סקיי - העלילה המלאה!

חייזרית מכוכב מרוחק ומתקדם טכנולוגית מגיעה בטעות לכדור הארץ. בעודה ממתינה לחילוץ היא משנה את צורתה ומתחזה לתלמידת תיכון.

כלי טיס בלתי מזוהה מתרסק לכדור הארץ ונוחת בישראל ביער הסמוך לישוב הקהילתי "עוצמה". בתוכו נמצאת סקיי, חייזרית צעירה והרפתקנית מפלנטה המרוחקת 13 שנות אור מאיתנו. היא יודעת שאם תיתפס על ידי בני האדם הם לא יתנו לה לעולם לשוב לביתה.

בדיוק באותו זמן נמצאים ביער גם אָריק, גיבור הסדרה, ושני חבריו הטובים ברוש ומקס. יש להם הומור פנימי שאיש מסביבם לא מבין, הם איומים בספורט ובזים לתחרותיות המוגזמת של בני גילם, ובכלל לישוב שבו איתרע מזלם לגדול. בעוד החייזרית המפוחדת בורחת מהחיילים והסירנות היא נתקלת באריק. ברגע אחד גורלי, הוא מחליט לא להסגיר אותה.

סקיי מוצאת דרך לשרוד בכדור הארץ. מילי, בת כיתתם של אריק וחבריו, יפהפייה מהממת וטיפוס בלתי נסבל, יוצאת למסע באלסקה עם כל משפחתה. סקיי נכנסת לבית הגדול והריק של מילי, ובעזרת הטכנולוגיה שהביאה איתה מצליחה לשנות את צורתה ולהפוך חיצונית למילי.

מעתה יהיה עליה להעמיד פנים שהיא מילי ולקוות שאיש לא יעלה עליה עד שתמצא דרך ליצור קשר עם כוכב האם שלה.

שלישיית הבנים יהיו היחידים לגלות את האמת. מעכשיו יקדישו השלושה את כל זמנם לעזור לחברתם החדשה להסוות את זהותה האמיתית. כדי שהתכנית שלהם תעבוד, סקיי תהיה חייבת להתנהג בדיוק כמו הנערה התככנית שכל אנשי הישוב הכירו.

נשמע מטורף - מרץ בטין ניק.
(פרק מאחורי הקלעים ישודר כבר בחמישי הקרוב)
 

YossihNew

Well-known member
תכל'ס לא משהו שלא ידענו.

רק משהו שמסבך- מילי היא חברה של אח של אריק, וסקיי בכלל מאוהבת באריק, מה שמסבך הכול.
 

YossihNew

Well-known member
אה, וכמובן- יאיר נועם חוזר לתפקיד ראש הממשלה!
 

Roei152

Well-known member
מנהל
רק שכמובן , יש פורום נפרד לסדרה .. -פורום סדרות גיורא שעכשיו נקרא סקיי...
 
למעלה