סליפנוט באים לארץ..?

Rock Bottom

New member
סליפנוט באים לארץ..?

וואו, כמה זמן לא כתבתי כאן..
אבל היי, לא כתבתי בשופ פורום אחר גם בינתיים בזמן הזה, אז אל תרגישו רע עם עצמכם.
בכלללל אופן, ה"מקורות יודעי הדבר" שלי (חחח) דיווחו לי שסליפנוט יגיעו להופעה בארץ ב-6 בנובמבר. לפי מה שהבנתי זה פרוייקט של שוקי וויס, ומחכים להכרזה רשמית ביומיים הקרובים. אם כל זה אכן נכון וזה.. תזכרו מי דיווח לכם ראשון!
 

lestatgirl

New member
תגידו מי עוד אמור להגיע בקרוב?

אני כל הזמן שומעת חצאי שמועות ואני בכלל לא מעודכנת. אשמח לאיזה סיכום מצב
 

Rock Bottom

New member
AIR ../images/Emo99.gif

2-3.10. הופעה ראשונה בהאנגר
והופעה שניה בזאפה. בזאפה הכל סולד אאוט לצערי, אז נשארתי רק עם כרטיסים להאנגר
עדיין יהיה מגניב. אני מקווה.
 

Rock Bottom

New member
למה שלא תקנה כרטיס בדרך הרגילה..?

זה הטלפון להזמנת כרטיסים להופעה בהאנגר 11: 03-7694747 כל הכרטיסים להופעה בזאפה נגמרו לפני איזה חודש ומשהו. הבנתי שלהופעה בהאנגר נשארו עוד די הרבה כרטיסים. כיוון שחג עכשיו וכל זה אני מציע לך שתתקשר בבוקר ההופעה, מה שאומר ביום חמישי הקרוב בבוקר כי זה נראה לי המועד היחידי הקרוב שבו מרכז ההזמנות יהיה פתוח. אולי גם בצאת החג בערב רביעי אבל אני בספק רב מאוד. מקסימום אתה מגיע לתא קולי, משאיר פרטים וחוזרים אליך בהקדם (משמע בוקר חמישי). תנסה, אני בטוח שלא תהיה לך בעיה להשיג. אני בעצמי נאלצתי לדחות את הקניה של הכרטיסים בגלל שכבר התחלפו לי בערך 4 פעמים האנשים שהיו אמורים לבוא איתי. גם אני מתכוון לקנות בחמישי בבוקר. מקווה שיהיה בסדר.
 

