סיפור אמיתי מהחיים קורע לב.

daniel3482

New member
סיפור אמיתי מהחיים קורע לב.


שלום חברים.
הייתי רוצה לשתף אתכם בשתי סיפורים אמיתיים שקרו לי לפני כ 11 וחצי שנים. זה סיפור שממש קרה את ליבי. והשני ממש הציל אותי.
אז ככה. לפני 11 וחצי שנים בערך הכרתי בחור אחד, בחור מקסים, וטוב לב, ומעניין. ומהר מאוד נהייתה לי סוג של התאהבות בו. והיה בינינו קליק ומהר מאוד הפכנו לזוג.
ובהתחלה הכל היה טוב, עשינו הכל ביחד. היינו ביחד חצי שנה בערך. עד שמשהו קרה איתו. איזה יום שאף אחד לא היה אצלי בבית הזמנתי אותו לערב רומנטי, עם יין, ופינוקים במיטה, וכמובן סקס מדהים. והוא ענה לי בחיובי ואמר שהוא יבוא בכיף. אז הכנתי הכל, יין נרות, עשיתי רומנטיקה, סידרתי את המיטה לקינוח, התקלחתי, התבשמתי, לבשתי חוטיני שיהיה יותר סקסי. וחיכיתי לו כל הערב והוא פשוט לא הגיע לערב הרומנטי שקבענו, ואני מתקשר אליו והוא לא עונה. למחרת אני מתקשר אליו והוא עונה לי. ושאלתי אותו למה הוא לא הגיע, והוא ענה לי שבכלל לא קבענו שום דבר כזה. והוא אמר לי שהוא צריך פסק זמן מכל היחסים עם בנים, יותר מאוחר הבנתי שהוא לא בשום פסק זמן אלא ממשיך להיפגש עם בנים אחרי. מרגע זה נשבר לי הלב לרסיסים, גם שהוא שיקר לי שהוא יבוא לערב רומנטי וגם שיקר לי שהוא צריך לנוח מכל זה. בחור שכלכך אהבתי במובן מסויים פשוט הרבה הכל.


הסיפור השני הוא כזה: אחרי שנרגעתי מהבחור הזה ששיקר לי, החלטתי שאני ממשיך לנסות הלאה. והכרתי בחור חדש, והוא סיפר לי שהוא גיי ושהוא מחפש קשר רציני עם בחור, האמנתי לו ועברנו לטלפון, והוא ישר רצה לדעת מתי נעשה את זה, אז שאלתי אותי לאן הוא ממהר הרי רק הכרנו, ואם הוא מחפש קשר רציני וזוגיות אז ברור שסקס יגיע בשלב מסויים, וחוץ מזה שמחפש קשר רציני לא מתחיל את הקשר בסקס. והוא המשיך לשאול מתי נעשה את זה. והבנתי שמשהו מוזר אצלו. אחרי שיחה דיי ארוכה איתו וממה שהוא דיבר וסיפר, הוא הבין שאני לא נופל בפח שלו והוא אמר לי שהו
א בעצם סטרייט הומופוב, ומתחזה לגיי, וכל משהו שהוא רצה זה לתת מכות למישהו שאוהב בנים, ואולי גם לרצוח, אי אפשר לדעת. מזל שלא ניפגשתי איתו. וככה בעצם ניצלתי ממכות בטוח. אולי הוא לא רצה לתת מכות אבל מה שבטוח שהוא רצה לעשות לי משהו לא נעים. ואמרתי שלא התקשר אלי יותר בחיים שלו. וממש נפגעתי מזה שיש מתחזים לגיי כדי לגרום לכאב.

אלו הם הסיפורים מהחיים שלי
 
למעלה