אותם אנשים.הן,החברות,סיעניות טרור.איך? אם אחרי הכל לא עושים מאמץ מינימלי להפחית את העומס באוטובוסים עמוסים לעיפה,למשל,ע"י שינוי תדירות מכל חצי שעה לרבע שעה הדבר היה מפחית את כמות הנפגעים. אז...שחס וחלילה שלא יהיו פיגועים לא באוטובוס ולא במקום אחר.אבל לבל נשכח מי יהיה הסיען לאותו רצח שהלוואי שלא יהיה. דעת יחיד אמיצה.
אתה מאוד צודק! המחבלים מעדיפים
אוטובוסים בגלל שהם יותר צפופים, ואז התוצאות יותר קטלניות (ל"ע). ככל שהאוטובוס יותר צפוף, כך זה יותר טוב להם, כי זה יותר קטלני (קו 2 בי-ם לדוגמא), וכמה שהשטח פחות צפוף (והאוטובוס פחות עמוס), ככה יש פחות נפגעים. אולי בגלל זה גם המחבלים חיכו עד שהאוטובוס התקרב לאוטובוס אחר/תחנה. אבל מה? לפעמים יש גם עומסים בלתי צפויים באוטובוסים:
 

mucool2

New member
לא נכון

אתה מאוד צודק! המחבלים מעדיפים
אוטובוסים בגלל שהם יותר צפופים, ואז התוצאות יותר קטלניות (ל"ע). ככל שהאוטובוס יותר צפוף, כך זה יותר טוב להם, כי זה יותר קטלני (קו 2 בי-ם לדוגמא), וכמה שהשטח פחות צפוף (והאוטובוס פחות עמוס), ככה יש פחות נפגעים. אולי בגלל זה גם המחבלים חיכו עד שהאוטובוס התקרב לאוטובוס אחר/תחנה. אבל מה? לפעמים יש גם עומסים בלתי צפויים באוטובוסים:
לא נכון
המחבלים מעדיפים מקומות סגורים, כי בהם ההדף לא "בורל". ברור שהם גם יעדיפו מקומות צפופים ולא מאובטחים, ולכן אוטובוסים הם מטרה אידאלית. אם שכחת, פיגוע ההתאבדות הקטלני ביותר בארץ לא היה באוטובוס, אלא במלון פארק בנתניה בליל הסדר תשס"ב. המתאם בין הצפיפות באוטובוס למספר הנפגעים אינו מלא. ברור שבאוטובוס ריק יהיו מעט נפגעים, אבל אני לא בטוח שבאוטובוס עם 100 נוסעים (שזה ממש ממש צפוף) יהיו יותר נפגעים מאשר באוטובוס עם 50 נוסעים (שזו צפיפות סבירה). אני מתכוון לפצועים קשה והרוגים, לא לנפגעי הלם. הסיבה לכך היא שבצפיפות גבוהה מאוד ההדף והרסיסים נחסמים ב"מעגל" הראשון ומגיעים פחות לאלה שיושבים רחוק יותר. בקיצור, העניין לא פשוט כל כך, ולא הייתי מרחיק לכת עד כדי האשמת חברות התח"צ בסיוע למחבלים. ולא שאני חושב שאוטובוסים דחוסים זה דבר רצוי (אבל מסיבות אחרות).
 
../images/Emo45.gif

לא נכון
המחבלים מעדיפים מקומות סגורים, כי בהם ההדף לא "בורל". ברור שהם גם יעדיפו מקומות צפופים ולא מאובטחים, ולכן אוטובוסים הם מטרה אידאלית. אם שכחת, פיגוע ההתאבדות הקטלני ביותר בארץ לא היה באוטובוס, אלא במלון פארק בנתניה בליל הסדר תשס"ב. המתאם בין הצפיפות באוטובוס למספר הנפגעים אינו מלא. ברור שבאוטובוס ריק יהיו מעט נפגעים, אבל אני לא בטוח שבאוטובוס עם 100 נוסעים (שזה ממש ממש צפוף) יהיו יותר נפגעים מאשר באוטובוס עם 50 נוסעים (שזו צפיפות סבירה). אני מתכוון לפצועים קשה והרוגים, לא לנפגעי הלם. הסיבה לכך היא שבצפיפות גבוהה מאוד ההדף והרסיסים נחסמים ב"מעגל" הראשון ומגיעים פחות לאלה שיושבים רחוק יותר. בקיצור, העניין לא פשוט כל כך, ולא הייתי מרחיק לכת עד כדי האשמת חברות התח"צ בסיוע למחבלים. ולא שאני חושב שאוטובוסים דחוסים זה דבר רצוי (אבל מסיבות אחרות).
 