Rock Bottom

New member
הצלחה הייתה, הנאה פחות ../images/Emo4.gif

הופעה מאודדד חלשה לטעמי.. אני מאוד אוהב את אייר, אפילו יש לי דיסקוגרפיה שלמה בבית כולל הדיסק האחרון והסופר מיותר, ועשיתי מאמצים עילאים בשביל כן להיות הערב בהופעה, ואפילו קיבלתי כרטיס במחיר סופר מוזל של 80(!)שקלים ועדיין, איכשהו, הצלחתי להתאכזב. בחירת הסטליסט הייתה איומה. Cherry Blossom Girl בוצע בחוסר חשק, הם ביצעו את הגרסא האינסטרו' לשיר הנושא של The Virgin Suicides - פלייגאונד לאב, או בשם האינסטרומנטלי שלו - Highschool Lover, שזה היה בערך השיר שכללל הקהל ממש רצה לשמוע בשלמותו עם ליריקה, ולא רק נגינה מרדימה, אבל לא יודע למה בכלל פיתחנו תקוות שכן תהיה שירה בשיר הזה אם בכלל במקור זה הסולן של להקת פיניקס ששר איתם (כן, כי באמת היה חסר איסטרומנטלי בהופעה..
) ודווקא את 2 השירים המוצלחים היחידים מ-Pocket Symphony, האלבום הדרעק המדובר מלפני כמה שורות - Mer du Japon ו-Once Upon a Time הם לא ביצעו, ונתקענו עם ביצועים די משמימים של מיטב הטראקים המרדימים שלהם. Sexy Boy ו-Alpha Beta Gaga קצת הצילו את הטעם הטוב של ההופעה. הופעה קצרה מאוד, מרדימה מאוד (נו, כאילו זה היה ברור לי שהד-בנגין' לא יהיה שם, אבל לפחות כמה מהשירים שקצת יותר יתאימו להופעות, ולא כמה נעימות שאני שם בפלייליסט בוינאמפ ברקע כשבא לי לנמנם), וללא שום אפקט של "היי, איזה כיף אני בהופעה של מישהו חשוב מחו"ל", כי זה די חשוב בהופעות, תודו. לחשוב שעוד הייתי אמור לקנות כרטיסים במלוא המחיר וזה נדחה לחלוטין עקב ברז מאסיבי, ועדיין תחושת החמצה גדולה. אני בטוח שמי שכן קנה כרטיס במחיר מלא להופעה הערב הרגיש בזבוז טוטאלי של 250 שקל. אני לא מאמין שאני אומר את זה על אחד מההרכבים האלקטרוניים האהובים עליי בעולם, אם לא הכי, אבל זה אכן המצב. AIR לא היו שווים הערב למעלה מ-100 שקל, ואני אומר את זה כי באמת לא בזבזתי עליהם למעלה מ-100 שקל (תודות לאיזה בחור מגניב שנתקע עם כרטיס ספייר שזכה בו מגלגלצ ולא חיפש לעשוק מישהו במחיר בשביל להיפטר ממנו, למרות שהציעו לי חצי דקה אחרי שקניתי את הכרטיס ב-80 שקלים ממנו למכור אותו ב-300, ובחיי שיש לי מחשבות שניות על למה לא עשיתי את זה). מקווה שהם לא יאכזבו את מי שהולך לזאפה, אבל קשה לי להאמין שהם ישנו את הפלייליסט.. ביחוד שמדובר בזאפה ששם האווירה היא גם אינטימית ותפורה על סטליסט מנומנם כזה.. היה הרבה יותר טוב לכולם אם היו מנגנים אודיו של Moon Safari בשלמותו ברקע ועושים כאילו הם מנגנים ומזיזים את הראש. חבל. יאללה עוד חודש בול לסליפנוט! לזה יש כבר כרטיס ממזמן, ואין שום לחץ. שם לפחות אני יודע שאני אצא מרוצה (וכנראה גם חסר יד, רגל, ריאה ואשך ימני, אבל זה יהיה שווה את זה).
 

Astro Sock

New member
טוב, אז כמעט חודש עבר מאז ההודעה הזו

והיום אני עם כרטיס להופעה ביד. מוזר
 

Rock Bottom

New member
חחח מגניב

זה הכל יוצא בפער של חודש זה מזה. קטע מגניב. אייר - 2.10 סליפנוט - 2.11 סימפל פלאן - 3.12 לא יודע אם לסימפל פלאן אני אלך. הם חמודים. יש להם אחלה דברים משנים קודמות. בטח המקום יהיה מפוצץ בני 12 אבל, אז באסה. הם לא שווים יותר מ150 שקל לכרטיס לדעתי בכל אופן.
 

Astro Sock

New member
סימפל פלאן מעפנים

האלבום האחרון שלהם בכלל גרוע. אבל זה ממש מגניב לדעתי שלהקות כאלה מתחילות לבוא. אולי העובדה שהם באים תגרום ללהקות אחרות (ובתקווה טובות יותר) להתעורר.
 
OMG!../images/Emo223.gif

אמ.. היי לכולם סיפרו לי על סליפנוט לפני כמה ימים ואני מקווה ללכת אם זה לא יהיה יקר מדי אבל כמה מעפן שזה ישמע אההההההההה סימפל באים לארץ!!!!!!!!!!!!! דיוויד בא לארץ!!!!!!!! אין מצב שאני מפסידה את זה
 

FallOutGirl

New member
../images/Emo80.gifוסוף סוף אני אראה אותך שוב ^^

לאן נעלמת?!?!!? מה נסגר עם פורום פוב? ולא ענית לי למסר ששלחתי לפני איזה חודש ניראה לי..
 
טוב בשיא הדיליי../images/Emo223.gif

חח כן כנראה.. אני כבר לא זוכרת מה היה במסר ההוא אבל לא יזיק לנו לדבר.. ושנים לא נכנסתי לפורומים
בכלל אני מרגישה כל כך מנותקת מהעולם
 
למעלה