ספירת דם ומרקפטיזול

ספירת דם ומרקפטיזול

אני לוקחת מרקפטיזול מזה כחודשיים. כרגע 10 מג. מניקה. עשיתי היום בדיקות דם. תפקודי כבד תקינים חוץ מ alp. שהיה גבוה לפני תחילת הטיפול ועלה עוד. 1. מה שמדאיג אותי זה ספירת הדם. יצא לי 5.7 כדוריות לבנות. זה עדיין בתחום, אבל אף פעם לא היה לי כזה נמוך. האם זה קשור למרקפטיזול? ממש לפני תחילת הטיפול היה לי 6.6. האם הירידה קשורה לטיפול? אני מפחדת מלויקופניה... 2. לבת שלי היונקת היה לפני יומיים חום חד פעמי של 39.4. נתתי אקמול, ולא עלה יותר אחרי זה. האם יכול להיות קשור לתאים לבנים שלה בגלל שיונקת ממני?? תודה רבה
 
תוספת

האם ירידת כדוריות בגלל מרקפטיזול היא הדרגתית או בבת אחת זה צונח?
 
לא הייתי דואגת

יש ירידה בכדוריות לבנות שהיא תלויית מינון, ואולי זה מה שרואים, אבל אין כאן שום דבר מדאיג. מפחדים מהירידה שקורית בלי קשר למינון ובבת אחת, וכנגד זה מזהירים.
ברמה שיש לך אין לך סכנה של זיהום וגם לא התינוקת שלך. לגבי אלקליין פוספטייז, צריך לראות את החריגה. בהחלט יכול להיות קשרו למרקפטיזול, ולרבו יורד עם הפחתת המינון. לא חזרו עדיין על תפקודי תריס? כי אם התגובה טוב כבר היו צריכים להפחית את המינון.
 
תודה רבה המשך

לגבי מינון מרקפטיזול ששאלת... התחלתי עם 20 מג לפני חודשיים, ואחרי 10 ימים היתה תגובה מצוינת אז החליטה להוריד לי ל 10 מג. מאז אני עם 10 מג וערכים תקינים יחסית של l3 l4. Tsh עדיין נמוך מאוד. האם אמורים להוריד מינון שוב?
 
למעלה