סנדלים עם עקבים לילדות

טלטוש

New member
סנדלים עם עקבים לילדות

בהמשך לכל השיחות על מתי מתחילים?...... חברה של הבת שלי בת 7 עוד מעט וראיתי שהיא נועלת סנדלים ואני לא מגזימה עם עקב של משהו בין 5-6 ס"מ. אני אישית לא אוהבת עקבים לילדות ומתעקשת לחפש לילדה שלי סנדלים שטוחות. אבל קשה למצוא סנדלים כאלו, אפילו נמרוד התחילו להעלות את גובה העקב לסנדלי ילדות. לדעתי חבל להרוס לילדות את הגב עם עקבים כבר מגיל כזה. מעניין אם אני השמרנית היחידה בעולם או שיש עוד. מה אתן חושבות?
 

פלגיה

New member
לא מתחילים

אפילו המתבגרות שלי לא נועלות עקבים. פלטפורמות כן. אם רוצים אפשר למצוא נעליים שטוחות לילדות. קצת יותר קשה מבעבר, אבל אפשרי בהחלט.
 

שוקופלת

New member
אני לא חושבת שזה עניין של שמרנות ../images/Emo13.gif

אני שמחה שיש עדיין הורים שדואגים לילדים שלהם וזוכרים שילדים מטבעם רצים, משתוללים... וסנדלים עם עקב מונעים מהבנות לרוץ ומגדילים את הסיכוי ליפול. לי גם קשה לראות ילדות בגן שמגיעות מאופרות, עם לק, עם טבעות. והן עוד באות ומראות לי ואני נשארת חסרת מילים.
 

ביתילי

New member
לא חושבת שזה עניין של שמרונות

זה יותר עניין של בריאות . עקבים בגיל צעיר -לא הייתי מוותרת על עניין הבריאות ומתעקשת על סנדלים שטוחות .
 

רינת200

New member
בגדים שאפשר לרוץ איתם

זה הקריטריון שלי לבגדים ונעלים גם לבנות וגם לבנים, בטח בגיל הזה. לא איכפת לי לק על הציפורנים כי זה לא מפריע למשחקים ולריצה, כך שאפשר להתגנדר בלי להגביל תנועה
 
בעיני זה עצוב שגם מעצבי נעליים חושבים

שילדה בת 7 היא מבוגרת קטנה. גם אנחנו ניתקלנו בבעיה הזו לבת ה10 וחצי שלי. גם בשנתיים הקודמות - במיוחד שהיא כבר נועלת מידה 38-39 שזה מידה של נשים. יש סנדלים שטוחים גם לנשים אבל הם לא צעירים מספיק כדי להתאים לרגל של בת 10 וחצי. אני מסכימה איתך.
 

1שייכת

New member
בעיניי זה מזעזע. זו לא שמרנות -

זה זעזוע טבעי מכך שהיצרנים הופכים את הילדות לנשים בטרם עת. מצד שני, ובמחשבה שניה, אם לא היה לזה ביקוש לא היו מייצרים נעליים כאלה וגם לא בגדים של נשים המותאמים לילדות,, ועובדה שאנשים - כלומר אמהות - קונים את זה. אז בעצם ממי שאני מזעזעת ואת מי שאני שופטת זה את האמהות שהופכות את הבנות שלהן לילדות פתייניות (מלשון פיתוי).
 

טלטוש

New member
תודה, כבר חשבתי שזו רק אני

כי זה מה שאני רואה סביבי, גם על רגלי ילדות וגם בחנויות. לבינתיים קניתי לשני הילדים שלי סנדלים בחנות טבע (בסגנון שורש) עד שאני אמצא סנדלים לטעמי
 
אני נגד עקבים בגיל הזה

סתם הורס את הגב. אני התחלתי ללכת עם נעלי עקב רק בחטיבה.
 
לפני שנה, נמרוד הוציאו רק פלטפורמות...

חרשתי את כל החנויות עד שמצאתי סנדלים שטוחות ונמוכות לגדולה (בת 9, עוד מעט 10). אני ממש נגד
 

mevav1

New member
את לא שמרנית יחידה וככה זה צריך להיות

לדעתי..אני לא מבינה האמת מבלי לשפוט כיצד בנות כאלה קטנות נועלות עקבים..וגם אני נגד עקב גבוה. העקב הגבוה שהיה לבתי היה כאשר אחותי הטומטום קנתה לה בלי ידיעתי כפכף של בראץ עם עקב שחשכו עיניי כשראיתי את זה. את חושבהת שבתי ידעה ללכת עמם?? לא!!! ממש לא ואתמול זרקתי אואתם לכל הרוחות אחרי 3 פעמים בהם נעלה אותם. כשבתי תהא בת כ 15 בלי נדר ותרצה, שתנעל, כעת כשאני היא זאת שקונה עבורה והיא אפילו לא מבקשת מה שאקנה לה, אני בוחרת לה את הטוב ביותר. אז עד שנה שעברה קניתי לה לגן וליום יום סנדלי נמרוד ואלפנטן. השנה אמרתי לא עוד וקניתי לה סנדלים של נייק. והם סנדלים אורטופדים, קלים, גמישים וכאילו היא הולכת יחפה..עד כדי כך הם נוחים לה. אגב, גם כפכפים ללא קשר לעקב אני לא אקנה לה וזאת משום שהרגל לא יציבה ובורחת וזה ככ לא בריא. כך שאת לא "המשיגינע" היחידה..
 
נוראי בעיני

מכוער וגורם לילדונת קטנה להראות כמו לוליטה. פדופילים בטח מתענגים על האופנה הזו. אני מוצאת סנדלים שטוחים בלי שום בעיה, אבל אולי באירופה יותר שמרנים.
 
למעלה