סנכרון בין התאומים

סנכרון בין התאומים

לקראת הלידה המתוכננת שלנו בתחילת יולי, אנחנו תוהים האם יש משמעות לסנכרון שעות האכלה ושינה של התינוקות. במידה וכן - איך אתם עשיתם את זה? בכללי - טיפים לגידול שלהם בחודשים הראשונים יתקבלו בברכה
 

fialka3

New member
אני סינכרנתי

אני אמא יחידנית ועשיתי את זה כדי להרווח שעות שינה ולשמור על השפיות שלי. איך? לא הנקתי, נתתי תמל. אחת מהבנות נולדה שני קילו והייתי צריכה להעיר אותה כל 3 שעות לאוכל. אז ברגע שנתתי לה בקבוק, הערתי גם את השניה לבקבוק. שינה לא צריך לסנכרן, זה מסתדר לבד ברגע שאוכל מסונכרן. כשגדלו מספיק ולא היה צריך כבר להעיר, עדיין ברגע שנתתי אוכל לאחת, מיד לאחריה שניה גם קיבלה בקבוק.
 
מצוין תודה! הן זהות?

האם מדובר בתאומות זהות? במידה וכן - האם יש דרך לנהל את זה בצורה חכמה? מי אכל מה ומתי? איך לא מתבלבלים? כמובן שמנהלים רישום, אבל האם "סימנת" אותן איכשהו?
 

fialka3

New member
שלי לא זהות

ואחת נולדה 800 גרם יותר מהשניה, אז לא הייתה לי שום בעיה לזהות אותן מהתחלה.
 
סנכרון טוב לטובת שעות השינה שלכם

איך לעשות את זה? להאכיל אחד אחרי השני, עד כמה שניתן. מהר מאוד זה יסתדר והם יתרגלו.אני מעולם לא הערתי ילד לאוכל ותמיד הם "דרשו" אוכל אחד אחרי השני. יקרו מצבים שהם יקומו בו זמנית ועם שתי זוגות ידיים אפשר. לי יש רק זוג ידיים אחד ונורא פחדתי שבלילה הם יקומו יחד לאכול. זה קרה פעם אחת ויחידה והפלא ופלא!!! הצלחתי להאכיל לבד שני תינוקות בו זמנית:). טיפים לגידול? אין:) באהבה,בשלווה, בסבלנות. הילדים יכירו אתכם,אתם תכירו אותם ואל דאגה אתם תדעו לעשות הכל נפלא אם תעשו זאת בסבלנות ובאהבה. זהים? תוכלו "לסמן" בעזרת מריחת לק כהה על הזרת של אחד מהם.
 
למעלה