סקירה על Stormy Atmosphere- Colorblind

חס וחלילה שיתאבדו

אבל אם סטורמי רוצים להראות שכתבו עליהם דברים טובים, הם יצטרכו להתאמץ קצת יותר - האתר שרמי הביא הוא בדיחה. ולפני שמתאבדים - אפשר לשקול שילוב מבטא אנגלי תקין באלבום שאמור להיות מיוצא לחו"ל. למדונה, למשל, יש מבטא אנגלי תקין.
 
טוב, די

העיקר שתמשיך במאבק הצודק שלך. תגיד לי, נגד מי המאבק הזה? נגד סטורמי אטמוספיר? נגד רמי עצמו? כי לפעמים נראה שהמאבק הוא נגדנו, האנשים שכותבים בפורום הזה.
 
אין כאן שום מאבק

זה דיון בפורום. הנושא: "האם כל ביקורת באינטרנט שווה משהו?". התשובה שלי היא "בהחלט לא, כי יש אתרים הזויים של אנשים הזויים, ואף אחד לא יסמוך עליהם". לפי להקות כמו סטורמי, גם אם מאמן-נחשים חירש באפגניסטן יכתוב עליהם "9 מתוך 10", הם יפצחו בריקוד משולהב. הפורום הזה מלא בשטויות, גם הת'רד הזה הוא שטותי, ועם קצת חוש הומור אפשר לצלוח את הדיון בלי להתחרפן או להאשים אותי ברצח-עם (סטייל עמית עמלי).
 
כאן אתה טועה

אתה אולי רוצה לחשוב שנושא הדיון הוא "האם כל ביקורת באינטרנט שווה משהו?" אבל הוא לא. הנושא "האם כל ביקורת באינטרנט שווה משהו?" לא מדבר על פרוג ולכן הוא לא רלוונטי לפורום. אני מבקש ממך להפסיק לדבר על הנושא הזה לאלתר.
 
נושא הדיון

הדיון החל בשאלה "האם הביקורת על סטורמי רצינית", עבר לשאלה "האם האתר הזה בכלל רציני", ועבר למישור התיאורטי "האם כל ביקורת באינטרנט שווה משהו?". הדיון היה יפה, כולם נהנו, עכשיו תן לי ללכת לארוחת צהריים.
 
כולם נהנו?

כולם ברחו. כרגיל. אתה מזכיר לי בחור חביב, אולי אתה מכיר אותו, קוראים לו בנימין נתניהו: תמיד כששואלים אותו שאלה בעיתונות הוא אומר "זאת לא השאלה הנכונה לדעתי. השאלה הנכונה היא..." ואז הוא שואל שאלה אחרת ועונה על השאלה של עצמו.
 
שום דבר לא היה בצחוק

אבל התוצאה היתה מצחיקה, במיוחד הטרול שעדיין מאמין שאיכפת לי ממנו ושאני מתרגש מהקשקושים שלו.
 
למעלה