mucool2

New member
*"בורל"="בורח" כמובן

לא נכון
המחבלים מעדיפים מקומות סגורים, כי בהם ההדף לא "בורל". ברור שהם גם יעדיפו מקומות צפופים ולא מאובטחים, ולכן אוטובוסים הם מטרה אידאלית. אם שכחת, פיגוע ההתאבדות הקטלני ביותר בארץ לא היה באוטובוס, אלא במלון פארק בנתניה בליל הסדר תשס"ב. המתאם בין הצפיפות באוטובוס למספר הנפגעים אינו מלא. ברור שבאוטובוס ריק יהיו מעט נפגעים, אבל אני לא בטוח שבאוטובוס עם 100 נוסעים (שזה ממש ממש צפוף) יהיו יותר נפגעים מאשר באוטובוס עם 50 נוסעים (שזו צפיפות סבירה). אני מתכוון לפצועים קשה והרוגים, לא לנפגעי הלם. הסיבה לכך היא שבצפיפות גבוהה מאוד ההדף והרסיסים נחסמים ב"מעגל" הראשון ומגיעים פחות לאלה שיושבים רחוק יותר. בקיצור, העניין לא פשוט כל כך, ולא הייתי מרחיק לכת עד כדי האשמת חברות התח"צ בסיוע למחבלים. ולא שאני חושב שאוטובוסים דחוסים זה דבר רצוי (אבל מסיבות אחרות).
*"בורל"="בורח" כמובן
 

kobiz99

New member
דעת יחיד טיפש

סיעני טרור.
שלום רב, ברור שמי שאשם ברצח אנשים באוטובוסים באשר הם ,הם הטרוריסטים המפגעים.ואותם יש להעניש.אותם ושולחיהם,אבל יחד עם זאת חברות האוטובוסים הפנים-עירוניות מסיעות ברצח אותם אנשים.הן,החברות,סיעניות טרור.איך? אם אחרי הכל לא עושים מאמץ מינימלי להפחית את העומס באוטובוסים עמוסים לעיפה,למשל,ע"י שינוי תדירות מכל חצי שעה לרבע שעה הדבר היה מפחית את כמות הנפגעים. אז...שחס וחלילה שלא יהיו פיגועים לא באוטובוס ולא במקום אחר.אבל לבל נשכח מי יהיה הסיען לאותו רצח שהלוואי שלא יהיה. דעת יחיד אמיצה.
דעת יחיד טיפש
 
שמע, מי שאשם בתכלס זה...

סיעני טרור.
שלום רב, ברור שמי שאשם ברצח אנשים באוטובוסים באשר הם ,הם הטרוריסטים המפגעים.ואותם יש להעניש.אותם ושולחיהם,אבל יחד עם זאת חברות האוטובוסים הפנים-עירוניות מסיעות ברצח אותם אנשים.הן,החברות,סיעניות טרור.איך? אם אחרי הכל לא עושים מאמץ מינימלי להפחית את העומס באוטובוסים עמוסים לעיפה,למשל,ע"י שינוי תדירות מכל חצי שעה לרבע שעה הדבר היה מפחית את כמות הנפגעים. אז...שחס וחלילה שלא יהיו פיגועים לא באוטובוס ולא במקום אחר.אבל לבל נשכח מי יהיה הסיען לאותו רצח שהלוואי שלא יהיה. דעת יחיד אמיצה.
שמע, מי שאשם בתכלס זה...
האנשים שעולים על האוטובוס, כי כך האוטובוס מלא, והם מסכנים את חייו של הנהג, ולא נותנים לו לפרסנס את ילדיו בשלווה. פשוט חוצפה להשתמש באוטובוסים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה