סקופ הניחו מסילה חדשה מנורדאו מזרחה

מצב
הנושא נעול.

Image of me

New member
לא מצפון לגנות, מצפון לגהה!

בגלל זה (ועוד כמה סיבות)
גם כביש 4 (מצפון לגנות) וגם כביש 5 הם לא כבישים מהירים! אני חושב שיש כוונה להפוך את כביש 5 למהיר, וזה כולל את ביטול הרמזור במחלף גלילות. לא ידוע לי על תכניות למחלף קסם.
לא מצפון לגנות, מצפון לגהה!
מגנות ועד לפני מורשה כביש 4 הוא כביש מהיר למהדרין.
 

Azazel

New member
531 ו40 הם ככל הנראה לא הדוגמא

אין לזה הצדקה אם לא מדובר בשני
כבישים מהירים שחוצים זה את זה. אפילו באזור לוס אנג'לס (לדעתי האזור הממוחלף ביותר בעולם), ביציאות מהכביש ה"מהיר" (אם הוא לא פקוק) לכבישית לא-מהירים (רחובות עירוניים) יש רמזורים וצמתים "רגילים". כיום בארץ רק מחלף גנות הוא "שלם" כי זה המפגש היחיד של שני כבישים מהירים. בעתיד גם מפגשים של כביש 6 ואיילון עם חלק מכבישי הרוחב יהפכו לשלמים (מתישהו יבטלו את הרמזור בכביש מס' 5).
531 ו40 הם ככל הנראה לא הדוגמא
הכי טובה, אבל יש המון דוגמאות למקומות בהם מחלפים מלאים הם כורח המציאות: 4ו5, 2ו5, 5 ו20. אני כבר לא מדבר על איזור חיפה.. ( 752,75 ו70- צומת יגור, ו4ו85 בשלב מאוחר יותר )
 

mucool2

New member
"צומת הקאנטרי קלאב" (2/5)

531 ו40 הם ככל הנראה לא הדוגמא
הכי טובה, אבל יש המון דוגמאות למקומות בהם מחלפים מלאים הם כורח המציאות: 4ו5, 2ו5, 5 ו20. אני כבר לא מדבר על איזור חיפה.. ( 752,75 ו70- צומת יגור, ו4ו85 בשלב מאוחר יותר )
"צומת הקאנטרי קלאב" (2/5)
לפי אתר נתיבי איילון, כבר התחילו לעבוד על הקמת הרמפה מצפון (כביש החוף) למזרח (כביש 5). מטרת הרמפה היא להקל על העומס בפניה שמאלה ולאפשר תנועה חופשית יותר מדרום לצפון. דרומה מהצומת, כביש מס' 2 כבר הופך לדרך עירונית, והפניה שמאלה מכביש 5 לא מהווה צוואר בקבוק, ולכן אין צורך ברמפה נוספת ובביטול הרמזור.
 

Azazel

New member
אבל יש צורך ביטול הרמזור

"צומת הקאנטרי קלאב" (2/5)
לפי אתר נתיבי איילון, כבר התחילו לעבוד על הקמת הרמפה מצפון (כביש החוף) למזרח (כביש 5). מטרת הרמפה היא להקל על העומס בפניה שמאלה ולאפשר תנועה חופשית יותר מדרום לצפון. דרומה מהצומת, כביש מס' 2 כבר הופך לדרך עירונית, והפניה שמאלה מכביש 5 לא מהווה צוואר בקבוק, ולכן אין צורך ברמפה נוספת ובביטול הרמזור.
אבל יש צורך ביטול הרמזור
בפניה ימינה מכביש 5.
 

mucool2

New member
יכול להיות, בכל מקרה זה לא קריטי

אבל יש צורך ביטול הרמזור
בפניה ימינה מכביש 5.
יכול להיות, בכל מקרה זה לא קריטי
כי התנועה שם לא חוצה נתיב נסיעה. יכול להיות שהרמזור עוזר בוויסות התנועה המשתלבת, אבל אני לא בטוח.
 

Azazel

New member
כמו-כן, גם המשך הנסיעה ב2

"צומת הקאנטרי קלאב" (2/5)
לפי אתר נתיבי איילון, כבר התחילו לעבוד על הקמת הרמפה מצפון (כביש החוף) למזרח (כביש 5). מטרת הרמפה היא להקל על העומס בפניה שמאלה ולאפשר תנועה חופשית יותר מדרום לצפון. דרומה מהצומת, כביש מס' 2 כבר הופך לדרך עירונית, והפניה שמאלה מכביש 5 לא מהווה צוואר בקבוק, ולכן אין צורך ברמפה נוספת ובביטול הרמזור.
כמו-כן, גם המשך הנסיעה ב2
דורש כבר ביטול רמזור. רק בגלל שהפניה שמאלה מ5 לא דורשת, זה לא אומר שאין צורך במחלף מלא.
 

mucool2

New member
אבל כביש 2 בקטע הזה הופך כבר

כמו-כן, גם המשך הנסיעה ב2
דורש כבר ביטול רמזור. רק בגלל שהפניה שמאלה מ5 לא דורשת, זה לא אומר שאין צורך במחלף מלא.
אבל כביש 2 בקטע הזה הופך כבר
לכביש עירוני, וזה רק עוד רמזור אחד מני רבים (שיתארך משמעותית בעקבות הקמת הרמפה).
 

Azazel

New member
איך בדיוק הרמזור ישר יתארך?

אבל כביש 2 בקטע הזה הופך כבר
לכביש עירוני, וזה רק עוד רמזור אחד מני רבים (שיתארך משמעותית בעקבות הקמת הרמפה).
איך בדיוק הרמזור ישר יתארך?
שהרי הפניה, שהרמפה מונעת, כלל לא הפריעה לנסיעה ישר.
 
כן ראיתי את זה בשני בבוקר

סקופ הניחו מסילה חדשה מנורדאו מזרחה
כן ראיתי את זה בשני בבוקר
הניחו מסילה חדשה שעדיין לא פיזרו רבד בתוכה עד כ-ק"מ מנורדואו. אח"כ יש רק חצץ. אני מקווה שיגמרו עוד כמה חודשים את ההכפלה לפחות עד פ"ת כדי שלא יצטרכן לעשות מפגשי רכבות בראש העין עוד.
 

vitamin P

New member
כן אבל לא בלו"ז החדש

כן ראיתי את זה בשני בבוקר
הניחו מסילה חדשה שעדיין לא פיזרו רבד בתוכה עד כ-ק"מ מנורדואו. אח"כ יש רק חצץ. אני מקווה שיגמרו עוד כמה חודשים את ההכפלה לפחות עד פ"ת כדי שלא יצטרכן לעשות מפגשי רכבות בראש העין עוד.
כן אבל לא בלו"ז החדש
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה