סליחה, עד כאן
... ומכאן,
תודה.

סליחה, עד כאן../images/Emo36.gif... ומכאן,../images/Emo26.gif תודה.

איך אתם "מחלקים" את החיים שלכם? (אם בכלל) עד שהכרתם? עד שהתחתנתם? עד שהתגרשתם? עד ההחלטה להתגרש?
 
את עדה???????

נכון שתגלי לי בסופו של דבר מי את?? כי אני יש לי בעיה של דחיית סיפוקים
, חייבת לדעת כאן ועכשיו ויפה שעה אחת קודם
ואגב, עדיין לא הגשמתי הכל, עד היום רק תיקנתי את מה שהשתבש במהלך השנים, עכשיו כשהכל נמצא במקומו, מתחילה להגשים ולחוות דברים חדשים.
 
אל תשחקי אותה תמימה מותק שלי

ודווקא מוצי התאים לך למה החלפת כינוי ואחר כך עוד אחד ????? ויום אחד אולי..... אני אגלה לך מי אני
 
חחחחחחחחחחח

האאאאאא אם את לא יודעת למה החלפתי ניק אחרי ניק, סימן שלא ממש עכבת אחרי
1:0 לטובתי
 
עקבתי חלקית אני גם עסוקה בחיי קצת ../images/Emo3.gif

כשהחלפת לסוף עוד לוויתי אותך אבל לחדשה כבר התנתקת לך אולי זאת היתה המטרה לא???
 
לא התנתקתי

הייתי עסוקה בלבנות את חיי מחדש. עברתי כמה שינויים חשובים מהבפנים שלי והייתי נחושה לשקם את ההריסות. והצלחתי
את רואה??? פתאם את פוגשת אותי כאן
(ושוב..........אין לי מושג מי את
 

Something New

New member
לא מחלקת ולא מתחלקת../images/Emo67.gif../images/Emo13.gif מה שכן:

היום אני יותר טוב מאתמול ומחר אני אני אהיה יותר טוב ממחר
 
אני מניחה שאצלי התשובה תהיה

עד הרגע שהחלטתי להתגרש. באותו רגע, הורדתי מעל הגב שלי משא מאוד גדול והתחילתי לחזור לאט לאט למסלול הנכון של החיים שלי.
 
עכשיו קשה לי מאוד אחרי ההחלטה והפניה לעורך

דין אבל זה קושי וחששות מסוג אחר עד עכשיו היה קושי מאוד גדול בביחד והרבה נסיונות שלי לשמור על המסגרת בשביל הילדה, חשבתי שאוכל לספוג הכל ולהמשיך לחיות איתו רק בשבילה ומוצי תגיד שהוא שווה כי היא פגשה אותו פעם - אבל בשבילי זה היה סיוט אחד גדול, השפלות קללות פגיעות ואיומים ועכשיו אני פשוט מרוחקת ומסוייגת החלטתי ואני פועלת מתחת לפני השטח הוא לא יודע עדיין מה ממתין לו מאחורי הסיבוב וגם עם ההסתרות האלו קשה לי מאוד אני רוצה לארוז את הדברים שלי ושל הילדה ולקום וללכת אבל אני יודעת שזה ייפגע בי בהליכים ולכן יושבת בשקט אוכלת את הלב
 
../images/Emo10.gif../images/Emo201.gif

תיהי חזקה! אני בטוחה שממתין לך עתיד טוב יותר
ההתחלה לא קלה, אבל אני מניחה שאחרי ההליכים יתפסו תאוצה ואת תוכלי לעזוב סוף סוף את הבית, או לחילופין הוא יעזוב - יהיה לך קל יותר.
 
תגובה חשובה ל"מאושרת מתמיד"../images/Emo201.gif

אני חייבת לשתף אותך במקרה שלי אני עזבתי את הבית כמו גדולה - וזה ממש ממש לא פגע בי בהליכים! כואב לי לחשוב עלייך במצב הזה ועוד עם ילד - כי הייתי שם אני מציעה לך לברר טוב טוב עם העו"ד שלך ואולי להתייעץ עם מישהו נוסף - האם זה באמת יכול לפגוע בך בהתחשב בכל הנתונים האישיים של המקרה שלך!!! כי זה עוגמת נפש גדולה להיות במצב הזה כשאת רוצה לעזוב כבר - אולי את בכלל לא חייבת להיות שם! את גם תקבלי כזה ביטחון שתעזבי ותראי לו שאת בן אדם בזכות עצמך ועכשיו את קובעת את ההמשך! תעשי חסד עם עצמך ועם בנך ותבדקי את הנושא טוב טוב עוד היום! ישנם הרבה גורמים שאת יכולה להתייעץ איתם - ואלי העו"ש שלך טועה? תיהי חזקה ותזכרי שיש לך זכות לחיים טובים - אנחנו לא בימי קדם וברבנות לא יסקלו אותך באבנים כי עזבת את הבית - כי יש לך סיבות! את יכולה גם לבקש ממנו לעזוב ברגע שתפתחי תיק בבית משפט (אני מניחה שהלכת לענייני משפחה?) ואם הוא לא מסכים אז את עוזבת - ואז יש לך "סיבה" למה עזבת (כך היה אצלי.) ברגע שאת ניצחת במירוץ הרשויות כמו שקוראים לזה - הוא יכול לקפוץ ולעשות סלטות - הקלפים כבר אצלך.
 
זה כל העניין שעדיין לא ניצחתי העורכת דין

שלי עדיין לא הגישה את המסמכים וייקח לפחות עוד שבועיים עד שהם יהיו מוכנים להגשה הוא לא יודע בכלל שאני עומדת להתגרש הוא לא יעזוב את הבית כי הוא על שמו בלבד ואני רוצה לעבור לעיר אחרת ואגב יש לי בת ולא בן ותודה על כל התגובות אני חייבת להמתין עד לאחר הגשת המסמכים בנתיים אני צריכה להתחיל לחפש דירה מה שעדיין לא עשיתי אתמול רק סגרתי גן לילדה לשנה הבאה במקום החדש אבל לאן לעבור ממש אין לי ככה שאני ממתינה להגשת המסמכים ובמקביל אתחיל לחפש דירה
 
למעלה